Foto's uit de oude doos

• Onderwerp starter Onderwerp starter Baur
  • Startdatum Startdatum
Wat ik hier van moet denken... Agromatic?

zande7709tx1.jpg

Waar zie jij een Glas Isar?

Sorry, moet natuurlijk glas 1004/1204 zijn...8-)

Is het geen 17M? Ik dacht altijd dat de 20M grotere achterlichten had. Maar correct me if i'm wrong.

Tegen jou durf ik niet eens meer in te gaan... Kan ook geen overtuigende foto's vinden. Vind alleen modellen met de staande achterlichten.

Wie kan mij trouwens helpen met het volgende radsel. Ik zag een oude jap, ik vermoed eind 70 begin tachtig met de achterkant als een primula...
primula.jpg

Iets schuinere c stijl en een grotere achterruit. Maar zelfs een soort van vinnetjes leken aanwezig al zag ik hem slechts zeer vluchtig want ik zat in de trein. Wie o wie kan mij helpen?

L1-4.jpg

ahh, gevonden, 929v6 had zelf het antwoord al eens gegeven aan poekoek, maar gezien zijn woonplaats zal het niet de zelfde zijn geweest. Leek een net exemplaar in een mooie heldere metalic groene kleur. Leuke youngtimer(tu), oja edit 2, het is dus een '78 toyota tercel coupe

als ik dit trouwens zo vergelijk vind ik die primula nog een best goede vergelijking:}

>als ik dit trouwens zo vergelijk vind ik die primula nog een best goede vergelijking.

You could have fooled me.
Ik was er met die beschrijving niet uit gekomen hoor.*-)

Greetzz Renate.

Verhip, grappige vergelijking Enzo! Misschien had een Japanner in de jaren zeventig wel een Primula vluchtig vanuit de trein gezien.:}

Nog nooit zo'n mooie camera gezien waarschijnlijk :D

Minolta-SRT-101.jpg

ook nog even een paar plaatjes:

sheerenhoekvauxhallrb8.jpg

sheerenhoekopelkadettap6.jpg

ovezandehillmanavengerus2.jpg

@t SDi3s: Heb ik toevallig gisteren nog op zitten kijken omdat ik al een vermoeden had dat het Den Haag was, maar ik kom daar alleen zwartwit foto's tegen en het is helaas niet het ideale inzoom systeem alá Amsterdam. Maar er staan onwijs veel foto's in die Beeldbank Den Haag. Wat mij opvalt is het grote aantal Datsuns in deze stad eind 70 begin 80.

@ enzo dizono : mooie tercel cpe , zijn vlgns mij nergens meer te vinden
@ geit : *-)(tu):-D dank je wel !! graag meer .........

Dat maakt niet uit. Hij is briljant. Net als die voiture met die Hoffmeister-knik er naast trouwens...

En een Visa zonder roest! Zeldzaam!

Tja, waar zijn de zachte zwarte kofferdekselspoilers gebleven?
Hoe zie je trouwens dat die Visa geen roest heeft op zo'n zwartwitfoto op afstand?
Misschien is het wel die van 929V6.

En hier nog weer een paar, moet minimaal eind jaren 70 zijn gezien de gele nummerplaten.

borsseleparkeerplaats2vb4.jpg

borsseleparkeerplaats1sr2.jpg

Heel gaaf, die Visa Leader hierboven! Theoretisch zou het natuurlijk de mijne kunnen zijn, maar gezien de lage km-stand acht ik de kans toch wat kleiner ten opzichte van andere exemplaren...

Verder leuke foto's ook. Met een paar fraaie voorbeelden van Volvo's bumperreflectorstickers genoemd in het stickertopic en een leuke Fiat 131 Racing op de onderste foto.

>leuke Fiat 131 Racing op de onderste foto.

Zeker leuk, ik heb ooit eens met zo'n ding mogen rijden, ik herinner me dat de vering van deze toch wel voor die tijd zware wagen spijkerhard was en dat heel makkelijk driftend de hoek om te krijgen was.

Greetzz Renate.

@eddyC heb gekeken inmiddels op Simca topic en moet echt zeggen wat ik hier blij van word.
M E E R !!!!!!!!!!!!!!!!!!! dank je wel (:P):D:-D(tu)

laatste is leuk. (tu)

3 ervan heb ik zelf gehad, b kadett eerste type, Renault6 ook eerste type en recent die mercedes 114 (rechts op de foto alleen het spatbord).

Greetzz Renate.

@Tripoux: schitterend in kleur!

De middelste hieronder is mij niet bekend (1982):
mbunk82li0.jpg

sdi3s Schreef:
-------------------------------------------------------
> @Tripoux: schitterend in kleur!
>
> De middelste hieronder is mij niet bekend (1982):
> https://img267.imageshack.us/img267/5346/mbunk82li0
> .jpg

Subaru 1600 GFT Hardtop. Was in '77 nog onderwerp van een Autovisie-test.

@geit: Ik zit niet echt in de eenden net als jij, maar vind ze wel markant.
@929V6: toen al een niet alledaagse verschijning denk ik.

Over citroen gesproken
mpc158ls2.jpg

visaiwp7.jpg

wsnctr66nj4.jpg

wsnctr662jl9.jpg

vorige week nog zo'n tr 7 tegengekomen maar daarvoor in 15 jaar niet...
Guilietta blijft ook op min favo lijstje staan.
Dromend aan een loods vol..............

Terug
Bovenaan