Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
marathon zei:rzasa zei:Wie herkent de Amerikaan links op de foto?
Volgens mij is het een Datsun (260c ?)
Arievectra zei:Is het niet een Toyota Corona?
929V6 zei:rzasa zei:Wie herkent de Amerikaan links op de foto?
Geen Amerikaan, maar een Datsun 200L Hardtop.
Voor de ingang, een Datsun Bluebird?
Toyota Corona (RT100).
Hejsan zei:Het is een DKW F11.
929V6 zei:Hejsan zei:Het is een DKW F11.
Nee, het is een DKW Junior uit 1962. Een oud beestje voor die tijd. De F11 is ervan afgeleid maar had een gemoderniseerd en verder naar achteren doorgetrokken dak met grotere ruiten. De BMW kan in 1976 alleen een 320 of 320i met viercilinder zijn geweest, de 323i kwam in 1978 pas.
In de "showroom" met Lloyds staan ook twee auto's van het merk Standard: een Eight (derde van links) en een Vanguard (vierde van links).
Jay DoubleYou zei:Zal er helaas vast geen één meer van over zijn.
Stif zei:leuk weer dit, allemaal herkenbaar zelfs die amerikaan.
Maar wacht wat is de auto waar je alleen de achterkant ziet, daar in die hoek boven de mercedes bus, kan dat een toyota carina of corolla zijn?
MB 300SL zei:Dat beige mini-busje schuin achter die rode Ford Taunus 17M valt mij op, toevallig kwam ik deze week in Friesland zo’n autootje tegen met een Duits kenteken erop. Weet iemand wat het is?
929V6 zei:MB 300SL zei:Dat beige mini-busje schuin achter die rode Ford Taunus 17M valt mij op, toevallig kwam ik deze week in Friesland zo’n autootje tegen met een Duits kenteken erop. Weet iemand wat het is?
Een DKW-Schnellaster.
Stif zei:Gekke ogen hoor zo'n taunus, altijd al gevonden, het valt hier op deze foto ook zo op, al zijn het wel de modernste auto's op het plaatje.
Op de achtergrond ook nog zijn voorganger. De wereldbol.
929V6 zei:Stif zei:Gekke ogen hoor zo'n taunus, altijd al gevonden, het valt hier op deze foto ook zo op, al zijn het wel de modernste auto's op het plaatje.
Op de achtergrond ook nog zijn voorganger. De wereldbol.
Zijn voorganger rijdt er links van (edit: links van de rode bedoel ik), dat was de Barocktaunus. De Wereldbol was een klasse kleiner en werd opgevolgd door de 12M P4 met voorwielaandrijving.
van der Torre zei:Een Renault 14. Goede herinneringen aan. Mijn zus had een licht groene, en na het behalen van mijn rijbewijs heb ik er soms in mogen rijden.
Stefan105 zei:Kwam er afgelopen zomer nog 1 tegen in België, een TL van na de facelift in onberispelijke staat. Moeders mooiste is het misschien niet, maar ik vind het toch erg charmante auto's.
https://flic.kr/p/2nGwMtx
Stif zei:Rechter rij een alfasud!
Daar achter een scheefstaande dikke coupe, maar welke?
En daar achter een austin allegro?