Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja! En nog veel meer leuks!Stellar!
De Lancia Delta van de eerste generatie op de voorgrond vind ik nog het leukste eigenlijk.Stellar!
![]()
Kadettrijders waren (en zijn) misschien meer Center Parcs-mensen dan typische hotelgasten.Het valt mij vooral op dat er zo weinig Kadetts op de foto staan. In mijn beleving zag je er letterlijk op elke straathoek wel een paar staan in de tijd van die foto (zal 88-89 zijn denk ik). Ik tel zo slechts twee E Kadetts.
Moderator
De Jetta heeft een kenteken beginnend met SP, dat is oktober 1987. Ik denk dus dat het eind 87, begin 88 is.Het valt mij vooral op dat er zo weinig Kadetts op de foto staan. In mijn beleving zag je er letterlijk op elke straathoek wel een paar staan in de tijd van die foto (zal 88-89 zijn denk ik). Ik tel zo slechts twee E Kadetts.
Ten tijde van de foto was het al Center Parcs.Sporthuis Centrum, toch?
En bij ons stond er geen Opel Kadett, maar een Opel Senator.![]()
1988 want het kenteken van de Skoda begint met een T en er staat een E34 op.De Jetta heeft een kenteken beginnend met SP, dat is oktober 1987. Ik denk dus dat het eind 87, begin 88 is.
Leuke foto en nog best kleurrijk. Klopt het dat de H100 en H200 een tijdje naast elkaar verkocht werden?Nieuwe Aziaten in de haven van Rotterdam. Rond 1999, schat ik? Ik zie er nog geen YRV tussen staan.
![]()
Ja, tot 2002.Klopt het dat de H100 en H200 een tijdje naast elkaar verkocht werden?
Inderdaad een Mazda 616.maar achterin achter de boom staat nog een Italiaans aandoende coupé, maar ik vermoed dat het een Mazda is.
Zijn vrouw wisser niks van.^^Eén iemand dacht, laat ik eens gek doen en er eentje met een achterwisser bestellen. Overigens is de foto in Nederland genomen.
Waar is deze foto genomen?
Moderator
Hebben/hadden ze daar ook een spooraansluiting? Dat staat mij even niet bij.In Oosterhout toevallig, die Talbots? Bij de huisjes staan een paar Tagora's!
Hebben/hadden ze daar ook een spooraansluiting? Dat staat mij even niet bij.
Laarakker liep ik vaak langs in de schoolpauze. We schrijven eind jaren zeventig begin jaren tachtig. Ik word oud...Zulke autobedrijven met een woning erboven zie je nauwelijks meer. Van Dolderen in Soest (Soestdijk) is er nog zo eentje.
Galant?En op de voorlaatste foto de 4-deurs vooraan naast de Kever? Ik dacht aan een Subaru maar dat was het niet.
Ik probeerde ook al te ontcijferen wat er op de zijkant stond.Galant?
Dat lijkt er wel op.Volgens mij staat het er achterop: Datsun 610
Zo te zien wel.600 Multipla op die laatste foto?
Wat een vreemde achterklep op die 4 én kan dat ruitje in de c stijl open? Nog nooit gezien bij een 4