Forummeeting De Meern - editie 2024 - Zaterdag 10-8 EN Zondag 29-9

Vanuit de richting Utrecht twee keer rechts, ook bij de eerste kruising om onder de A12 door te gaan ;-) Tip: Google Maps kent het (ook) als Reijerscop Carpool.

Wordt een grote verrassing welk alternatief - nu maak je me wel nieuwsgierig!
Change of plans dus het wordt nog even een verrassing of een afmelding

Change of plans dus het wordt nog even een verrassing .........

Ik twijfelde even, maar zag net je eigen topic weer opdoemen, maar ik zeg: Kodiaq!
Helaas is er van alles tussen gekomen. Het gaat me niet lukken om zondag erbij te zijn.Fijne dag iedereen !
Change of plans dus het wordt ............ of een afmelding

Het verhaal van de "Tien kleine term-mag-niet-meer-tjes" is begonnen.... :p

Ik twijfelde even, maar zag net je eigen topic weer opdoemen, maar ik zeg: Kodiaq!

Het verhaal van de "Tien kleine term-mag-niet-meer-tjes" is begonnen.... :p
Nog niet. Ligt even aan de spuiter. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik de beschikking over de 850. Maar niets zo onbetrouwbaar als een spuiter ;-)

De Kodiaq wordt het niet. Moet er zelf ook een beetje lol aan beleven. 50.000 zakelijke km's in zo'n wasbeer is meer dan voldoende

Een meetinkje is wel weer eens leuk. Tijdje terug alweer voor mij.
Welke tijd wordt zondag ongeveer aangehouden?

Elke keer denk ik weer: 'lekker dichtbij als ik bij mijn ouders was geweest'. Nu ga ik dit weekend toevallig die kant op, dus is het eindelijk te combineren. Ik denk wel dat ik saai met mijn dagelijkse auto kom, de Saab. De afgelopen tijd hebben de oldtimer Citroëns meer gereden dan die 26 jaar jonge Zweed...

@Giletti, stukje terug staat vanaf 11u.

10 aug heb ik gemist en de laatste zondag van september is 't voor mij altijd kiezen uit verschillende meetings; zondag ga ik Polo's bekijken in Melle (D).
Overigens niet met eigen Polo; ik heb de eer om achter 't stuur te kruipen van 1 van de 2 Polo's van Koen IJff & Wilma (beide R.I.P.), 76'er groene Polo 1 of 94'er paarse Polo Coupe G40 (o.a. bekend van Klokje Rond).

Ik denk ook wel wat later dan 11u te zijn, dus als er 4 om 12u komen is het ook gezellig.

Change of plans trouwens. Vanochtend heeft mijn vriendin de startmotor van de Saab gesloopt (maar toch is het mijn schuld) dus het wordt toch de BX. Ik zal hem ver weg zetten van die mooie van Dirk, anders valt op hoe vaal de mijne is. :rolleyes:

Ter info, ik zit in Costa Rica momenteel voor mn 1e vakantie van dit jaar, dus ik ben er niet bij. Veel gezelligheid samen!

• Leuk
Waarderingen: XBXG
Ik was wel van plan on even langs te komen, om 12u oid, maar dan moeten er wel mensen zijn. Komen er een beetje mensen? Qua weer ziet het er goed uit.
Ik was ook van plan om er gewoon vroeg te zijn.

Vind vaak het eerste uur met een klein groepje de meeste charme hebben, kun je op je dooie akkertje elkaars auto bekijken en gesprekken komen vanzelf wel los..

Ik ben er redelijk vroeg, denk iets na 11.00 uur met de Scenic E-TECH duurtester. Zonnebril opzetten - zij is érg wit.

Politie? Hebben jullie er een Illegale carmeeting met veel harde muziek en luide uitlaten en baldadige jongeren van gemaakt? :ROFLMAO:
Jazeker. Ik heb die 42Nm koppel van de Dyane even flink laten werken. :alien:

Nee, het blijkt dat er regels zijn en dat het enkel op 2 zaterdagen per jaar mag en na contact met de eigenaar. Ik denk dat er in het verleden inderdaad wat brulpijpen etc hebben rondgehangen…

Een meeting op terrein van welke eigenaar dan ook moet vaak onder toestemming gaan. Vaak gaat het goed maar zonder toestemming kan je tegen dit soort vervelende dingen aanlopen. Ook in bestuurs-clubverband hier regelmatig hier tegenaan gelopen.

