Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MB 300SL zei:Jammer dat de locaties er veelal niet bij staan, dat maakt het een stuk interessanter.
MB 300SL zei:Jammer dat de locaties er veelal niet bij staan, dat maakt het een stuk interessanter.
Wouter82 zei:Oei die pickup naast die Fiesta!
Klassiekerrijder zei:Leuke foto's! Ik denk dat Ames goede zaken deed, gezien die Kevers.
De bruine auto is een Datsun Sunny.HarmenA zei:MB 300SL zei:Jammer dat de locaties er veelal niet bij staan, dat maakt het een stuk interessanter.
Ik haal de foto's van overal en nergens, dus weet het ook niet altijd. De laatste van het rijtje van vier is in ieder geval in Maastricht.
En dit is winkelcentrum 'de Zuidmolen' in Enschede, ergens in de jaren '80. Die bruine auto links is een Subaru? Ook leuk die toen ook al oude Mercedes als trouwauto.
https://i.postimg.cc/zD9ZJkKp/43f6b35c5aadcf05c5a7ef56e62e5fc6.jpg
Moderator
HarmenA zei:Wouter82 zei:Oei die pickup naast die Fiesta!
Wat voor één is het?
Wouter82 zei:HarmenA zei:Wouter82 zei:Oei die pickup naast die Fiesta!
Wat voor één is het?
Datsun?
Dat wijkfeest met die Kevers![]()
Lastig reageren op een bericht wat nog niet is geplaatst. Zie de link, dat is de foto waarover het gaat. Het is een bruine auto links met een D in de grill.Total Loss zei:Klassiekerrijder zei:De bruine auto is een Datsun Sunny.HarmenA zei:MB 300SL zei:Jammer dat de locaties er veelal niet bij staan, dat maakt het een stuk interessanter.
Ik haal de foto's van overal en nergens, dus weet het ook niet altijd. De laatste van het rijtje van vier is in ieder geval in Maastricht.
En dit is winkelcentrum 'de Zuidmolen' in Enschede, ergens in de jaren '80. Die bruine auto links is een Subaru? Ook leuk die toen ook al oude Mercedes als trouwauto.
Denk dat hij eerder die 2 laatste foto's bedoeld met die blauwe ( volgens emblemen ) Bluebird.
Klassiekerrijder zei:Lastig reageren op een bericht wat nog niet is geplaatst. Zie de link, dat is de foto waarover het gaat. Het is een bruine auto links met een D in de grill.Total Loss zei:Klassiekerrijder zei:De bruine auto is een Datsun Sunny.HarmenA zei:MB 300SL zei:Jammer dat de locaties er veelal niet bij staan, dat maakt het een stuk interessanter.
Denk dat hij eerder die 2 laatste foto's bedoeld met die blauwe ( volgens emblemen ) Bluebird.
Klassiekerrijder zei:Klik nou een op de link in de post man, in plaats van star in je verhaal te blijven hangen. Het gaat over de foto met de oude Mercedes en de bruine auto links, dat is -zoals meerderen al hebben gezegd- een Datsun Sunny.
FW Ta 183 Huckebein I zei:Waar kan je die beeldbank (?) vinden?
FW Ta 183 Huckebein I zei:Waar kan je die beeldbank (?) vinden?
Stefan105 zei:Wouter82 zei:HarmenA zei:Wouter82 zei:Oei die pickup naast die Fiesta!
Wat voor één is het?
Datsun?
Dat wijkfeest met die Kevers![]()
Die pickup lijkt me een Toyota Hilux N10 (1968-1972), ik wist niet eens dat die in Nederland geleverd werd!
Stif zei:Prachtig plaatje van de R5.
Ik heb altijd bewondering voor mensen die vroeger in zo'n gebakje de wereld in trekken.
MB 300SL zei:Ook toen al waren er zo te zien veel Duitsers
MCW 84 zei:Gave foto! Hoeveel Japanners staan er op?
Hejsan zei:MCW 84 zei:Gave foto! Hoeveel Japanners staan er op?
1x Mazda 1800.
rzasa zei:Wie herkent de Amerikaan links op de foto?
Voor de ingang, een Datsun Bluebird?
rzasa zei:Wie herkent de Amerikaan links op de foto?