Guest
Heeft iemand nog 80's en 90's foto's? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
17 september dansles, dus?isla zei:Phoenixrood74 zei:En wat voor dans voert die meneer uit?
De stoepjes dans, zeer bekend en veel beoefend in Flevoland. Ik zal hem jou wel een keer leren, het kan zelfs met krukken![]()
isla zei:Phoenixrood74 zei:En wat voor dans voert die meneer uit?
De stoepjes dans, zeer bekend en veel beoefend in Flevoland. Ik zal hem jou wel een keer leren, het kan zelfs met krukken![]()
Phoenixrood74 zei:17 september dansles, dus?
D. Elzinga zei:Onbekende locatie.
Is die laatste foto op Groenland genomen?Accent Auto zei:
ziet eruit als Berlijn....
Harm78 zei:ziet eruit als Berlijn....
Volgens mij niet, de trams en S-bahnen in Berlijn hebben volgens mij al sinds het jaar nul dezelfde kleur. De S-Bahnen zijn rood/creme ofzo, deze zijn dat niet![]()
Ik bedoelde met Groenland een heel andere foto. Zie hierboven!HDI110 zei:Harm78 zei:ziet eruit als Berlijn....
Volgens mij niet, de trams en S-bahnen in Berlijn hebben volgens mij al sinds het jaar nul dezelfde kleur. De S-Bahnen zijn rood/creme ofzo, deze zijn dat niet![]()
Ik meende het te herkennen, maar het ziet er toch iets anders uit bij nadere controle. Maar met 'Carl Marx' op het gebouw rechts boven en die Ford Capri uit HH stad (Hamburg toch?) lijkt me dat het wel Duitsland is en niet Groenland.
Deze foto is voor mij wel heel bijzonder, want mijn ouders hebben een Passat Variant gehad met kenteken 15-BV-60!D. Elzinga zei:
Dank voor de toelichting!D. Elzinga zei:Nee, de foto is ingescand uit het boekje 'Rijtechniek' van de ANWB, uitgegeven in 1981. De foto's zullen ook van rond die tijd zijn, maar de locatie is mij onbekend.
Offtopic: had je mijn vraag in het Passat B1 topic nog gezien?

Moderator
https://www.nuentoen.nl/fotos/238654/1949-auto-belandt-in-volkstuintjes.html1949 Auto belandt in volkstuintjes
01-10-1949 - Een auto is op de Weesperzijde in Amsterdam over de kop geslagen en in de volkstuintjes beland. De politie zet met man en macht het voertuig weer op zijn wielen.
Fotograaf: Ben van Meerendonk
Bron: Internationaal Instituut voor Sociale Geschiedenis
Wouter82 zei:Wat voor auto was er nu precies in de volkstuintjes belandt?
Klassiekerrijder zei:En Van Gend & Loos had ze en masse rondrijden.
J.R. du Mont zei:Beetje hetzelfde idee is ook te vinden op forum-auto.com waar veel gepraat wordt over de oude N7 en ook veel van dit soort topics zijn.

Dionysus zei:Bij mij staat, als het om van Gend & Loos gaat, de Commer scherp op het netvlies. Met die schuifdeur en het stuur aan de verkeerde kant.

Autoslopen in 't Sasje door Hendrik Polhout (geb. 1916) met zijn zonen Willem en Jaap. Hendrik had van de politie vergunning om de auto's die door onbekende eigenaars op parkeerplaatsen waren achtergelaten, op te ruimen. Er werd toen nog gesloopt met de bijl. De wrakken werden ter plekke in elkaar geslagen.