A
Anoniem
Guest
ja, met mijn nieuwe aankoop werd ik wel erg Duits, dus ik heb mijn naam maar even vernederlandstAudi80Coupé zei:En ik ben gerustgesteld dat die oude Passat nu niet meer rot is, Phoenixrot/rood
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja, met mijn nieuwe aankoop werd ik wel erg Duits, dus ik heb mijn naam maar even vernederlandstAudi80Coupé zei:En ik ben gerustgesteld dat die oude Passat nu niet meer rot is, Phoenixrot/rood
Moderator
michaelgse zei:venendaal :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie Polo's op een rijtje; dat kan toch haast geen toeval zijn.D. Elzinga zei:
In dit filmpje zijn - naast een heleboel bakkies - ook veel bijzondere auto's te zien!Dennis_zw zei:En in deze video een AMC Hornet Sportabout Wagon plus straatbeeld. Nu wel met geluid.
Dennis_zw zei:
rellie kel zei:@XJ8:
Hele gave foto's van die 1.6S coupé!!!
Heb je posts even gekopieerd naar het Kadett c forum
Hij bestaat nog steeds op kenteken alleen helaas al een tijd geen APK meer...
In welke periode en welke lokatie heeft je vader die meeting destijds bezocht?
Budel? Maurik? Baarlo? Sevenum?
Ben benieuwd!!!
Gr Dennis
Audi80Coupé zei:Op basis van een Mercedes Rundhauber? Dacht dat ze alleen Volvo deden!
929V6 zei:@Dionysus,
Een Ford 15M en een Desoto Diplomat gevolgd door een Amerikaanse Ford uit 1949 (dus gloednieuw op de foto).
Dattoman zei:Apart autootje:
https://beeldbank.cultureelerfgoed.nl/alle-afbeeldingen/weergave/search/layout/result/indeling/detail/start/1799?searchfield=1977
D. Elzinga zei:Was een zeepkistenrace, georganiseerd door Volvo. Na afloop werd er met deze auto een 'slipdemonstratie' gegeven. Maar je hebt gelijk, driften puur daar motorvermogen zal waarschijnlijk lastig zijn geweest.
Dat vinyldakje staat hem wel goed trouwens![]()