929V6
Asfaltkampioen
Wouter82 zei:Leuke velgen trouwens op die Golf!
Achteraan bij de Renault-bus staat er nota bene nog zo eentje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Leuke velgen trouwens op die Golf!
XBXG zei:Ik dacht al dat de 81-FK-92, helemaal rechts op de eerste foto, een Zastava was. Weet iemand het type?
ginkelvanmichiel zei:Ik vind die Viva Estate op de tweede foto ook wel bijzonder! Hoeveel zullen er daarvan verkocht zijn?
929V6 zei:Erg leuke plaatjes. BMW M3 op de onderste foto!
HarmenA zei:929V6 zei:Erg leuke plaatjes. BMW M3 op de onderste foto!
Zeker tof, maar ik vind die Mitsubishi Sapporo toch een stuk interessanter.![]()
Triumph fan zei:Foto`s boulevard Scheveningen begin jaren 60.
![]()
Stif zei:Mij valt dan die bestelwagen op.
Een Opel?
929V6 zei:Een Hillman Minx inderdaad. Links een Plymouth uit 1961.
Dizono zei:Dan kan de auto in theorie ook een ander kenteken hebben gekregen toch? Volgens mij is men later niet meer zo happig geweest op die stations zonder achterbank op grijs kenteken en kon je die niet zomaar blijven rijden met belastingvoordeel.
ginkelvanmichiel zei:Ik heb thuis nog ergens een overzicht waarop exact staat welke letters waarvoor gebruikt werden. Ik moet dat eens online zetten.
Klassiekerrijder zei:De Renault 4F4 op de eerste foto voor de Kadett heeft ook een grijs kenteken (vanzelfsprekend), maar dat was nog uit de tijd dat er min of meer lukraak series werden gekozen voor deze kentekens.
Stif zei:Klassiekerrijder zei:De Renault 4F4 op de eerste foto voor de Kadett heeft ook een grijs kenteken (vanzelfsprekend), maar dat was nog uit de tijd dat er min of meer lukraak series werden gekozen voor deze kentekens.
Die renault viel mij als eerste op, met dat kenteken.
Maar bedoel je nou dat het een random kenteken is op een bestelwagen? DL lijkt me niet echt een grijskenteken.
Meer zoals hier boven al is vermeld over de "B".