Arievectra
Wegverkenner
Op de 1e foto hierboven ( Bolsward-Grootzand), zie ik ook nog 2 x Ford Taunus, 1x Ford taunus 12m? en nog een D kadett of Ford Fiesta staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Die Lancia is een Fulvia. Links naast de beige Renault 5 op de onderste foto een groene Mini Clubman. Rechts naast de D-Kadett, onder heel groot voorbehoud een Peugeot 304 Berline en het rode portier daarvoor lijkt me van een Simca 1000. Onderaan lijkt een Volvo 144 met zijn kont naar de lantaarnpaal te zijn geparkeerd.
Je kunt de onderste foto trouwens aan de rechterkant van de bovenste vastplakken.![]()
Mielcitrofiel zei:Wat mij vaak opvalt, je ziet op zulke oudere foto's ( jaren '70) nooit een Traction avant of andere auto van ong. 30 jaar oud.
Die hebben die tijd ook overleefd, soms in handen van studenten oid. Ze zullen toch heus niet allemaal in een schuurtje gestaan hebben, wachtend op 2000 om door een liefhebber gered te worden?
929V6 zei:In het Tsjecho-Slowakije van de jaren 60 en 70 wemelde het nog van het vooroorlogse spul. Stond ooit eens een mooie fotoserie van in de Automobiel Klassiek.
Michiel260E zei:Het voormalige Oostblok is op dit moment aardig leeggevist voor wat echt oud spul betreft, het komt nu ook veel uit de voormalige Sowjet-republieken. Estland, Letland en Litouwen horen nu bij de EU en daar is ook nog genoeg te vinden. Met name veel Duits spul van voor de oorlog, dat met het terugtrekken van de Duitsers aan het eind van WO2 is achtergebleven en door de lokale bevolking is doorgebruikt. Wel zijn die auto's vaak intensief gebruikt en bevatten ze vele niet-originele onderdelen, waardoor het meestal geen restauratieprojecten voor beginners zjn.
D. Elzinga zei:Michiel260E zei:Het voormalige Oostblok is op dit moment aardig leeggevist voor wat echt oud spul betreft, het komt nu ook veel uit de voormalige Sowjet-republieken. Estland, Letland en Litouwen horen nu bij de EU en daar is ook nog genoeg te vinden. Met name veel Duits spul van voor de oorlog, dat met het terugtrekken van de Duitsers aan het eind van WO2 is achtergebleven en door de lokale bevolking is doorgebruikt. Wel zijn die auto's vaak intensief gebruikt en bevatten ze vele niet-originele onderdelen, waardoor het meestal geen restauratieprojecten voor beginners zjn.
Zoals de Opel op marktplaats bedoel je. Tot mijn verbazing dook er in Nederland laatst nog een BMW 328 uit 1938 op, die staat nu te koop op prewarcar. In Amerika is ook nog wel wat te vinden, maar je moet geluk hebben.
Het voormalige Oostblok is op dit moment aardig leeggevist
929V6 zei:Wat doet een Commer in de VS?Ik vraag me af of er behalve de Sunbeam Alpine/Tiger wel andere Rootes-producten zijn verkocht.
Cutlass zei:929V6 zei:Wat doet een Commer in de VS?Ik vraag me af of er behalve de Sunbeam Alpine/Tiger wel andere Rootes-producten zijn verkocht.
Google eens op Plymouth Cricket van begin jaren zeventig