Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
929V6 zei:
Zou kunnen, maar bijvoorbeeld een Toyota Carina TA60 sluit ik ook niet helemaal uit. Aan de overkant ook nog een Visa.Wouter82 zei:Mooi gevonden![]()
Zoetermeer, tussen 82 en 87. Hyundai Ponyen Citroën GSA en Renault 18 Break. En op de achtergrond, uitvoegend, een Charmant?
https://zoetermeer.hosting.deventit.net/atlantispubliek/imageviewer.aspx?view=lijst&source=detail&imgid=552861&xmldescid=552864&volgnummer=1&globaal=Groeistad&mode=eenvoudig&uitgebreid_zoeken=&positie=25#media/552864/1
Zoetermeer, A12 richting Den Haag. Wat rijdt hier voor driedeurs station uit Japan? En een Simca 1308.
https://zoetermeer.hosting.deventit.net/atlantispubliek/imageviewer.aspx?view=lijst&source=detail&imgid=481424&xmldescid=481427&volgnummer=1&globaal=Groeistad&mode=eenvoudig&uitgebreid_zoeken=&positie=34#media/481427/1
Zeldzaam, een Panda met twee open dakjesWouter82 zei:Mooi gevonden![]()
Zoetermeer, 1/6/1985. VW T2, Fiat Panda, Peugeot 305 Break
https://zoetermeer.hosting.deventit.net/atlantispubliek/imageviewer.aspx?view=lijst&source=detail&imgid=289200&xmldescid=296924&volgnummer=0&globaal=Groeistad&mode=&uitgebreid_zoeken=false&positie=10#media/296924/1
Moderator
Micha D. zei:Zeldzaam, een Panda met twee open dakjes.
Wouter82 zei:Wat rijdt er voor die R5? Een Stanza?
Micha D. zei:Zeldzaam, een Panda met twee open dakjes.
Ah, was mij niet opgevallen![]()
XBXG zei:Dat is een vroege Visa II.![]()
AlbertsH zei:Nog wat leuke oude foto's die ik tegenkwam:
![]()
Stif zei:Top!!!
Dit soort foto's horen hier thuis!
Wel veel renaults, maar dat komt misschien door de voorkeur van de fotograaf.
De tweede foto, wat voor leuk bestelwagentje rijdt daar nu rechts de foto uit?
Leuk op de derde foto de NSU garage,al zie ik geen auto's van dat merk op de foto.
Op het vierde plaatje zie ik "hier komt alweer een nieuwe WIMPY" met een soort hamburger logo, was dat de voorloper van de McD?
Op die foto staan meer merken, sommige zijn er nog anderen zijn allang weer verdwenen.
Staat er tussen die gebutste renault vier en de kever een opel rekord? wel moeilijk uitparkeren voor de opel rijder.
Stefan-V6 zei:Opel Rekord en ?:
![]()
rzasa zei:
Stefan-V6 zei:Opel KAD en Saab 99:
![]()
Stefan-V6 zei:Opel Ascona?:
![]()
Stefan-V6 zei:Opel Ascona B en ?:
![]()
Stefan-V6 zei:Renault 6?:
![]()
Stefan-V6 zei:Simca Van en ?:
![]()
Stefan-V6 zei:Opel Ascona?:
![]()
Stefan-V6 zei:3x Renault 21, Fiat Tipo en Mazda 323:
![]()
Wat is dat rechtsrzasa zei:
Soort van, was een Engelse keten die hier ook een tijd actief was. In de jaren '80 weer verdwenen, nu alleen nog in Engeland.Stif zei:Op het vierde plaatje zie ik "hier komt alweer een nieuwe WIMPY" met een soort hamburger logo, was dat de voorloper van de McD?
Stif zei:Top!!!
Dit soort foto's horen hier thuis!
Wel veel renaults, maar dat komt misschien door de voorkeur van de fotograaf.
De tweede foto, wat voor leuk bestelwagentje rijdt daar nu rechts de foto uit?
Geen KAD (Kapitän/Admiral/Diplomat), maar een Commodore AStefan-V6 zei:Opel KAD en Saab 99:
Ford Taunus 12M TurnierStefan-V6 zei:? (ZP-00-42):
Commodore C of Senator A, niet goed te zien recht van voren. Neig naar Commodore, Senators hadden vaak mistlampen.Stefan-V6 zei:Opel Ascona?:
204 zie ik nergens, wel een Austin Maxi en een 404 Break.Stefan-V6 zei:Een Dafje en een Kever en een Peugeot 204?:
Dat ding achter die bomen kan ik niet thuisbrengen maar een Commer is het waarschijnlijk niet, de rest is alleen personenwagens dus ook geen Commer.Stefan-V6 zei:Daf Tankwagens, VW T1, VW Kever en op de achtergrond een Commer?:
Links lijkt me een aangepast Chevrolet of Ford legervoertuig van de Canadezen uit WO II. Rechts een Opel KapitänStefan-V6 zei:Nog twee onbekende voertuigen:
Geen R21, maar R25Stefan-V6 zei:3x Renault 21, Fiat Tipo en Mazda 323:
304 is vermoedelijk 504, 204 Break kan ook 304 Break zijn (van achteren 100% identiek).Stefan-V6 zei:Peugeot 304, Ford 17M, VW T1, Peugeot 204 en VW Passat:
Klopt.Stefan-V6 zei:Ford Anglia (?) en Simca 1000 (?):
Vauxhall CrestaStefan-V6 zei:Dit lijkt me ook aardig bijzonder, maar wat het is weet ik niet:
Stefan V6 zei:Saab 96, Fiat Panda, Opel Ascona B en Mercedes-Benz W123:
Stefan-V6 zei:Geen idee wat dit is:
![]()
Dit lijkt me ook aardig bijzonder, maar wat het is weet ik niet:
![]()
Erik Baas zei:Ford Zephyr Mk III.
Vauxhall Cresta E.
Joh, maak je niet druk.Alset zei:Erik Baas zei:Ford Zephyr Mk III.
Vauxhall Cresta E.
Beide zijn hierboven allang geïdentificeerd.
Stefan-V6 zei:Simca Aronde?:
![]()
Stefan-V6 zei:Geen idee:
![]()
Stefan-V6 zei:Ford Fiesta, VW Colt en Toyota Corolla:
![]()
Stefan-V6 zei:Toyota Corolla en Mazda 121?:
![]()
Stefan-V6 zei:De voorste en witte auto lijken mij van hetzelfde type, maar welk type weet ik niet, en rijdt daarachter een Fiat Ritmo?:
![]()
Stefan-V6 zei:Alfa Romeo Alfasud, Talbot-Simca Horizon en Simca 1100 op de achtergrond (?):
![]()
Stefan-V6 zei:2CV, iets Engels (toch?), Dyane en 2CV:
![]()
Weet je het zeker? Ik heb er nog naar gezocht, maar niet gevonden.Alset zei:Erik Baas zei:Ford Zephyr Mk III.
Vauxhall Cresta E.
Beide zijn hierboven allang geïdentificeerd.
Nog een onbekende:
![]()