Total Loss
Kilometervreter
Ik zie een overstap naar Mercedes ook wel zitten, doen altijd echt wel vooraan mee al is alles met de nieuwe regels straks even afwachten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat zou je denken, alleen kun je nu nog geen zinnig woord zeggen over wie in 2026 het beste pakket heeft met alle nieuwe regels. Er gaan 'geruchten' dat mercedes weer een voorsprong heeft met de nieuwe PU, maar of dat klopt en in hoeverre dat doorslaggevend gaat zijn weet je gewoon niet. Mijn gevoel zegt ook dat RB niet de beste optie is voor 2026, maar ja...Ik hoop eigenlijks wel dat Max Verstappen naar Mercedes gaat, Red Bull gaat steeds meer richting de middenmoot, en als Max Verstappen daar niet meer zou rijden misschien wel in de achterhoede, maar niet meer aan de top.
Rally-rijden is natuurlijk ook meer zijn ding. Ook in zijn Formule 1 tijd had 'ie al een voorkeur voor gravel.Over Jos gesproken, afgelopen weekend nog even bij hem gekeken in Ieper. Mooi om te zien hoe hard hij nog kan rijden en hoe gedreven hij is.
Hehe, gek genoeg voelt ie zich nu meer thuis op asfaltproeven dan op onverhard.Rally-rijden is natuurlijk ook meer zijn ding. Ook in zijn Formule 1 tijd had 'ie al een voorkeur voor gravel.![]()
Niemand die het heeft over de olifant in de kamer?
Hier gaat het bijna overal al weken over. Maar de conclusie is gewoon dat er geen andere coureur geschikt is. Red Bull moet het gewoon uitzitten met Tsunoda en de auto beter maken. Of gewoon de Racing Bulls van een Red Bull livery voorzien.Niemand die het heeft over de olifant in de kamer?
Tsunoda nadert nu steeds meer het punt waarop Gasly uit het team werd teruggezet naar het zusterteam. wegens achterblijvende prestaties.
De overeenkomsten zijn opvallend, beide in een auto die bij de subtop hoort en de eerste coureur op een derde plaats in het kampioenschap weet te krijgen maar achterblijft bij een ander in dit/dat jaar dominant team, maar Gasly had in de eerste tien races toch al duidelijk meer laten zien dan Tsunoda nu.
En Hadjar doet het juist opmerkelijk goed in de 'mindere' auto van het zusterteam, beter dan Tsunoda in de 'betere'.
Benieuwd hoelang hij nog krijgt. Al is het maar de vraag of het voor Hadjar gunstig zou zijn mid season te promoveren naar het hoofdteam, en of hij in een andere auto die hij weer moet leren kennen meteen weer evenveel indruk kan maken als hij nu in het tweede team doet.
Toen de eerste sectortijd in beeld kwam ging ik er even goed voor zitten. Simply lovelyGaaf dat Max Verstappen de pole position heeft gepakt, had ik niet zien aankomen.![]()
Er is geen olifant in de kamer. Ze gaan geen rijder wisselen, omdat er simpelweg niemand is.Niemand die het heeft over de olifant in de kamer?
Tsunoda nadert nu steeds meer het punt waarop Gasly uit het team werd teruggezet naar het zusterteam. wegens achterblijvende prestaties.
De overeenkomsten zijn opvallend, beide in een auto die bij de subtop hoort en de eerste coureur op een derde plaats in het kampioenschap weet te krijgen maar achterblijft bij een ander in dit/dat jaar dominant team, maar Gasly had in de eerste tien races toch al duidelijk meer laten zien dan Tsunoda nu.
En Hadjar doet het juist opmerkelijk goed in de 'mindere' auto van het zusterteam, beter dan Tsunoda in de 'betere'.
Benieuwd hoelang hij nog krijgt. Al is het maar de vraag of het voor Hadjar gunstig zou zijn mid season te promoveren naar het hoofdteam, en of hij in een andere auto die hij weer moet leren kennen meteen weer evenveel indruk kan maken als hij nu in het tweede team doet.
His Red Bull looks like a speedboat op het moment. Totaal geen grip achter.Fair enough, je ziet ook het verschil in snelheid. Max moet vandaag blij zijn met een 3de plaats.
Dan beloof ik om geen Frans te spreken. Misschien wel wat vloeken of zo, maar ja dat begrijp jij dan vast wel JL86No worries, ik zal proberen om niet Duits te sprechen![]()
Ik weet eigenlijk niet of hij het vanuit onsportief gedrag deed of om de SC meer ruimte te geven, maar de penalty vind ik wel terecht.Piastri was echt niet sportief met die SC situatie volgens de data qua remmen
Moderator
Hopelijk niet. De giftige sfeer die de Verstappens met zich meebrengen past niet bij Mercedes.Dan rijdt Max volgend jaar bij Mercedes.