Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:Pedigreepaul zei:
Wat is die witte auto links in beeld?
Clignoteur zei:XBXG zei:Pedigreepaul zei:
Wat is die witte auto links in beeld?
Nissan Bluebird 910.
https://files.archieven.nl/php/get_...42088771&file=NUN001003344.jpg&size=1600x1280
willum zei:@wouter82 + @clignoteur: Dit is geen Zodiac maar een Zephyr

Stif zei:Wouw die vol behangen simca 1000!!!
Leuk een A manta die er iets moderner uit moest zien met een geel kenteken, terwijl er voor een nieuwere B manta staat met een blauwe plaat.
Maarre wat staat er nu tussen in?
Brammutjuh zei:Stif zei:Wouw die vol behangen simca 1000!!!
Leuk een A manta die er iets moderner uit moest zien met een geel kenteken, terwijl er voor een nieuwere B manta staat met een blauwe plaat.
Maarre wat staat er nu tussen in?
Is dat niet gewoon een Opel Manta B?
D' oh zei:Ik heb zelf een tijdje terug een aantal oude foto's van mijn ouders ingescand.
Te beginnen met de foto's van deze Mack die door mijn opa werd bereden voor transporten van en naar vooral Griekenland.
![]()
D' oh zei:En dan de eerste auto van mijn moeder. Een Autobianchi. Toen mijn vader en moeder de auto op gingen halen kwam mijn vader tot de ontdekking dat het een ontzettend barrel was. Dat maakte mijn moeder niet uit want: 'Hij was zo leuk!' Vervolgens is de auto een half jaar in bezit geweest en heeft ze hem daarna maar weg gedaan want kwam ze tot de conclusie: 'Het is een barrel.' De foto past ook precies bij de herinnering die mijn ouders er aan hebben.
![]()
XBXG zei:D' oh zei:Ik heb zelf een tijdje terug een aantal oude foto's van mijn ouders ingescand.
Te beginnen met de foto's van deze Mack die door mijn opa werd bereden voor transporten van en naar vooral Griekenland.
https://farm9.staticflickr.com/8062/8217471073_7688f4e205_c.jpg
Geweldig!!!
D' oh zei:En dan de eerste auto van mijn moeder. Een Autobianchi. Toen mijn vader en moeder de auto op gingen halen kwam mijn vader tot de ontdekking dat het een ontzettend barrel was. Dat maakte mijn moeder niet uit want: 'Hij was zo leuk!' Vervolgens is de auto een half jaar in bezit geweest en heeft ze hem daarna maar weg gedaan want kwam ze tot de conclusie: 'Het is een barrel.' De foto past ook precies bij de herinnering die mijn ouders er aan hebben.
https://farm9.staticflickr.com/8058/8217575601_158e7e0db9_c.jpg
Heb je enig idee in welke straat deze foto is gemaakt?
Die zilvergrijze Datsun Cherry staat hier namelijk nog steeds om de hoek...
Wouter82 zei:Inderdaad geweldig die Mack, om daar Europa mee te doorkruisen!
En dat geknutsel aan die Autobianchi![]()
D' oh zei:XBXG zei:Die zilvergrijze Datsun Cherry staat hier namelijk nog steeds om de hoek...
Ik weet wel waar die foto is gemaakt. Gewoon bij mij voor de deur in de Goetzeestraat. Ik woon er nog steeds.![]()
XBXG zei:D' oh zei:XBXG zei:Die zilvergrijze Datsun Cherry staat hier namelijk nog steeds om de hoek...
Ik weet wel waar die foto is gemaakt. Gewoon bij mij voor de deur in de Goetzeestraat. Ik woon er nog steeds.![]()
Enig idee of het om deze gaat dan?
Het kan natuurlijk een andere zijn, maar toen leken Cherry's ook niet op elke straathoek te staan.
![]()
929V6 zei:@D'oh, gave foto's!Vooral natuurlijk die Mack (wat een avontuur zal zo'n rit toen geweest zijn)......
Fantastisch! Van dat soort verhalen kan ik enorm genieten. De site staat nu tussen mijn favorieten om stukje bij beetje te lezen en bekijken.Marc van der Togt zei:929V6 zei:@D'oh, gave foto's!Vooral natuurlijk die Mack (wat een avontuur zal zo'n rit toen geweest zijn)......
Als je dat soort avonturen mooi vindt (zoals ik) denk ik dat je deze site
ook wel heel leuk vindt om door te "bladeren"....
S120LS zei:Het Zweedse Trafikmagasinet ging in 1985 eens op het Oost Duitse verkeer en wegennet kijken. Lang geleden, maar zo lijkt het wel of het nog maar pas gebeurd is.
929V6 zei:S120LS zei:Het Zweedse Trafikmagasinet ging in 1985 eens op het Oost Duitse verkeer en wegennet kijken. Lang geleden, maar zo lijkt het wel of het nog maar pas gebeurd is.
Ontzettend leuk materiaal, maar past eigenlijk beter in dit topic.