Gewoon Dirk
Wegverkenner
244 55 zei:Een praktische vraag: de meeting begint rond 12 uur. Tot hoe laat duurt-ie?
Totdat de laatste weg is natuurlijk.
Meestal is het rond 3en al vrij rustig maar ik heb er ook ewl eens tot half 6 gestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
244 55 zei:Een praktische vraag: de meeting begint rond 12 uur. Tot hoe laat duurt-ie?
Triumph fan zei:Helaas zijn de weersvooruitzichten voor morgen niet bepaald optimaal. Er wordt regen verwacht !
In ieder geval kom ik, ook als het regent. Hopelijk denkt iedereen hier zo over.
Een droge dag had fijn geweest, maar de weergoden hebben we niet in de hand.
Moderator
En er was een Belg bij. :TJoe met trema l D met punt zei:Heb je dan ook meegenomen dat zeker de helft een Toyota Soarer was?![]()
Moderator
Er staat er ééntje als Lexus Soarer geregistreerdJoe met trema l D met punt zei:Heb je dan ook meegenomen dat zeker de helft een Toyota Soarer was?![]()
Carkiller zei:Opvallend veel ouds/klassiek vandaag.
De diversiteit maakt de AW meetings leuk.
244 55 zei:Ja, was leuk. Vooral om de auto en de mens achter het verhaal op het forum eens in het echt te zien.
Ik dacht met mijn Daf met iets exclusiefs aan te komen, maar dat viel vies tegen.. Heel bijzonder dat er van alle drie varianten van de 55 een vertegenwoordiger was!
Volgende keer kom ik met mijn V6 Exclusive, de naam alleen al garandeert exclusiviteit![]()
Rembrandt zei:Ik was blij dat Elco een nieuwe 2008 bij zich had. Nu was ik niet de enige die uit de toon viel.
Timo zei:Ken je de mop van de man die met open dak wegreed bij de meeting en vervolgens een plensbui op z’n kop kreeg?
Was een geslaagde middag!
A BRANDHORST zei:Was weer ouderwets gezellig. Vond het heel leuk om erbij geweest te zijn.
Ook een leuke diversiteit aan auto's, veel mensen gesproken, helaas niet iedereen maar wel heel leuke gesprekken gehad.
Ter info, de MG was van m'n oom, die vanwege het weer 'maar' met z'n MG kwam en niet zijn Daimler 104 van 1957.
Dit ivm de buien die af en toe toch overkwamen.
Ik ben momenteel wat foto's aan het uploaden, mits het me lukt plaats ik die nog vandaag, danwel maandag.
Heb gewoon random de auto's gefotografeerd.
En ik was toch wel in dubio welke auto ik zou meenemen, dankzij mijn schoonzusje kon ik allebei mijn Talbot's nu laten zien.
Ze zijn oud, en niet moeders mooiste, maar dat ben ik ook niet.
Wel vervelend dat die starterkrans zo tegenwerkte toen ik weg wilde gaan. Maar zo gaan die dingen.
Hopelijk kan ik volgende week de onderdelen 'scoren' en dat probleem weer oplossen.
Concreet betekent dat een ander vliegwiel, koppelingsplaat en drukgroep erop monteren. De eerste keer in 19 jaar dat ik een koppeling moet laten vervangen.
De Solara heeft pak 'm beet 275000 km weg, incl. 1 keer revisie van de motor. Onderdelen slijten toch. En ondanks dat ik 1 maand geleden 2 goede schokbrekers
voor heb laten monteren, is gaandeweg de auto toch aan het slijten. Om over de altijd voortdurende roestduivel maar te zwijgen binnen dit verhaal.
Enfin, voor herhaling vatbaar wat mij betreft, hopelijk heeft iedereen dit zo ervaren als ik!
Elco zei:Rembrandt zei:Ik was blij dat Elco een nieuwe 2008 bij zich had. Nu was ik niet de enige die uit de toon viel.
Over tien jaar, als het parkeerterrein vol met SUV's staat, zal men zeggen: die heren waren hun tijd ver vooruit. Overigens beschermde de achterklep mij prima tegen de regen.
Ook ik vond het een geslaagde meeting! Bij een AW-meet weet je nooit precies wat je gaat krijgen, maar wel dat het gezellig wordt.
Carkiller zei:September nog een keer?:T
Barri zei:Leuke opkomst, helaas niet iedereen gesproken maar wel aardig wat mensen.
@Dirk: nu wist ik van wat foto's dat jouw postuur nu wat minder past bij de auto, maar ik was toch verbaasd toen ik je uit de verte zag!![]()
![]()
Damianw26 zei:Wat zonde zeg, ben het totaal vergeten.. Gelukkig is er een leuk fimpje gemaakt, goede sfeerimpressie en leuke opkomst![]()
Elco zei:Gewoon even wachten, CK. Een auto wordt vanzelf oud.
Carkiller zei:Elco zei:Gewoon even wachten, CK. Een auto wordt vanzelf oud.
Ja, zeker waar.
Maar ik snap alleen de techniek van oudere auto's zoals een VW Kever of zo.
Carburateur, contactpuntjes...
Jaren 70/80 spul.:T
Carkiller zei:Elco zei:Gewoon even wachten, CK. Een auto wordt vanzelf oud.
Ja, zeker waar.
Maar ik snap alleen de techniek van oudere auto's zoals een VW Kever of zo.
Carburateur, contactpuntjes...
Jaren 70/80 spul.:T
Sjon77 zei:Onder 't motto 'durf te vragen': iemand toevallig een foto gemaakt van m'n Polo met aanhanger? Heb geen twee linkerhanden, maar fotografie is niet mijn ding: dat laat ik graag aan anderen over.