Guest
Prachtig Dennis.....die 55 en die Dil....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spekky zei:Amsterdam, Herengracht. Met volgens mij o.a. een Peugeot 204, Kever, Austin ???, Opel Kadett, Lada en een Mini achter de brugleuning
geparkeerd. Wat er net over de brug heenrijdt kan ik even niet identificeren.
929V6 zei:Spekky zei:Amsterdam, Herengracht. Met volgens mij o.a. een Peugeot 204, Kever, Austin ???, Opel Kadett, Lada en een Mini achter de brugleuning
geparkeerd. Wat er net over de brug heenrijdt kan ik even niet identificeren.
In beide gevallen is het een Austin 1100 Glider. De 204 is een 404, de Opel Kadett is een Ford Cortina Mk I. De auto die over de brug rijdt zou wel een Lada kunnen zijn, of het origineel daarvan, de Fiat 124.
Dennis_zw zei:De auto tussen de Cortina en de Mini is een Autobianchi Primula.
Overigens wordt er op het moment dat deze foto werd genomen in de rondvaartboot (die hier altijd even vaart mindert, voor de foto's) gezegd: "On your left you see seven bridges in a row, sieben Brücke hinter einander, sept ponts en ligne, zeven bruggen achter elkaar". Die tekst is in al die jaren nooit veranderd. En ik woon vlakbij die zevende brug...
929V6 zei:Had die niet wat meer ruimte in de wielkasten? Bovendien verkocht de Toledo marginaal in Nederland, een 124-achtige lijkt me daarom waarschijnlijker.
Ik liep er gisteren naar te kijken, wel leuk maar de prijs is wat minder aantrekkelijk, iets van 17 euro.Dennis_zw zei:
Spekky zei:Tllburg, Station NS.
![]()
renate zei:Voor wat betreft de fiat/seat 2 of 3 deurs waren de ideen duidelijk.
Men dacht dat een derde deur meer zou tochten en meer zou rammelen en kozen veel mensen voor een achterklep in plaats van "deur"
Hetzelfde gold voor auto's uit die tijd waarvan er meer in 2 deurs uitvoering verkocht weren dan 4 deurs, hetgeen nu bijna andersom is.
greetzz Renate.