Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij op t dorp woont ook een BRM rijder. Hij heet C5chauffeur op t forum hier.Ik ga m’n best doen om ook even langs te komen met de BRM!
Ik heb je even een PB gestuurd! Niet over de BRM, maar over wielenIk ga m’n best doen om ook even langs te komen met de BRM!
Altijd welkom! Maar we wonen wel een stuk verderweg nu heWordt voor mij toch lastig ArnoldIk word geacht zondag een vloertje te gaan leggen bij mijn schoonouders.
Laten we offline een keer afspreken, kom ik bij jullie thuis ff banden schoppen![]()
Dat kostte me even... ik ging er eigenlijk van uit dat dit die van jou was. Nu heb ik @Dave R1517 helemaal gemist.Engineer2
Een Alpine hoort erbij. Gelukkig was die er ook en het was niet die van mij![]()
Die was inderdaad wel heel incognito......En inderdaad Dave, ik nam - heel incognito - een XC90 mee.
Haal ze niet door elkaar die twee. Ik ben Eelco.@Eelco was jij met die XC90?
Maar……dat is toch helemaal geen Audi???Ik was tussen 10.45u en 12.15u bij de Audimeeting (met dakloze oranje bolide).
![]()
![]()
Bij mij valt het kwartje nu pas... Ik was tussen 10.45u en 12.15u bij de Audimeeting (met dakloze oranje bolide). Had graag even gebabbeld en gezwaaid ook bij Autoweekforum. Helaas!
Zelfde gedachte hier, dus ik wacht het nog even afMooi!
Ik dacht met een actuele post in dit topic ook even aan mogelijk bekendmaking van een 2024-datum![]()