forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is er weer:

Er is probleem met de website. Excuses voor eventueel ongemak
This website is offline at the moment. Apologies for the inconvenience

Copyright ©2010 Sanoma Media The Netherlands B.V. Alle rechten voorbehouden.
Sanomamedia.nl is onderdeel van het netwerk van Sanoma Media Group The Netherlands B.V.

Omdat Google iets teveel tovert met je internetgegevens bijvoorbeeld.

Of omdat het een stuk minder veilig is.

Of omdat het relatief veel ruimte op je computer.

Zemelaar zei:

Omdat ik Chrome gebruik voor mijn schoolwerk, inclusief de tabbladen en bladwijzers, etc. En ik heb geen zin om alles te gaan wisselen omdat één website niet fatsoenlijk functioneert op een browser.

Joël D. zei:
Zemelaar zei:

Omdat ik Chrome gebruik voor mijn schoolwerk, inclusief de tabbladen en bladwijzers, etc. En ik heb geen zin om alles te gaan wisselen omdat één website niet fatsoenlijk functioneert op een browser.

Wellicht is het een optie er een browser naast te nemen, Ff bijvoorbeeld. Ik gebruik tot volle tevredenheid van Google en mijzelf gewoon chrome, no worries.

Ik wissel Chrome en Firefox ook af. Op IE kom ik eigenlijk nooit meer.

En ik sluit ook regelmatig de browser af. Zéker na internetbankieren.

Dat Firefox niet resized is inderdaad irritant, vroeger kon je de pagina verversen zodat de foto's wel het juiste formaat kreeg.

Net Windows 10 gedownload en geïnstalleerd, dus morgen maar eens kijken of Edge lekker werkt, IE was hopeloos in ieder geval.

Het moet niet gekker worden. Nu zijn, als de reclame van under the dome "onder"' het forum zit (dus links en rechts zichtbaar), de topics niet eens meer aan te klikken. *-)

British Racing Green zei:
sanomastoring.jpg

Gebeurt mij ook regelmatig. Als ik dan de pagina ververst blijkt het bericht toch te zijn geplaatst
en wordt aangegeven dat ik een kopie wil plaatsen.

Ik zie regelmatig de opmerking dat plaatjes te groot zijn om weergegeven te worden in Firefox.
Als op het plaatje gaat staan en rechtsklikt met de muis dan verschijnt het plaatje wel op ware grootte ...

Blackadder the 5th zei:

Gebeurt mij ook regelmatig. Als ik dan de pagina ververst blijkt het bericht toch te zijn geplaatst

Ik zie regelmatig de opmerking dat plaatjes te groot zijn om weergegeven te worden in Firefox.
Als op het plaatje gaat staan en rechtsklikt met de muis dan verschijnt het plaatje wel op ware grootte ...

Joepie, maar de tekst rond dat plaatje blijft dan nog steeds wegvallen. En dát is een groter probleem.

Blackadder the 5th zei:

[/quote]

Er verandert bij mij niks als ik dat doe. :S

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Blackadder the 5th zei:

Er verandert bij mij niks als ik dat doe. :S[/quote]

Aanvulling: na het rechtsklikken komt er een menu tevoorschijn. uit het menu kun je kiezen: [weergeven op ware grootte]

Je krijgt de foto dan beeldvullend op het scherm ...

Rob0032: is inderdaad alleen een oplossing voor de foto's, het werkt niet voor de tekst er omheen ...:(

De Schaduw zei:
Het moet niet gekker worden. Nu zijn, als de reclame van under the dome "onder"' het forum zit (dus links en rechts zichtbaar), de topics niet eens meer aan te klikken. *-)

Je bent niet de enige. Alleen afsluiten van de browser en weer opnieuw opstarten helpt,
totdat deze reclame weer naar boven komt ... :,(

Monsieur Le Loure met tunnelvisie zei:
Dat Firefox niet resized is inderdaad irritant, vroeger kon je de pagina verversen zodat de foto's wel het juiste formaat kreeg.

Net Windows 10 gedownload en geïnstalleerd, dus morgen maar eens kijken of Edge lekker werkt, IE was hopeloos in ieder geval.

Onder Windows 10 werken bij mij zowel Edge als Firefox prima. Dus ik heb op geen van mijn platformen problemen met de website. Ik ben geloof ik de enige. :D

Twix zei:
Monsieur Le Loure met tunnelvisie zei:

Onder Windows 10 werken bij mij zowel Edge als Firefox prima. Dus ik heb op geen van mijn platformen problemen met de website. Ik ben geloof ik de enige. :D

Op zich werkt het ook allemaal wel goed, alleen bij grote afbeeldingen valt er aan de rechterkant tekst van een zin weg zodat de post niet meer te volgen valt.

Blackadder the 5th zei:
De Schaduw zei:

Je bent niet de enige. Alleen afsluiten van de browser en weer opnieuw opstarten helpt,
totdat deze reclame weer naar boven komt ... :,(

Volgens mij ben ik hiermee een van de weinige forummers die hier geen last van heeft, dankzij AdBlock Plus.

