Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Blijft mooi die Dyane.
Eend zie ik nog wel eens rijden, Dyane echt nooit meer helaas...
Moderator
Total Loss zei:Mooie kleur trouwens, vaak zijn ze wit of zilver en maar heel af en toe zie je een zwarte of een blauwe.![]()
Barri zei:Zo in het blauw een leuk ding! En de meeste zijn het land alweer uit lijkt het, waardoor dit soort nette exemplaren alleen maar leuker worden. Zo'n nette Karl heeft een Opel dealer toch wel wat centen voor over?
Jay DoubleYou zei:Qua bereik zal die denk ik ook beter zijn dan de eerste Ampera.
Zeker. Ga uit van gemiddeld 50 kilometer elektrisch bij de Ampera I. Als je een beetje je best doet meot de 60-65 km haalbaar zijn (en dat is precies een enkele reis)Jay DoubleYou zei:Qua bereik zal die denk ik ook beter zijn dan de eerste Ampera.
Het ligt er een beetje aan hoe je hem bekijkt. De Ampera-I is een beetje een soort luxe sedan terwijl de Ampera-E meer een mpv is, a la Karl Rocks, maar dan iets groter. Hij is 5 cm smaller dan een Meriva B, maar verder komen de maten aardig overeen.D Elzinga zei:Ik moet wel zeggen dat ik de eerste Ampera (en ook de Volt) er stukken interessanter uit vind zien dan het hoge ding dat zo'n Ampera-e is...
Klassiekerrijder zei:Gefelici!
Ik heb heel wat Ampera's opgeladen, die komen volledig geladen in mijn ervaring niet verder dan 27 km.
Durashift zei:Volgens mij is de beste keuze om met de stoelpositie van de Karl aan de slag te gaan.
Komt de gereserveerde Ampera-E wel in aanmerking voor de SEPP?
ginkelvanmichiel zei:Ah? Wat is daarvan het kenteken? Mijn Marbella is van 10-6-1987. (althans, het kenteken)
Moderator
Barri zei:Bij beide auto's heb je bij de minpunten iets over de stoelen staan, en laat dat nu net de reden voor een andere auto zijn.
Barri zei:Is een Citigo/Mii/Up echt afgeschreven? Ik zag online een leasecontract ter overname staan.
Moderator
Barri zei:Het is ook een beetje wat het je waard is: met een fractie van jouw budget koop je ook een fijne auto die hemels zit, maar in gebruik duurder is. Elke keer als ik in mijn Focus rij merk ik hoe fijn ie zit voor mij, dat vind ik echt wel wat waard.
Bij de Citigo zit het stuur inderdaad wat hoog. Bij de Corsa die jij hebt gehad ook: ik kon met mijn linkerknie het stuur niet 'klem' zetten viel mij op.
ginkelvanmichiel zei:Maar vervolgens bedacht ik me, waarom zou ik een dergelijk bedrag uitgeven aan een auto waarmee ik enkel van- en naar mijn werk ga? Er kan geen aanhanger achter, vakantie naar Frankrijk of Duitsland is ingewikkeld ivm de aan/afwezigheid van laad-infrastructuur, plus dat snelladen toch nog een uur duurt totdat de batterij weer op 80% is.
haarr zei:Waarom zou je als niet leaser zonodig elektrisch willen rijden?