Zadelsnuiver
Asfaltkampioen
Ayo ik heb al 3 sexdates voor vanavond! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Ayo ik heb al 3 sexdates voor vanavond!![]()
Totdat je jouw adres geeftZadelsnuiver zei:Ayo ik heb al 3 sexdates voor vanavond!![]()
Wouter82 zei:Inmiddels zijn we 12 uur verder en nog geen enkele moderatoringreep![]()
Wouter82 zei:Inmiddels zijn we 12 uur verder en nog geen enkele moderatoringreep![]()
Dan moet er wel 1 online zijn. Een beetje meer waardering mag wel. Het is hier sowieso een hondenbaan. Je wordt beschuldigd van VAG voortrekkerij, partijdigheid en als ze een ban uitdelen wordt die massaal omzeild door weer een nieuw account aan te maken. Ik geloof dat Autoweek zelf weinig aan het forum doet en slechts de mogelijkheid biedt te reageren. Het modereren is uitbesteed aan een aantal vrijwilligers.Wouter82 zei:Dat is mooi.
Ik ben zelf ook moderator en op dat forum, waar overigens geen miljoenenbedrijf achter zit, zijn dit soort spamklanten doorgaans binnen een half uur opgeruimd.
Fijn voor jou, maar zoals aangegeven word hebben sommige mensen wel een leven.Wouter82 zei:Dat is mooi.
Ik ben zelf ook moderator en op dat forum, waar overigens geen miljoenenbedrijf achter zit, zijn dit soort spamklanten doorgaans binnen een half uur opgeruimd.
Epica zei:Fijn voor jou, maar zoals aangegeven word hebben sommige mensen wel een leven.Wouter82 zei:Dat is mooi.
CorZa zei:Wouter82 zei:Inmiddels zijn we 12 uur verder en nog geen enkele moderatoringreep![]()
Wij zijn ook maar mensen met een baan, sociaal leven en andere zaken naast het vrijwillige forumwerk... maar de posts inclusief reacties zijn opgeschoond![]()
michel1975 zei:Dan moet er wel 1 online zijn. Een beetje meer waardering mag wel. Het is hier sowieso een hondenbaan. Je wordt beschuldigd van VAG voortrekkerij, partijdigheid en als ze een ban uitdelen wordt die massaal omzeild door weer een nieuw account aan te maken. Ik geloof dat Autoweek zelf weinig aan het forum doet en slechts de mogelijkheid biedt te reageren. Het modereren is uitbesteed aan een aantal vrijwilligers.Wouter82 zei:Dat is mooi.
Moderator
michel1975 zei:Dan moet er wel 1 online zijn. Een beetje meer waardering mag wel. Het is hier sowieso een hondenbaan. Je wordt beschuldigd van VAG voortrekkerij, partijdigheid en als ze een ban uitdelen wordt die massaal omzeild door weer een nieuw account aan te maken. Ik geloof dat Autoweek zelf weinig aan het forum doet en slechts de mogelijkheid biedt te reageren. Het modereren is uitbesteed aan een aantal vrijwilligers.
michel1975 zei:Even puur informatief Wouter. Is dat forum net ze groot?
Epica zei:Nee jou bijdrage dat was nuttig, domme opmerking zoals ik al zei sommige mensen hebben een leven en zijn niet de hele dag met het forum bezig, masr blijkbaar is dat moeilijk voor jou om te begrijpen
CorZa zei:Sommigen van ons zijn er wat vaker dan anderen. We proberen, binnen onze vrije tijd en goede wil, om het forum zo netjes mogelijk te houden. Persoonlijk vind ik het prettiger dat ik minder 'actief' ben als forummer en meer op de achtergrond als moderator topics en melding opvolg. Veelvuldig posten en modereren zorgt regelmatig voor frictie omdat het gezien wordt als 'je bent moderator dus kun je dit of dat niet zeggen' of 'op meldingen van die persoon reageer je nooit' enz enz. Wat afstand komt het ten goed.... vind ik)
British Racing Green zei:CorZa zei:Sommigen van ons zijn er wat vaker dan anderen. We proberen, binnen onze vrije tijd en goede wil, om het forum zo netjes mogelijk te houden. Persoonlijk vind ik het prettiger dat ik minder 'actief' ben als forummer en meer op de achtergrond als moderator topics en melding opvolg. Veelvuldig posten en modereren zorgt regelmatig voor frictie omdat het gezien wordt als 'je bent moderator dus kun je dit of dat niet zeggen' of 'op meldingen van die persoon reageer je nooit' enz enz. Wat afstand komt het ten goed.... vind ik)
Vandaar dat ik destijds op een Belgisch autoforum twee gebruikersnamen had, eentje als mezelf en een specifieke moderator-nick.
