Audi80Coupe
Net ingestapt
Wat een ding, geweldig! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Is het overigens bewust dat je 'staande' plank aan de achterkant zo zit? Op dat voorbeeldfotootje zit dat anders, en op deze manier ontneem je wat zicht naar achteren. Is het niet handiger om die plank in het midden iets smaller te maken?
.ginkelvanmichiel zei:Ha, nou, mijn knieën zouden als het goed is precies onder het tafeltje kunnen wanneer je je benen strekt. Heel ruim is het niet natuurlijk.
Ik hoop eigenlijk ook gewoon buiten te kunnen eten![]()
ginkelvanmichiel zei:van blad 7
Focus-Seagrey zei:Ik kan het op de foto's niet zo goed waarnemen, maar is een Trans de personenwagenversie van een Terra?
Over de Trans: dit is de bestelwagenvariant van de Seat Panda, gebouwd van 1982 tot 1986. De opvolger op basis van de Marbella is de Terra.
Beiden zijn er in dichte en open versie geweest. Deze is dus een open versie (=kombi).
Het betreft een origineel Nederlands (grijs) kenteken.
Ik heb plannen tot de inbouw van een camper-interieur, op basis van de tekeningen van Dawson's Danbury, die eind jaren '80 een ombouw tot minicamper leverde.
Michiel, gisteravond las ik het gedeelte over hoe je de slaapbank vast gaat zetten:
"Wat betreft het bed: wat je zegt klopt, ware het niet dat het bed nog niet vast zit. De balk boven de wielkast wordt nog aan de carrosserie vastgezet, net als aan de onderzijde. Daar zitten gordelbevestigingspunten. Afbreken is dan niet mogelijk. De bak onder het bed zelf wordt nog geheel geïsoleerd, net zoals het metaal onder het raam."
Tevens meende ik al in het midden van het achterraam een stang gezien te hebben. Eerlijk gezegd na het afsluiten van de pc maar nog net voor het slapen zat mij dit dwars. Waarschijnlijk was die stang voor het hoge bevestigingspunt van een driepuntsgordel net zoals bij de oude Volvo's 240 station. Maar als dit een origineel Nederlands (grijs) kenteken zou zijn dan zouden er toch geen gordelbevestigingspunten beschikbaar mogen zijn in de bestelwagenvloer? Dergelijke voorzieningen moesten toen naar mijn weten onklaar gemaakt worden. En hadden die gordelbevestigingsstangen dan ook niet weggehaald moeten worden indien er een grijs kenteken aangevraagd werd?
Of was het RDW eerst erg soepel in de beoordeling van de bestelwagentjes: Geen achterbank en geen gordel dus OK. En werd het beoordelingsregime later strenger?
Hoe dan ook wel fijn dat er van die goede verankeringspunten in de vloer voor handen zijn.![]()