MissPorsche
Startmotor
Ja dat klopt en als afsluiting pannenkoeken eten. Was erg gezellig!Wauw Carla, dat is een tijd geleden zeg!
Ik herinner me nog de meeting in Bennekom, organiseerde je die toen niet met CorZa (Marco)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat klopt en als afsluiting pannenkoeken eten. Was erg gezellig!Wauw Carla, dat is een tijd geleden zeg!
Ik herinner me nog de meeting in Bennekom, organiseerde je die toen niet met CorZa (Marco)?
Ah! Nog een bekende naamLeuk weer van je te horen, Miss Porsche!
Helaas bestaat dat niet meer, de Photoshopwedstrijden, maar zijn we wel overgegaan naar AI.Ik denk dat er een opruiming is geweest. Ik kan ook geen berichten van mijzelf meer vinden, maar ben dan ook al heel lang niet meer op het forum geweest.
Ik vond op een oude computer nog wel verschillende knutselwerkjes uit de Knutselhoek waar ik heb leren photoshoppen.
Tegenwoordig worden accounts die lang niet meer actief zijn inderdaad verwijderd. Dat is een wettelijke verplichting… Maar dan heb je het over meerdere jaren. Leuk dat je er toch bij bent en mocht je willen, via de FP kun je jouw gebruikersnaam aanpassen aan iets leukers.Ik denk dat er een opruiming is geweest. Ik kan ook geen berichten van mijzelf meer vinden
En dat is heel begrijpelijk! Gaat inderdaad over heel wat jaren...Tegenwoordig worden accounts die lang niet meer actief zijn inderdaad verwijderd. Dat is een wettelijke verplichting… Maar dan heb je het over meerdere jaren. Leuk dat je er toch bij bent en mocht je willen, via de FP kun je jouw gebruikersnaam aanpassen aan iets leukers.
Story of my life.Maar dat was éénrichtingsverkeer.![]()
Reageert hier op autoweek met name op artikelen over Toyota, tegenwoordig als “the beast”Ik heb Joost op Facebook, is druk met zijn gezin denk ik.
AstonMartine was jaren geleden een collega van mij en toen had zij net haar Bonneville verkocht om er een Aston Martin (DBS als ik het mij goed herinner?) voor terug te kopen. Ik heb haar een jaar of 15 niet meer gezien, maar stomtoevallig op een set velgen van haar gekocht op Marktplaats en het was erg leuk haar terug te zien. Haar projecten waren op dat moment een BMW 2002 Turbo en een Toyota Celica RA28 (ombouw naar 7M-GTE).Er waren ruzies, maar er ontstonden ook vriendschappen. AstonMartine zie ik soms nog wel voorbij komen op Facebook.