Ik heb hier ook geen last van, terwijl ik geen + heb. Ik denk ook dat als je de moeite kunt nemen om erover te klagen, je ook best de moeite kunt nemen om AdBlock te installeren. Is veel duurzamer ook.

Ik denk ook dat als je de moeite kunt nemen om erover te klagen, je ook best de moeite kunt nemen om AdBlock te installeren.

Fijn dat je even bepaalt wat ik moet doen of niet en waar ik wel of niet over mag "klagen". Ik zit op m'n werk, denk niet dat onze ICT het fijn vindt als jan en alleman dingen gaat downloaden en installeren.
Daarnaast, AW moet gewoon zorgen dat het goed werkt. Dit is werkelijk de enige website / forum dat ik ken waar dit soort problemen speelt.

De Schaduw zei:
Ik denk ook dat als je de moeite kunt nemen om erover te klagen, je ook best de moeite kunt nemen om AdBlock te installeren.

Fijn dat je even bepaalt wat ik moet doen of niet en waar ik wel of niet over mag "klagen". Ik zit op m'n werk, denk niet dat onze ICT het fijn vindt als jan en alleman dingen gaat downloaden en installeren.
Daarnaast, AW moet gewoon zorgen dat het goed werkt. Dit is werkelijk de enige website / forum dat ik ken waar dit soort problemen speelt.

Dat is grappig. Kennelijk mag ik niet bepalen wat jij moet doen (wat ik overigens niet eens doe, dat terzijde), maar jij mag wel bepalen wat AW moet doen... Snap je het zelf nog? AW is jou niets verschuldigd hoor en als jij het niet prettig vindt werken, dan zijn er blijkbaar nog genoeg andere sites waarop het geen probleem is.
Bovendien, als je tijdens je werk op dit forum bezig mag zijn, dan vinden ze het vast ook niet erg als je een programmaatje installeert dat ervoor zorgt dat er minder reclame en spam richting je werkcomputer komt. Iedereen happy!

Als ik er op het werk last van heb, open in het forum niet meer...
thuis heb ik ook eindelijk AdBlocker geïnstalleerd. Ik was er wat op tegen (immers, door de reclame inkomsten kan het forum gratis blijven), maar het bleef niet meer bij banners, het forummen werd erdoor gehinderd.

Barri zei:
Ik was er wat op tegen (immers, door de reclame inkomsten kan het forum gratis blijven)

Kan een reden zijn, maar dat je een Blocker installeert betekent niet dat de banners van de site verwijderd worden. Ze zijn alleen voor de gebruiker van zo'n Blocker onzichtbaar geworden. Als ik wil kan ik het voor deze site zo uitzetten en zijn ze weer zichtbaar. De reclame inkomsten voor AW blijven dus gewoon hetzelfde.

Maar Justin, als de gebruikers de reclame niet meer zien, zullen die bedrijven ook niet meer in die reclame gaan investeren. De 'return on investment' is dan namelijk nul. En dan zal AW dus wel inkomsten gaan missen.

Een praktische vraag:
Is er binnen het forum/mijn autoweek een optie om de door mij gestarte onderwerpen op het forum te zien? En de onderwerpen waarin ik heb gereageerd?

Als je op je naam klikt die boven je bericht staat, dan ga je naar je forumprofiel. Rechts onderaan vind je 'Toon reacties op het forum'.

Sinds vandaag een nieuwe irritatie: bij klikken op sommige topics krijg ik een popup of ik de pagina wil verlaten, die je soms krijgt als je een formulier niet afmaakt. Het vreemde is dat dit niet overal en altijd optreedt.

Gaat weer lekker....

Ik wordt nu regelmatig uitgelogd. Als je dan weer inlogt en op een rood vlaggetje klikt voor nieuwe berichten, kom ik op de eerste pagina uit omdat ik weer ben uitgelogd.....

Op dit moment wordt de site blijkbaar aangepast aan de nieuwe stijl. Maar ehm, de OTAP straat is niet helemaal goed doorlopen denk ik? Want ik kan alleen in de Productie omgeving uiteraard, en daar is het nu een warboel! Laten we hopen dat de foutjes snel zijn opgelost! (tu)
Succes mannen!

Barri zei:
Op dit moment wordt de site blijkbaar aangepast aan de nieuwe stijl. Maar ehm, de OTAP straat is niet helemaal goed doorlopen denk ik? Want ik kan alleen in de Productie omgeving uiteraard, en daar is het nu een warboel! Laten we hopen dat de foutjes snel zijn opgelost! (tu)
Succes mannen!

Tsja, testen... Het ondergeschoven kindje in IT land.8-)

Zoiets?
6a00e5517ca2678834019b0203d627970c-pi

Heb zelf ook al een paar keer zo'n 503 gehad idd. (De melding dan ;) )

Ook een leuke, al knappen sommige posts er misschien nog wel van op ook. :p
2hz31o1.jpg

Wordt dit topic eigenlijk wel gelezen door de beheerders? Of fungeert het slechts als klaagmuur voor de gebruikers en zijn de beheerders te druk bezig met speeltjes als een nieuw lettertype i.p.v. problemen op te lossen zoals het niet schalen van foto's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan