Guest
Dit model 323 is geleverd tussen 1980 en 1984. Maar aan de stand van de zon (via de schaduw van de vrachtwagen) op de foto te zien, en het hectometerpaaltje, zou ik zeggen: 12 mei 1983, 14.56 uur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Dennis_zw zei:Dit model 323 is geleverd tussen 1980 en 1984. Maar aan de stand van de zon (via de schaduw van de vrachtwagen) op de foto te zien, en het hectometerpaaltje, zou ik zeggen: 12 mei 1983, 14.56 uur.
tsov zei:
Moderator
Eén van de weinige verkeersborden waar mijn woonplaats op vermeld staatXBXG zei:tsov zei:
Gaaf!!! Dit is de N201 thv de afslag naar Nederhorst den Berg, vlak voor het punt waar vorig jaar een rotonde is aangelegd. Ik rijd daar heel vaak.
XBXG zei:tsov zei:
Gaaf!!! Dit is de N201 thv de afslag naar Nederhorst den Berg, vlak voor het punt waar vorig jaar een rotonde is aangelegd. Ik rijd daar heel vaak.
Leeuwarden:
![]()
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:Wat lijkt de E-type klein naast de Mercedes-Benz!![]()
D. Elzinga zei:Het was blijkbaar moeilijk voor handelaren om in 1970 van een voorraad Traction Avants af te komen.
![]()
Spekky zei:Nijmegen, met tweemaal een Renault 16 en een Renault 6, en nog iets er tussen.
Spekky zei:Oostene, Renault 17 Decouvrable, Renault Estafette, Opel Manta, Volkswagen Kever.
XBXG zei:Marbella, Plaza de Toros, jaren '60.
![]()
Stif zei:Tussen de ds en de ami staat een automobiel die ik niet ken, het is die met die mega imperial.
Iemand een idee?
Dennis_zw zei:Spekky zei:Nijmegen, met tweemaal een Renault 16 en een Renault 6, en nog iets er tussen.
Een Toyota Cressida ertussen.