Waarom ik zo graag die Prelude wou "identificeren"? Omdat we er zelf zo ene hebben gehad destijds.... wat een heerlijke wagen was dat...
Enfin, ik kijk hier altijd met plezier en kan deze keer ook eens iets plaatsen...
namelijk deze foto,
moet tussen 85 en 90 zijn geweest, de jaren dat we deze Civic reden.... het is in Zoutelande, Zeeland, onderaan de duinen vlak bij de Botterbar ( als ik het zo juist schrijf) Ik, zei de gek, sta bij de auto... kan hoogstens 16 zijn op de foto... Ben altijd gek geweest van dit type Civic, de reden dat mijn eerste auto ook zo ene was ( de iGT, met hetzelfde blok als de eerste CRX) en jaren later nog ene jaren heb gereden, en nu weer ene heb, uit 84, als "youngtimer/klassieker"
Enfin, heb deze foto me altijd kunnen herinneren, dus toen we verleden jaar toevallig in de buurt waren, heb ik getracht op dezelfde plek weer een foto te maken,( ondertussen een andere Civic, en vrouw en dochterlief...) Bij thuiskomst bleek het niet helemaal juist te zijn, qua hoek en afstand, maar allee, ik vond het leuk genoeg
hopelijk kunnen jullie mijn bijdrage waarderen
Greetz from Belgium....