Zo goed als geen enkele forummer had door dat ik een en dezelfde persoon was (temeer daar ik af en toe doelbewust mezelf als forummer terecht wees).
Maar zo kan je als forummer verder ongestoord je mening ventileren zonder dat je erop afgerekend wordt.
SVF zei:Daarbij verbaas ik me dat de spamberichten blijkbaar 1 voor 1 moeten worden verwijderd. Waarom niet automatisch alle berichten weg bij het verwijderen van een account?
afentoe zei:SVF zei:Daarbij verbaas ik me dat de spamberichten blijkbaar 1 voor 1 moeten worden verwijderd. Waarom niet automatisch alle berichten weg bij het verwijderen van een account?
Dat zou zonde zijn, als een jarenlang deskundig forumlid vertrekt of wordt verwijderd, om wat voor reden dan ook, zou er een hele database aan kennis en foto's verdwijnen. Er loopt hier een heel stel rond van wie ik dat oprecht jammer zou vinden. Het is waarschijnlijk niet de reden (de reden zoek ik in systeembeperkingen), maar voor mij zo prima te verklaren.
Nu komt er "Anonieme bezoeker" te staan, dat is wat mij betreft nog het beste ook, ik kan het begrijpen als een vertrekkend forummer ook de naam verwijderd wil hebben.
CorZa zei:British Racing Green zei:CorZa zei:Sommigen van ons zijn er wat vaker dan anderen. We proberen, binnen onze vrije tijd en goede wil, om het forum zo netjes mogelijk te houden. Persoonlijk vind ik het prettiger dat ik minder 'actief' ben als forummer en meer op de achtergrond als moderator topics en melding opvolg. Veelvuldig posten en modereren zorgt regelmatig voor frictie omdat het gezien wordt als 'je bent moderator dus kun je dit of dat niet zeggen' of 'op meldingen van die persoon reageer je nooit' enz enz. Wat afstand komt het ten goed.... vind ik)
Vandaar dat ik destijds op een Belgisch autoforum twee gebruikersnamen had, eentje als mezelf en een specifieke moderator-nick.
Zo goed als geen enkele forummer had door dat ik een en dezelfde persoon was (temeer daar ik af en toe doelbewust mezelf als forummer terecht wees).
Maar zo kan je als forummer verder ongestoord je mening ventileren zonder dat je erop afgerekend wordt.
Nou precies dit dus![]()
Je moet ook niet en de F1 kwalificatie en de Tour tegelijk kijkenCorZa zei:Yep, weer 2 spammers, tegelijkertijd nu... tijdens de F1 kwalificatie en laatste Tour-etappe. Alsof ik het niet druk genoeg heb
![]()
PM xxx zei:Überhaupt niet naar de tour kijken![]()
Snel opgelost dit keer: gezien het aantal 'besmette' topics dacht ik dat de boel even zou worden afgesloten maar blijkbaar was dat niet nodig.D Elzinga zei:Barbara vraagt om aandacht...
s velthuis zei:CorZa zei:British Racing Green zei:CorZa zei:Sommigen van ons zijn er wat vaker dan anderen. We proberen, binnen onze vrije tijd en goede wil, om het forum zo netjes mogelijk te houden. Persoonlijk vind ik het prettiger dat ik minder 'actief' ben als forummer en meer op de achtergrond als moderator topics en melding opvolg. Veelvuldig posten en modereren zorgt regelmatig voor frictie omdat het gezien wordt als 'je bent moderator dus kun je dit of dat niet zeggen' of 'op meldingen van die persoon reageer je nooit' enz enz. Wat afstand komt het ten goed.... vind ik)
Nou precies dit dus![]()
En ben je hier nu ook met je alter ego in gesprek? :T![]()
Moderator
Error 503 Backend fetch failed
Backend fetch failed
Guru Meditation:
XID: 795654728
Varnish cache server
Jay DoubleYou zei:Het inloggen wordt ons (mij iig) ook steeds moeilijker gemaakt...
"Log in"-knop werkt niet meer, kan alleen nog via het Account-menu.
Jay DoubleYou zei:Het inloggen wordt ons (mij iig) ook steeds moeilijker gemaakt...
"Log in"-knop werkt niet meer, kan alleen nog via het Account-menu.