Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het kan ook een Finse toerist zijn geweest, net als die Scania-bus die duidelijk een Fins kenteken heeft. Helaas is het kenteken van die Cortina niet leesbaar.stoterstangen90 zei:Cortina's zijn er in Tsjechoslowakeije wel geweest indertijd.
Wellicht ook in de USSR?
Kan ook een verdwaalde Tsjech zijn geweest natuurlijk.
§anitarium zei:Wat me opvalt op de snelwegfoto's hierboven, zijn de kaasplankjes op de vangrail. Ik vond het vreemd dat die plankjes van de snelweg verdwenen, maar nu ik deze foto's zie, merk ik dat ik ze totaal niet mis. Lijkt een eeuwigheid geleden dat die plankjes op de vangrail gemonteerd zaten.
Stif zei:Mooi combi, en dan die grote wagen, is het een Hillman?
Astrawez zei:Opel Kadett B, Fiat 127, Fiat 128?, Renault 4, 2CV
Opel Kadett D, Mazda 323, Volvo, Citroën Visa, Datsun?
De voorkant van de station lijkt op een '56-er Rekord, maar de achterkant niet. Weet iemand wat het wel is?
2CV, Kever, 2CV, Kever, 2x Opel Kapitän '48, ?, Opel Rekord P1, Bedford, Daffodil
Ja, een groot aantal van deze foto's tonen inderdaad weinig bedrijvigheid, maar Hoorn is een hele levendige stad die - als het druk is - erg gezellig kan zijn.rottieroodmax zei:@Dennis,
die foto's stralen rust uit!Hoe dat komt weet ik niet,maar er straalt gewoon een rust van die foto's af.Heel mooie en leuk om te zien!!!!!!!
De naam van de garage is garage Koopmans. Eigendom van Harry Koopman. Volgens mijn bron zat deze op de kop van de westerdijk.Stif zei:De ingang van de blauwe steen is inmiddels alweer gesloten!!, ik geloof door de xenos.
Waar is de foto gemaakt van de garage met de leger trucks, kever en de bus? op de garage is nog net garage kool te lezen.