Jay DoubleYou
Autoholic
Die laatste twee zijn gemaakt of nabewerkt met Gemini AI.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die laatste twee zijn gemaakt of nabewerkt met Gemini AI.
Ja ik zag het ook. Nog een paar echte om het goed te maken. Woerden in de jaren '70.Die laatste twee zijn gemaakt of nabewerkt met Gemini AI.
Inderdaad! Daar was vroeger, zover ik me kan herinneren, dan weer weinig in te kiezen. Tegenwoordig zie je ze ook in wit, zilver, donkergrijs, wijnrood en donkerblauw om maar wat te noemen. Jammergenoeg verdwijnen de Amerikanen met V8 steeds meer. In mijn jongere jaren zag je de Chevrolet Caprice nog regelmatig. Daar hoefde weinig aan verlengd te worden.Grappig wel: De (enige) zwarte auto's zijn van begrafenisondernemingen....
Als ik het goed heb is het inderdaad een Toyota, een Corona Mark I Wagonvolgens mij een toyota?
![]()
Mazda 818mooie volkswagen en een....?? japanner?
Mark IIeen Corona Mark I Wagon
Klopt, verkeerd overgenomen van Google zie ik.Mark II
Die beeldbanken zijn vaak goudmijnen qua foto's en van goede kwaliteit meestal. En Zutphen is inderdaad ook mooi.ik was afgelopen weekend voor het eerst in hanzestad zutphen, ook erg mooi! ik was even in hun beeldbank aan het speuren.heir alvast iets!
leuk allergaartje:
![]()
![]()
mooie volkswagen en een....?? japanner?
![]()
volgens mij een toyota?
![]()
Hardinxveld-Giessendam jaren '70.
![]()
Of een Turkse bruiloft.Tegenwoordig noemen we dit een automeeting.
De brug kan je alsnog bekend voorkomen want hij ligt nu in De Meern.Ah ik vroeg me al af naar welke brug ik keek!![]()
Moderator
En ziet ook niets in zijn spiegels, deze zijn niet verlengt met caravanspiegels.Die Capri (?) voor de caravan ziet eruit alsof ie net een aanrijding heeft gehad
Op de bovenste foto een Renault 5 LS. Zeldzame uitvoering!
Bizar hoe ver die twee mannen (met zonnebril) in de BMW Neue Klasse uit elkaar zitten. Misschien zijn het broers en hebben ze net ruzie gehad? Of heeft er eentje net een scheet gelaten?
Ja zeker wel, maar je moet iets beter naar de foto kijken. De spiegels die je ziet zijn niet de normale spiegels.En ziet ook niets in zijn spiegels, deze zijn niet verlengt met caravanspiegels.
Ik denk dat zeker de helft van de donkere autootjes die je ziet donkerblauw of donkergroen zijn, maar op de foto zwart lijken. Sirions zag je weleens in het zwart maar verhoudingsgewijs echt niet zó vaak.Toen is de zwarte invasie begonnen…….
Eerste generatie Corolla (E10) en gezien de ventilatieroosters in de C-stijl gaat het om een KE11 met 1.2 liter motor.Ah, die. Een Toyota Corolla.