Je kan tegenwoordig niet zonder enige toestemming een openbaar (parkeer) terrein gebruiken voor een georganiseerde samenkomst. Voor een tiental auto´s is het beste een afspraak met café/restaurant eigenaar met eigen parkeerplaats.

In het verleden hele goede ervaringen gehad met de Prinsenhof in Lunteren.. lekker centraal, grote parking, hapje, drankje en wc beschikbaar maar die is helaas ter ziele gegaan na overlijden van de eigenaar..

Niks van gemerkt, was er om 11:30 en ben er tot 16.00 blijven hangen met wat jongens uit Den Haag die onze auto's gezien hadden en daar weer op af kwamen en het was reuze gezellig.

Sowieso was het leuk bij alle forumnamen ook eens een gezicht te zien, heb al zin in de volgende keer!

Laatst bewerkt:
Ik ook niet, zal wel tijdens de lunch zijn geweest. Maar het was in ieder geval een leuk treffen, weer genoeg leuke verhalen gehoord (y)
Ik denk dat er in het verleden inderdaad wat brulpijpen etc hebben rondgehangen…
Wekelijkse kost, petjesbrigade en motormuizen. Snap heel goed dat ze er op handhaven maar een bord bij de ingang had wel fijn geweest, dan hadden we het kunnen weten. Gelukkig zijn er genoeg plekken waar we een volgende keer terecht kunnen maar dat moet dan wel in overleg gebeuren.

Het was leuk om wat oude bekenden te spreken en de nodige mensen voor het eerst te ontmoeten. Foto's heb ik aan anderen over gelaten, er waren zo veel camera's actief dat mijn kiekjes weinig toe zouden voegen in mijn ogen.

Het was leuk om wat oude bekenden te spreken en de nodige mensen voor het eerst te ontmoeten. Foto's heb ik aan anderen over gelaten, er waren zo veel camera's actief dat mijn kiekjes weinig toe zouden voegen in mijn ogen.
Mooi om de verhalen achter de auto's te horen, zoals dat van jouw BX GT.

Het was weer een leuke (en zonnige!) editie. Leuk om weer een paar mensen te leren kennen en mooie auto's te zien.

Ik was 'm bijna vergeten, maar toch even richting de Meern gereden. Ik was weliswaar undercover, maar was erg gezellig!

Het was weer een geslaagde meeting vandaag. Een leuke opkomst, nog net overzichtelijk, maar je doet altijd mensen en hun auto's tekort omdat je gewoon niet iedereen kan spreken.

Omdat er al zoveel leuke foto's zijn heb ik alleen een toevoeging vanuit de lucht, de enige andere plek waar ik geen tweede camera heb gezien.

DJI_0336_elcovandermeer-com.jpg

DJI_0335_elcovandermeer-com.jpg

DJI_0338_elcovandermeer-com.jpg

DJI_0337_elcovandermeer-com.jpg

En de opmerkingen van de heer in het blauw gingen bij mij het ene oor in, het andere oor uit. De belangrijkste reden om volgend jaar uit te wijken naar een andere plek is voor mij het restaurantgebouw. Wat een droevige bende zeg. Die eigenaar van het pand mag zijn handen dichtknijpen met het handjevol autogekkies dat er zo nu en dan staat.

Was erg leuk gisteren (y) Weer nieuwe gezichten bij de (forum)namen. Nu nog proberen een en ander te onthouden :rolleyes:
De keuze was natuurlijk bij regen thuisblijven, bij droog maar bewolkt met de daily en bij zonneschijn dakloos. Het kon het laatste zijn, heerlijk!
Dank voor de gezelligheid en ook voor de foto's. Geweldig mooi overzicht @citroenAZU en vanuit de lucht lekker kleurrijk geheel @Elco :) De historische Citroën hulpdienst inclusief La Poste voor mij het meest bijzonder, geweldig dat hiermee lekker wordt gereden!

Het was een leuke middag en goed om een aantal nieuwe gezichten te kunnen verbinden met de forumnamen. Ik zal later nog wat foto's delen die jullie nog niet hadden gemaakt.

Leuke opkomst. Van 4 auto's durf ik te zeggen van wie ze zijn... heeft iemand een overzichtje welke foummers er was met welke auto? :D

En de opmerkingen van de heer in het blauw gingen bij mij het ene oor in, het andere oor uit. De belangrijkste reden om volgend jaar uit te wijken naar een andere plek is voor mij het restaurantgebouw. Wat een droevige bende zeg. Die eigenaar van het pand mag zijn handen dichtknijpen met het handjevol autogekkies dat er zo nu en dan staat.
De politie heb ik gemist, maar absoluut mee eens.

Terug
Bovenaan