Foto's uit de oude doos

• Onderwerp starter Onderwerp starter Baur
  • Startdatum Startdatum
Wat is die toch wel heerlijk jaren 80 gelijnde lichtgrijze auto naast die donkerode Volvo 240 en voor die rode golfColt?

Een Toyota Corolla.

Ik weet niet op welke "verbleekte" foto's je precies doelt maar pasteltinten waren tot in de jaren 60 in de mode, daarna niet meer.

De BX was ook een verkooptopper. Tot in zn nadagen. Veel uitvoeringen, veel motorkeuze, sterke diesels, veel ruimte, optimaal comfort, niet te zwaar, kortom, eigenlijk perfect.

Met Trabant:

NL-HaNA_2_24_01.05_0_920-1832-groot.jpg.bd92d5ea5ef7358b96a2542540a76b23.jpg

Prachtige automobielen daar voor het Panthéon! Helemaal links een Hotchkiss denk ik, daarachter een Bugatti? En wat is die Amerikaan in het midden? Daarnaast een heel zeldzame Traction Avant Faux Cabriolet en voor de rest vooral Renaults zo te zien.

Prachtige automobielen daar voor het Panthéon! Helemaal links een Hotchkiss denk ik, daarachter een Bugatti? En wat is die Amerikaan in het midden? Daarnaast een heel zeldzame Traction Avant Faux Cabriolet en voor de rest vooral Renaults zo te zien.

Die licht gekleurde auto met de (voor de tijd) lage raamlijn is elders herkend als een Delage D8 Coupe van Letourneur et Marchand, zo een. De Amerikaan is een Chrysler Imperial, met waarschijnlijk ook een "lokale" carrosserie.

Mooi hoe futuristisch die 323F destijds was.

En staat de R11 bekend om een slechte handrem? :D

Waar is dit allemaal?

Kijk die witte BX daar eens mooi en modern te wezen.

Die Capri cabrio:oops: (net @evenzittengooglen, bijzonder hoor!!)

De R11 verdween, voor mijn gevoel, echt rap uit het straatbeeld. Erg leuke foto's en de 323F springt er wel uit tussen al die burgelijke Opels :)

Van Facebook zonder jaartal, lijkt mij niet veel later dan 1985. Die lichtblauwe linksonder, een vroege Pony?
RK2gAYl.jpeg

Lijkt een gecropte foto. Denk dat op originele foto meer te zien was. Maar degene had die deze heeft geupload had meer oog voor de metro(?)lijn denk ik ;)

Laatst bewerkt:
Russische inzending voor Voorjaarsbeurs.

Met achteraan een Chaika?

SY6UvAE.jpeg
De voorste is het eerste model van Moskvich, daarnaast staat een Volga en achteraan staat idderdaad een Chaika. Mocht je er een kleurenfoto van willen hebben dan kan dat, ik heb van bijna heel Oost Europa modelauto's / vrachtwagens ervan

Lijkt een gecropte foto. Denk dat op originele foto meer te zien was. Maar degene had die deze heeft geupload had meer oog voor de metro(?)lijn denk ik ;)
Hier is meer van Zoetermeer.
Meerzicht-HGOS.jpg

Nog meer met treinen en auto's in 1992.
Map%2095-24.jpg

Arnhem 1987.
csm-arnhem-1472-2f5fe6fcdd.jpg

csm-arnhem-808-52b71f8baa.jpg

Ziekenhuis Ugchelen 1982
csm-apeldoorn-80-a6a1391f4f.jpg

Ermelo omstreeks 1982
csm-ermelo-203-5b04763cbd.jpg

Arnhem 1983, bij een Simca-Talbot dealer?
arnhem-824.jpg

Ermelo 1984
ermelo-148.jpg

Rotterdam de Binnenrotte 1986, leuk zoekplaatje. Wat kan de gele auto met wat lijkt zwart dak achteraan onder de bomen geparkeerd zijn?
rotterdam-2100.jpg

Geweldig. Bedankt voor het delen. Toch leuk, tot paar jaar geleden wist ik gros niet te herkennen als model zijnde. Sinds het gespot-topic (sinds 2022 actief) en het weer bezoeken van evenementen (sinds 2023) herken ik de meeste wel :D

Terug
Bovenaan