Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:Kadett C Caravan, Corsa A TR, en links daarvan een Commodore B
![]()
Het hoeft volgens mij niet specifiek een Corsa TR (sedan) te zijn.
Ook leuk is de eerste versie van de Honda Accord naast de Corsa.
Dat was mijn eerste auto. (3-deurs)
Verder is nog te zien een Audi 80 en een Renault Estafette.
Astrawez zei:Geweldige foto's! Heb je hem ook echt van de eerste eigenaar overgenomen??
Een schitterend exemplaar is het in ieder geval!
Super6 zei:Zomer 1982. De Rekord was inmiddels 20 jaar oud en ging nog steeds mee op vakantie (want daarvoor werd hij voornamelijk gebruikt, voor dagelijks vervoer had men een andere auto). Foto gemaakt in Zuid-Limburg, mogelijk Epen, wie herkent de plek?
![]()
Moderator
En een van de laatste politie-porsches.Wouter82 zei:^^ ik heb het op een ander forum nagevraagd en daar komen ze uit op de A20 bij Schiedam richting het Kethelplein.
Iets anders... op RTL7 heb je het programma Stop! Politie. Een slappe verzameling herhalingen van Wegmisbruikers, máár... ook met oude beelden uit begin jaren 90. En dat is erg leuk om te zien, wat er toen allemaal rondreed. Voorlopig hoogtepunt: vandaag was er even een Hyundai Stellar te zien![]()
![]()
TéDé-I zei:Z'n tijdsgenoot, de Taunus TC1 komt qua lijnvoering wel heel erg in de buurt van deze Chryslers, tot de identieke deurklinken toe.
De achtersteven van deze Chryslers loopt wat sterker af. Is de foto genomen op de A10 en kijken we richting RAI-gebouw?

XBXG zei:Heerlijke plaatjes weer.![]()
Wouter82 zei:Is die witte cabrio nou een Croma? Geinig![]()
XBXG zei: