ginkelvanmichiel
Kilometervreter
Nice! Zodra de auto er is zal ik plaatjes schieten en die hier delen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij went best wel hoor, dat model.Welkom in de Suzuki club. Hier nog een Swift eigenaar. Daarnaast hebben we ook nog een Splash.
Mijn Swift is de nieuwste 2024 model, het model dat carkiller niet mooi vindt. Ook de nieuwste rijdt lekker. Heb al een tankje leeggereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 24,3. Wel bijna allemaal lange ritten moet ik er bij zeggen. Maar ik heb nog geen tankbeurt gehad die slechter was dan 1 op 20.
Juli 2021!@ginkelvanmichiel, Gefeliciteerd met de Swift.
Misschien heb ik er overheen gelezen van welk bouwjaar is nieuwe aanwinst
Dan hebben we echt dezelfde, behalve de kleur waarschijnlijk. Pas op bij drempels, de vering is vrij zacht en vooral bij korte drempels raak je dan snel de bodem. Geen schade, wel naar gevoel.Juli 2021!
Daar nog een witte tussen doen en het is compleetEen oranje, blauw en rood zijn wel de leukste kleuren
Qua verbruik is de Swift wel een stuk zuiniger, maar verder is het natuurlijk een weinig rationele actie. Maar: het zou kunnen dat ik tzt de Ampera-e weg doe, dan houden we alleen de Swift als deze goed bevalt.Gefeliciteerd met de nieuwe auto al snap ik deze move totaal niet. Wil besparen op autokosten en als oplossing koop je een nieuwere duurdere auto?![]()