forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffff.... klote inlog systeem. Ik was weer uitgelogd, dus ik log in, druk op het vlaggetje om de nieuwste berichten in een topic te kijken, kom ik uitgelogd op de eerste pagina terecht. Ik klik weer terug naar de hoofdpagina, ik ben nu ineens weer ingelogd, druk op het vlaggetje en ben wéér uitgelogd. f5'en helpt ook niet.

Het heeft mij 10 pogingen gekost om op deze pagina ingelogd te komen om dit te plaatsen.....

Tis weer dagelijkse kost hier... En ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet door postaantallen zal komen. Zoals ik al eerder heb gezegd, ze dweilen alleen met de kraan wagenwijd open.

Ze hebben nu zelfs moeite met de homepage.... :}

Knipsel-1.jpg

Bijna alle plaatjes zijn nu weg? Ik zie bijvoorbeeld geen I meer hierboven (in de berichtschrijfpagina), ook op binnen de actieve topics kan ik niet meer zien welke topics ik gelezen heb. Ligt het aan mij of heeft een van jullie dit probleem ook?

https://www.autoweek.nl/forum/list.php?7 is standaard nooit meer te bereiken, alle andere pagina's openen wel in 1x.

Zijn er meer mensen met het probleem dat ze steeds opnieuw in moeten loggen voor het forum? Ik vink het vakje aan 'ingelogd blijven op deze computer', maar steeds moet ik weer inloggen als ik de site open. Erg vervelend, en vroeger was dat nooit.

Google Chrome heeft dat nog wel trouwens. Mozilla Firefox inderdaad niet.

AutoWeek heeft weer eens een nieuwsbericht verwijderd:
https://www.google.nl/search?q=autoweek+b-segment+a-segment&gws_rd=ssl#q=autoweek+b-segment+a-segment&tbm=nws
Deze keer geen negatief artikel, voor zover ik begrepen heb althans, over Volkswagen. Voordat hiermee geïnsinueerd wordt dat ik de 'VAGweek'-kritiek steun: nee, maar de afgelopen 4 jaar zijn, naar mijn weten, enkel dergelijke artikelen van de site verwijderd (bijv. dat Audi een onbetrouwbaar merk zou zijn, later zei AW te vinden dat het betreffende onderzoek kwalitatief niet in orde was).

Laatste paar dagen gaat posten zo nu en dan zeer moeizaam. Een wit scherm als je een post wilt plaatsen, en vervolgens verschijnt het daadwerkelijke bericht pas uren later...

Het is weer zover!

De 503's vliegen me weer om de oren.

Waarom kunnen deze mensen het maar niet?
Waar zit in godsnaam het probleem?????

Ik ben niet boos,
maar ik snap er helemaal niets van.

Mijn avatars wisselen mekaar wel af, valt mij op. Dan is het weer Hirsch dan is het weer Lennon.

Weet niet of ik er over heen gelezen heb of dat iemand het al heeft benoemd, excuus maar ik zie al een tijd geen dealerreviews meer. Laatst is van 12-08-2014.

Nou, de oplossing voor de traagheid lijkt gevonden.

cts.snmmd.nl in adblock+ en de pagina laadt werkelijk als een zonnetje...

Ik heb ruim een week geleden mijn avater veranderd. Wat is de reden dat het zo lang duurt voor dat dit daadwerkelijk wordt aangepast?

Gaat goed hier.

Wel speelt Firefox filmpjes slecht af. Maar dan switch ik naar Chrome.

Bimmert zei:
Het valt me op dat de waardering van veel (goede en uitgebreide) reviews ineens gekelderd is.

Moet een of andere dyslectische bug zijn die cijfertjes omdraait: Mijn review had 81% en dat werd 18%. (:B

Het zal me overigens jeuken!
itching.gif

Harm78 zei:
Ligt het aan mij, of is het lettertype van het forum een paar dagen geleden veranderd?

De regel waarin de tekst van je gewijzigde bericht staat, daarvan is het lettertype wel groter geworden.
(... keer gewijzigd. Laatst gewijzigd enz.)

D. Elzinga zei:

Het lijkt er inderdaad op dat er nieuwe software draait. Twee zaken vielen mij vandaag op:

help.gif
- Deze knop had ik nog nooit eerder gezien. Daar gaat het ook over ' Phorum'.

Onder 'Discussie volgen' staat nu tegenwoordig 'Voeg mijn handtekening toe aan dit bericht'. Overigens zou ik niet weten waar je je handtekening kan aanmaken. Iemand een idee?

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Harm78 zei:
Ligt het aan mij, of is het lettertype van het forum een paar dagen geleden veranderd?

De regel waarin de tekst van je gewijzigde bericht staat, daarvan is het lettertype wel groter geworden.
(... keer gewijzigd. Laatst gewijzigd enz.)

Oplossing voor gevonden. Kwestie van "[ size=x-small ]" (zonder spaties en aanhalingstekens en zonder de afsluitng van die code) invoegen onder aan je bericht en het regeltje is weer net zo klein als voorheen! :}(tu)
Verder wordt mijn nieuwe avatar zo te zien alleen bij berichten op de homepagina weergeven, op het forum (nog) niet.

[size=x-small]

Klote forum. Wordt telkens weer uitgelogd. En hij blijft ook aangeven dat er nieuwe berichten zijn, terwijl ik ze allang heb gelezen. In dit topic kom ik telkens uit bij de post van JW01.

Website is niet meer normaal te benaderen vanwege die bloedirritante popup van Big Boys die niet weg te klikken is...

Wat wil je, reclame of iedere maand 70 euro kijk- en luistergeld? Zeg het maar?

Barri zei:
Website is niet meer normaal te benaderen vanwege die bloedirritante popup van Big Boys die niet weg te klikken is...

Probeer Adblock Plus eens. Ik heb geen last van Big Boys.

Zemelaar zei:
Wat wil je, reclame of iedere maand 70 euro kijk- en luistergeld? Zeg het maar?
Reclame is niet erg, maar deze verdwijnt alleen als je er op klikt en dus een nieuwe pagina opent...

"Het valt me op dat de waardering van veel (goede en uitgebreide) reviews ineens gekelderd is."

Inderdaad, zo ben ik van 89% naar 39% gezakt zonder nieuwe lezerreacties erbij en vindt het inderdaad vreemd..

Harm78 zei:

Weet het niet zeker maar ik heb sinds een aantal dagen ook "wollige" letters. Cleartype staat aan, gebruik Chrome.
Andere websites hebben geen last.

rw54 zei:
"Het valt me op dat de waardering van veel (goede en uitgebreide) reviews ineens gekelderd is."

Inderdaad, zo ben ik van 89% naar 39% gezakt zonder nieuwe lezerreacties erbij en vindt het inderdaad vreemd..

Dat is bij mij ook zo - van 91% naar 44% - zonder reden (4.200 views).
Ze bekijken het maar, ik zie er vanaf om nog updates te plaatsen.
Reden : reviews die 44% scoren lees ik zelf ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan