Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Hopelijk grijpt Jan later vandaag definitief in.
L Breevoort zei:Ik heb al dagen last van een of ander reclame-scriptje (in Edge-browser) op de nieuwssite. Er wordt bovenaan de pagina een advertentie met een filmpje geladen, ter grote van een postzegel (je kunt het nauwelijks zien) en iedere keer als dat filmpje ververst, scrollt de pagina automatisch helemaal naar boven. Erg lastig als je net de reactie 100 ofzo in een topic zit te lezen. Als ik op de reclame klik (1x gedaan), wordt ik doorgeleid naar de website van defensie. Wordt dit gefixed of ga ik een ad-blocker aanzetten?
speedtouch zei:Carkiller zei:Hopelijk grijpt Jan later vandaag definitief in.
Ik hoop het van harte, want zo vind ik het niks.
Probleem lijkt opgelost!![]()
ik dacht al dat die naam in gebruik was. Kon me ook niet voorstellen dat jij dit zou postenCarkiller zei:En niet mij blokkeren Terence.
Eerst topic wat je verwijderd hebt...
Ook topics met films ed.Carkiller zei:Het was gewoon een topic met vergelijkbare titel verwijzend naar de forumregels Zombies.
Niet dat het iets hielp uiteraard...
B-Real zei:Heeft ongetwijfeld te maken met alle spam topics die de laatste tijd worden aangemaakt. Nieuwe topics zullen dus nu (tijdelijk) eerst goedgekeurd moeten worden door een van de moderators gok ik![]()
Moderator
Voor elke post, en zo heel duidelijk zijn de letters niet. Ben benieuwd of deze post erdoor komt.Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
Barri zei:Voor elke post, en zo heel duidelijk zijn de letters niet. Ben benieuwd of deze post erdoor komt.Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
Prima oplossing voor de korte termijn, voor de lange termijn deze beveiliging misschien op het maken van een account zetten?
929V6 zei:Barri zei:Voor elke post, en zo heel duidelijk zijn de letters niet. Ben benieuwd of deze post erdoor komt.Spambeveiliging:
Prima oplossing voor de korte termijn, voor de lange termijn deze beveiliging misschien op het maken van een account zetten?
Lijkt mij inderdaad een beter idee. Of nog beter: bij nieuwe accounts een verplichte motivatie laten invullen en deze pas toegang geven tot het forum nadat ze zijn goedgekeurd door een moderator.
Pjötr zei:Tja het is even wennen, en super duidelijk is het misschien niet, maar beter dan al die 10000-en topics.
Is het eigenlijk zo dat je na zo vaak niets kan plaatsen? Ik heb ook al 2x een foute code ingevoerd, omdat ik het verkeerd las.
Gullwing zei:Ik heb helemaal geen zin meer om nog berichten te plaatsen door die captcha, wellicht is dat een tijdelijke irritatie, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen dat ook hebben.
Bimmert zei:Ik moet constant opnieuw inloggen, en als ik dat doet krijg ik de melding ' je bent reeds ingelogd' . heel irritant