Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:nee, dat is niet bijpassend, die gordijnen. Effen grijs lijkt mij mooi passen bij de vloerbedekking.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Durashift zei:nee, dat is niet bijpassend, die gordijnen. Effen grijs lijkt mij mooi passen bij de vloerbedekking.
Donkerblauw of Indigo is misschien nog mooier.
ronald39 zei:echt een geweldige camper . echter na een lucky night is het niet er af rollen en pitten . lig je tussen bank en keuken .
ginkelvanmichiel zei:En dat ligt niet lekker is mijn ervaring... Ik lag er toen ik de kookplaat moest vastzetten... Enne, lucky night, dat klinkt wel heel erg fout...
@pobresh: nee, dat kan niet, voldoet niet aan de maten. Auto weegt maar 760 kilo, dus dat is niet veel voor de MRB.
ginkelvanmichiel zei:Ik heb het wiel opnieuw zitten uitvinden. Wie redt deze geweldig leuke minicamper op basis van de Seat Terra?
https://link.marktplaats.nl/m799977169
Een 3 jaar jonger broertje van mijn Seat Trans die ik tot camper heb opgebouwd...
![]()
Altai zei:Ik las je post over deze Terra in aan ander topic:
ginkelvanmichiel zei:Ik heb het wiel opnieuw zitten uitvinden. Wie redt deze geweldig leuke minicamper op basis van de Seat Terra?
https://link.marktplaats.nl/m799977169
Een 3 jaar jonger broertje van mijn Seat Trans die ik tot camper heb opgebouwd...
![]()
Wellicht is dit een optie voor Ronald39. Mocht hij op vakantie gaan en gebruik maken van deze of gene zomerhit dan ligt hij niet gelijk tussen de bank en keuken.
Trouwens die uitdraaitafel van de Terra is mooi gevonden om buiten te kunnen eten.
ginkelvanmichiel zei:
ginkelvanmichiel zei:@s.velthuis
ik zou sowieso geen aanrijding willen krijgen met een dergelijke auto (überhaupt niet in een van mijn auto's). Ik was al op zoek naar het tweedelige rekje dat je tussen de stoel en in dit geval het werkblad zet, maar zie het maar eens te vinden.
s velthuis zei:
Dat gevoel ken ik. Overgehouden aan ons geliefde Unootje. Maar toch zou ik hier nog iets op bedenken... Desalniettemin: prachtig campertje!
Altai zei:s velthuis zei:
Dat gevoel ken ik. Overgehouden aan ons geliefde Unootje. Maar toch zou ik hier nog iets op bedenken... Desalniettemin: prachtig campertje!
Michiel, zonder iets af te willen doen aan het ontwerp. Hier heeft Veldhuis wel een punt. Zonder jou nu met veel extra werk op te willen zadelen... Wellicht een idee om het werkblad klapbaar te maken zoals de deksel van de bedbank? Omhoog of omlaag geklapt tijdens het rijden en als werkblad dienstbaar tijdens het kamperen? Wij allen zijn zeer bezorgd dat een creatief talent zoals jij iets zal overkomen.
De gordijntjes zijn mooi geworden, met een leuke twist zeg maar. Ook hier kan ik mijn "mond" niet houden. Het lijkt alsof er veel daglicht naar binnen valt. Als nadeel dat je 's avonds onbedoeld als bioscoop fungeert of dat je 's ochtends (erg) vroeg wakker gemaakt wordt doordat de zon erdoorheen schijnt.
Heb je al plannen gemaakt voor een Trans-Siberië vakantieroute?![]()
ginkelvanmichiel zei:juist, naar zo'n rek als in die postauto ben ik al op zoek. Helaas was de Terra waar zoiets nog in zat op de sloop in Emmeloord reeds afgevoerd, dus ben ik nog op zoek.
Maar begrijp me niet verkeerd, met een aanrijding van 50 km frontaal met een Panda-achtige zeg je niet zoveel meer, of er nou wel of niet zo'n scherm achter je zit. Ik denk dat bij een aanrijding de stoel door z'n vergrendeling (is niets anders dan een soort knijperhaak) schiet, dus de gordel krijgt veel te verduren (en dus ook de inzittenden)
In de Dyane zitten geen hoofdsteunen, en als ik op vakantie ben ook geen achterbank. Daar ligt ook een tent van 25 kilo, een gastankje, kookplaatje. Allemaal ongeleide projectielen.
Zo'n chassis waar een camperopbouw is opgezet kun je natuurlijk niet echt vergelijken met een solide stalen constructie zoals bij de auto die hier gebruikt is.Altai zei:https://www.youtube.com/watch?v=c9vZdoomTuA
vanaf 1.33
Fiat Ducato Camper "Wohnwagen" (48 Km/h) Frontal Impact
Citaat van de Ducato eigenaar voor de test:"Ik hoop dat het allemaal vast blijft zitten."![]()