Guest
Als de nummers op de motorkap net zo oplopen als de kentekens, in ieder geval nummer 31 en 36.Phoenixrood74 zei:Zou er nog eentje van over zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als de nummers op de motorkap net zo oplopen als de kentekens, in ieder geval nummer 31 en 36.Phoenixrood74 zei:Zou er nog eentje van over zijn?
Het schuurtje van mn opa met daarachter zijn ....... ??
Clignoteur zei:Ik zie geen V&D tas?
Moderator
MA60 zei:Ik heb nog een mooie foto gevonden van de grensovergang in Putte-Kapellen(N11) met Putte(NL). De grensovergang werd in januari 1993 definitief gesloten om begin 1995 volledig gesloopt te worden. De verkeerslichten hebben er nog een tijdje gestaan tot einde 1995. De Schreder GSO amaturen die ook vaak werden geplaatst bij de grensovergangen met Nederland hielen het nog uit tot medio 2004 tot het douaneplein in de gemeente Stabroek volledig werd heraangelegd.
Deze foto dateert van vermoedelijk 1984.
![]()
929V6 zei:Zo ziet het er daar tegenwoordig uit. Totaal andere sfeer.
Clignoteur zei:Ik zie geen V&D tas?
Archiebald zei:
Klassiekerrijder zei:Clignoteur zei:Ik zie geen V&D tas?
Nu nog niet?
929V6 zei:Clignoteur zei:Ik zie geen V&D tas?
In de bovenste serie foto's, aan de buggy.
double fiat coupe zei:Nieuw topic omdat ik dus echt kwaliteitsplaatjes zoek die ik kan uitvergroten en op doek/uit kan printen om op te hangen. Het was dus niet de vraag of ik ze hier kan plaatsen maar of er mensen zijn met meer van dit soort plaatjes.. Staan veel leuke plaatjes in dit topic maar de meesten helaas niet artistiek of fraai genoeg om aan de muur te hangen. Lijkt me in dit topic ook niet nodig want daar gaat het in dit topic ook niet om.
double fiat coupe zei:Nieuw topic omdat ik dus echt kwaliteitsplaatjes zoek die ik kan uitvergroten en op doek/uit kan printen om op te hangen. Het was dus niet de vraag of ik ze hier kan plaatsen maar of er mensen zijn met meer van dit soort plaatjes.. Staan veel leuke plaatjes in dit topic maar de meesten helaas niet artistiek of fraai genoeg om aan de muur te hangen. Lijkt me in dit topic ook niet nodig want daar gaat het in dit topic ook niet om.
De foto met de amfibivoertuigen, de foto eronder, de foto met de drukte op de rotonde, de foto met geparkeerde auto's op de brug, de foto daarboven en als laatste de foto met de wijkagent komen uit dit topic. De rest heb ik via google opgezicht. mocht ik er meer vinden zal ik ze plaatsen. Heb er overigens heel wat al weg gedaan omdat de kwaliteit niet voldoende was maar die foto's zijn hier denk ik wel welkom dus zal ze voortaan erst hier plaatsen voor ik ze weer van de laptop af gooi.
929V6 zei:Tagora![]()
CeeVijf zei:929V6 zei:Tagora![]()
En wat staat er naast die Tagora (de sedan die we op de kont kijken)?
§anitarium zei:Iemand is een proefritje aan het maken in een 309 GR.![]()
Ik heb onlangs alle pagina's van dit topic doorgespit op zoek naar Passats B1 en ook toen viel me al op dat ik behoorlijk veel Allegro's zag, meer in ieder geval dan Passats. Misschien verkocht de Allegro toch beter dan we denken.929V6 zei:Drie Allegro's.Misschien zeer lokaal toch een succesvolle auto?
Ik vermoed dat dat misschien wel de belangrijkste reden is geweest om deze foto te posten, net als bij de Hyundai Pony op de eerste foto van de drie.ginkelvanmichiel zei:Voor die rode test-309 rijdt zowaar een Seat Ronda!
Clignoteur zei:![]()
Grappig dat zo'n Britse auto ook gewoon als taxi werd gebruikt hier: Austin Cambridge A60.
double fiat coupe zei:
Hamer zei:*foto*[/IMG][/URL]
De middelste was van m'n vader, de andere van zijn broers.
willum zei:Inderdaad! En niet alleen hier, maar in Parijs!?
![]()