Jay DoubleYou
Autoholic
Ik ga het nu ook echt merken:
[size=x-large]Forummen geeft spanning, geen ontspanning...[/size]

[size=x-large]Forummen geeft spanning, geen ontspanning...[/size]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jazzik zei:Als ik een reactie wil geven in "Autonieuws" krijg ik die niet meer geplaatst...
vertmaori zei:Ik gok op de nieuwe huisstijl i.v.m. 25-jarig Autoweekjubileum.
British Racing Green zei:
JW01 (vanaf een Appel) zei:Zo te zien is het iets aangepast. Wel beter zo.
JDx zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Zo te zien is het iets aangepast. Wel beter zo.
Nog steeds onleesbaar hier en ook voor vele anderen, zal een plaatje toevoegen (op ware grootte):
https://www.nvus.nl/autoweek.jpg
Bimmert zei:Wanneer een bericht op de homepage zo rond de 200 reacties heeft gekregen kan ik die niet meer zien. Dan valt de tekst weg, mijn pc laadt ze niet meer of zo, weet niet wat het is.
zegt iemand dit wat en hoe dat op te lossen?
Bimmert zei:Bimmert zei:Wanneer een bericht op de homepage zo rond de 200 reacties heeft gekregen kan ik die niet meer zien. Dan valt de tekst weg, mijn pc laadt ze niet meer of zo, weet niet wat het is.
zegt iemand dit wat en hoe dat op te lossen?
Ben er achter dat ie het enkel met Firefox doet, niet met Safari op m'n Ipad en ook niet met IE op m'n pc. Zal dus met Firefox te maken hebben...
ginkelvanmichiel zei:met uitzondering van de auto's die ik als allereerste er ooit heb ingezet.
Jan Renting zei:Probleem met de verdwenen auto's in het profiel is opgelost.
Oorzaak was een bugje in de code.
Als het goed is kan iedereen zijn opgeslagen auto's weer zien.
Jan Renting
Portal Manager
JW01 (vanaf een Appel) zei:Niet om hem te beschuldigen, maar ik zag vanmorgen dat Alexander Inia online was en sindsdien lijkt het mis.![]()
British Racing Green zei:Poging tot eerste post van de dag en daar is ie weer: "Er is probleem..."![]()