Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:Was ik nou de enige die alleen maar 503's kreeg?
Jazzik zei:Wie kan me uitleggen wat dit nu weer is? Als ik bij een peiling klik op "Stemmen" of "Bekijk resultaat" krijg ik standaard dit waarschuwingsbord met deze tekst op m'n scherm:
Possible hack attempt detected. The posted form data was rejected.![]()
![]()
SVF zei:Ligt het aan mij of worden grote foto's niet meer gecropped waardoor ook een deel van de tekst wegvalt? In elk geval zwaar irritant!
British Racing Green zei:Neen, hij doet het gewoon...![]()
British Racing Green zei:Metdoet hij het gewoon.![]()
D. Elzinga zei:Hebben jullie dat ook, dat de knoppen "Bekijken" en "Bericht posten" ineens blanco zijn?
D. Elzinga zei:Hebben jullie dat ook, dat de knoppen "Bekijken" en "Bericht posten" ineens blanco zijn?
Joël D. zei:Staat bij mij wel een tekst in, alleen in het wit, dus dat valt lekker weg tegen de achtergrond.
Rob0032 zei:Ik kan ook niet meer zien welke posts er in het verleden gedaan zijn. Noch die van anderen, noch die van mezelf. En bij driekwart van m'n berichten krijg ik de bekende mededeling van Sanoma.
Gelukkig heb ik nog een leven naast het forum, anders moest ik me hier enorm over opwinden in dit topic.![]()