Formule 1 - Het discussietopic - Seizoen 2025

Vanmiddag naar F1: The movie geweest. Ik verwachtte er niet te veel van, maar toch een leuke film.
Ik vond hem ook leuk. Als je al lang F1 kijkt weet je dat een achterhoedeteam op de rand van de afgrond niet ineens zoveel snelheid vindt om vooraan mee te kunnen doen. Maar verder vermakelijk verhaal, mooi op film gezet.

Mocht Max Verstappen er binnen een paar jaar mee stoppen, ik hoop dan wel dat de F1 dan nog ergens hier te zien is op een zender.
F1 TV is niet aan de Nederlandse markt gebonden, dus dat zal wel blijven werken. Hooguit dat er dan geen Nederlands commentaar meer te kiezen valt, maar ik kijk toch met Brits (Sky)commentaar, dus daar zou ik geen last van hebben.

Wordt vast een mooi seizoen volgend jaar met de nieuwe regels, hopelijk dat Ferrari er dan wat beter bijzit, zou wel mooi zijn. :)

• Leuk
Waarderingen: iDS
:ROFLMAO:
IMG-1682.jpg

F1 TV is niet aan de Nederlandse markt gebonden, dus dat zal wel blijven werken. Hooguit dat er dan geen Nederlands commentaar meer te kiezen valt, maar ik kijk toch met Brits (Sky)commentaar, dus daar zou ik geen last van hebben.
Zonder Verstappen gaat de marktprijs weer omlaag en zullen er minder zelfbenoemde experts zijn. Geen slecht vooruitzicht. :unsure:

Wordt vast een mooi seizoen volgend jaar met de nieuwe regels, hopelijk dat Ferrari er dan wat beter bijzit, zou wel mooi zijn. :)
Ik ben zeer benieuwd hoe de teams uit de verf zullen komen. Wordt zeer interessant. Maar... we hebben nog maar op de helft van dit seizoen en we wachten eerst nog op de 2025-climax.

Twee hele goede tweede coureurs goed voor de ontwikkeling van de auto. De oorlog ga je er niet mee winnen, maar dat is ook nog niet aan de orde. Cadillac moet eerst nog naar het front.

Terug
Bovenaan