ginkelvanmichiel’s wagenpark: Dyane, Marbella, Trans, Dwergauto, Ampera en Twingo. Swift?!

Welkom in de Suzuki club. Hier nog een Swift eigenaar. Daarnaast hebben we ook nog een Splash.

Mijn Swift is de nieuwste 2024 model, het model dat carkiller niet mooi vindt. Ook de nieuwste rijdt lekker. Heb al een tankje leeggereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 24,3. Wel bijna allemaal lange ritten moet ik er bij zeggen. Maar ik heb nog geen tankbeurt gehad die slechter was dan 1 op 20.

Welkom in de Suzuki club. Hier nog een Swift eigenaar. Daarnaast hebben we ook nog een Splash.

Mijn Swift is de nieuwste 2024 model, het model dat carkiller niet mooi vindt. Ook de nieuwste rijdt lekker. Heb al een tankje leeggereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 24,3. Wel bijna allemaal lange ritten moet ik er bij zeggen. Maar ik heb nog geen tankbeurt gehad die slechter was dan 1 op 20.
Hij went best wel hoor, dat model.

Die van mij had wel wat kinderziektes, 2 keer een de koppelingscilinder vervangen wegens gekraak van de koppeling bij warme motor. Is nu opgelost. Nu nog een hardnekkige kraak in de linker deurkaart en we zijn klaar.

Gefeliciteerd met de nieuwe auto al snap ik deze move totaal niet. Wil besparen op autokosten en als oplossing koop je een nieuwere duurdere auto? :ROFLMAO:

Gefeliciteerd met de nieuwe auto al snap ik deze move totaal niet. Wil besparen op autokosten en als oplossing koop je een nieuwere duurdere auto? :ROFLMAO:
Qua verbruik is de Swift wel een stuk zuiniger, maar verder is het natuurlijk een weinig rationele actie. Maar: het zou kunnen dat ik tzt de Ampera-e weg doe, dan houden we alleen de Swift als deze goed bevalt.

Terug
Bovenaan