Jay DoubleYou
Autoholic
Eigenlijk elk topic met afbeeldingen die groter zijn dan 800x600.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of omdat het relatief veel ruimte op je computer.
Zemelaar zei:Waarom niet?![]()
Joël D. zei:Zemelaar zei:Waarom niet?![]()
Omdat ik Chrome gebruik voor mijn schoolwerk, inclusief de tabbladen en bladwijzers, etc. En ik heb geen zin om alles te gaan wisselen omdat één website niet fatsoenlijk functioneert op een browser.
Soloman zei:Joël D. zei:Zemelaar zei:Waarom niet?![]()
Omdat ik Chrome gebruik voor mijn schoolwerk, inclusief de tabbladen en bladwijzers, etc. En ik heb geen zin om alles te gaan wisselen omdat één website niet fatsoenlijk functioneert op een browser.
Heb jij maar één computer?![]()
Joël D. zei:Zemelaar zei:Waarom niet?![]()
Soloman zei:Joël D. zei:Zemelaar zei:Waarom niet?![]()
Heb jij maar één computer?![]()
British Racing Green zei:
Blackadder the 5th zei:British Racing Green zei:
Gebeurt mij ook regelmatig. Als ik dan de pagina ververst blijkt het bericht toch te zijn geplaatst
en wordt aangegeven dat ik een kopie wil plaatsen.
Ik zie regelmatig de opmerking dat plaatjes te groot zijn om weergegeven te worden in Firefox.
Als op het plaatje gaat staan en rechtsklikt met de muis dan verschijnt het plaatje wel op ware grootte ...
[/quote]Blackadder the 5th zei:British Racing Green zei:
Gebeurt mij ook regelmatig. Als ik dan de pagina ververst blijkt het bericht toch te zijn geplaatst
Ik zie regelmatig de opmerking dat plaatjes te groot zijn om weergegeven te worden in Firefox.
Als op het plaatje gaat staan en rechtsklikt met de muis dan verschijnt het plaatje wel op ware grootte ...
JW01 (vanaf een Appel) zei:Blackadder the 5th zei:British Racing Green zei:
De Schaduw zei:Het moet niet gekker worden. Nu zijn, als de reclame van under the dome "onder"' het forum zit (dus links en rechts zichtbaar), de topics niet eens meer aan te klikken.![]()
Monsieur Le Loure met tunnelvisie zei:Dat Firefox niet resized is inderdaad irritant, vroeger kon je de pagina verversen zodat de foto's wel het juiste formaat kreeg.
Net Windows 10 gedownload en geïnstalleerd, dus morgen maar eens kijken of Edge lekker werkt, IE was hopeloos in ieder geval.
Twix zei:Monsieur Le Loure met tunnelvisie zei:Dat Firefox niet resized is inderdaad irritant, vroeger kon je de pagina verversen zodat de foto's wel het juiste formaat kreeg.
Net Windows 10 gedownload en geïnstalleerd, dus morgen maar eens kijken of Edge lekker werkt, IE was hopeloos in ieder geval.
Onder Windows 10 werken bij mij zowel Edge als Firefox prima. Dus ik heb op geen van mijn platformen problemen met de website. Ik ben geloof ik de enige.![]()
Blackadder the 5th zei:De Schaduw zei:Het moet niet gekker worden. Nu zijn, als de reclame van under the dome "onder"' het forum zit (dus links en rechts zichtbaar), de topics niet eens meer aan te klikken.![]()
Je bent niet de enige. Alleen afsluiten van de browser en weer opnieuw opstarten helpt,
totdat deze reclame weer naar boven komt ...![]()
Ik denk ook dat als je de moeite kunt nemen om erover te klagen, je ook best de moeite kunt nemen om AdBlock te installeren.
De Schaduw zei:Ik denk ook dat als je de moeite kunt nemen om erover te klagen, je ook best de moeite kunt nemen om AdBlock te installeren.
Fijn dat je even bepaalt wat ik moet doen of niet en waar ik wel of niet over mag "klagen". Ik zit op m'n werk, denk niet dat onze ICT het fijn vindt als jan en alleman dingen gaat downloaden en installeren.
Daarnaast, AW moet gewoon zorgen dat het goed werkt. Dit is werkelijk de enige website / forum dat ik ken waar dit soort problemen speelt.
Moderator
Barri zei:Ik was er wat op tegen (immers, door de reclame inkomsten kan het forum gratis blijven)
Moderator
Barri zei:Op dit moment wordt de site blijkbaar aangepast aan de nieuwe stijl. Maar ehm, de OTAP straat is niet helemaal goed doorlopen denk ik? Want ik kan alleen in de Productie omgeving uiteraard, en daar is het nu een warboel! Laten we hopen dat de foutjes snel zijn opgelost!
Succes mannen!
Auto-fan zei:Zoiets?
![]()
Heb zelf ook al een paar keer zo'n 503 gehad idd. (De melding dan)
Die zijn zo oud, daar is geen markt meer voor.929V6 zei:De kentekencheck accepteert geen kentekens meer die beginnen met vier cijfers (sidecode-2).