ginkelvanmichiel’s wagenpark: Swift is terug!

Volgende week ga ik starten met (les)voorbereidingen voor mijn nieuwe baan. Van een uur enkele reis naar 10 minuten fietsen.

Kijk án, toch gelukt. Gefeliciteerd en succes. Dat scheelt een auto. ;)
Profiteerde je nu ook van één extra vakantieweek, door de verschillende regio's (midden is het laatst dit jaar)?

je kijkt de bijkeuken in vanaf de doorgang van de keuken naar buiten. Links zie je een raam en helemaal achterin een vloertje voor de wasmachine met daarboven een aan de wand bevestigde plank waar de wasdroger op komt te staan. De wandtegels reflecteren dusdanig dat het zonlicht dat naar binnen schijnt vanaf de achterwand terugkaatst naar de zijwand. Ja, het is smal, maar beter dan een wasmachine in een inbouwkast (bedstede!) in de woonkamer en een wasdroger in de schuur ;)
Ah, duidelijk! Wel lekker als wasmachine en droger bij elkaar staan.

Kijk án, toch gelukt. Gefeliciteerd en succes. Dat scheelt een auto. ;)
Profiteerde je nu ook van één extra vakantieweek, door de verschillende regio's (midden is het laatst dit jaar)?
Wel een beetje. In de laatste week dat midden nog les had heb ik al wel wat dingen voor mijn nieuwe baan gedaan. Dus ik heb m’n mentorklas al ontmoet en wat zaken besproken met mijn leidinggevende en collega’s.

It's brandnew!

Fijn dat die weer terug is. Heb je ook mogen inzien wat er allemaal vervangen en gerepareerd is?

Zou ik zelf bij een grotere schade wel benieuwd naar zijn als eigenaar.

Die ziet er weer goed uit, eigenlijk precies als op de eerste foto's. Mooi dat het allemaal binnen een redelijke termijn gelukt is, nu nog hopen dat de verzekeraar snel over de brug komt.

It's brandnew!

Fijn dat die weer terug is. Heb je ook mogen inzien wat er allemaal vervangen en gerepareerd is?

Zou ik zelf bij een grotere schade wel benieuwd naar zijn als eigenaar.
Ja! En ik krijg nog foto’s.
Kofferbak en achterpaneel zijn gericht, nieuwe achterklep, achterbumper met balk, achterlichten, camera, pdc sensoren. Voorzijde: bumper, grille en acc radar.

Dan wordt het snel duur, maar dit ziet eruit alsof het goed is hersteld. Dus vooral heel veel plezier er (weer) mee en veilige kilometers vanaf nu :)

Terug
Bovenaan