Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vectrafan zei:...toffe accessoire een zonnewijzer op de eend![]()
- Quatrelle - zei:tolerantie op de weg is er niet meer, idd een trieste constatering. Ipv dat je lekker onthaast in je oldtimer, zit je je eigen op te vreten over de hufters achter je die op je bumper rijden.....
ginkelvanmichiel zei:@Micha
zeker. Vorig jaar met de 34 i.e. geen last gehad (maar die ging gewoon met het verkeer mee) en in 2011 met Panda 2 (45) ook absoluut niet. Daar was het andersom, daar raasde ik de Nederlandse caravanners met 130 voorbij.![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:
ginkelvanmichiel zei:Het is een rekje wat van een Panda Regimental afkwam. Dat was een actiemodel in 4x4 look. Het heeft ook op de echte 4x4 gezeten.
Best wel zeldzaam dus.
![]()
ginkelvanmichiel zei:@Altai
de teller is dezelfde hoor! De foto's zijn niet op hetzelfde moment genomen.
De behuizing is standaard geschikt voor een koelvloeistoftemperatuurmeter, enkel het metalen afdekplaatje met de cijfers erop niet. Bij de set (nieuw) die ik kocht zat de sensor, het metertje en de afdekplaat. Die konden dus op de bestaande behuizing gezet worden.
@rke
Het originele Abarthblokje was een 1050 cc exemplaar, met 75pk.
Dat zou opzich ook wel fijn zijn, maar, met de 45pk die het blokje nu levert ben ik al heel tevreden. Echter zijn de versnellingen erg kort, en maakt de auto bij bijvoorbeeld 110 km/h erg veel toeren. Misschien dat ik er in de toekomst nog een Marbellabak op (laat) zetten. Die heeft een andere eindreductie en maakt de auto misschien wat minder snel accelererend, maar wel wat stiller.
Nu nog eens een period toerenteller plaatsen... De draad ligt al klaar.
ginkelvanmichiel zei:Arna's zijn niet geliefd, en dat is een voordeel.