Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is natuurlijk veel te kort door de bocht. Er zijn zoveel variabelen die een rol spelen dat het heel moeilijk is om te vergelijken. De auto is natuurlijk de belangrijkste variabele. Daarom mss beter kijken over de jaren wat het verschil was met de teamgenoten van Verstappen en Hamilton.Dan mag je kijken naar hoe zijn laatste titel is misgelopen: door een niet-gereden race in Spa waarvoor Verstappen de overwinning kreeg en een spelletje van de wedstrijdleiding in de laatste race van het seizoen waardoor Hamilton die wedstrijd niet kón winnen.
Jij kijkt naar wat je wilt zien, ik kijk naar de cijfers: 7 tegen 4 in het voordeel van Hamilton.
Dat heeft hij dus wel gedaan, Piastri is ook binnen geweest voor een banden wissel, maar door het grote verschil met de volgende rijder bleef hij vierde.Het is nog een geluk dat hij Piastri niet een lekke band heeft bezorgd, dan waren de rapen pas echt gaar. De Red Bull was helaas weer niet competitief genoeg. Titelaspiraties voor Verstappen kunnen voorlopig wel in de ijskast. Net als Ferrari zijn ze nog erg zoekende.
Ik denk dat de meesten het niet eens in de gaten hadden. Maar inderdaad, Russell doet zulke dingen ook. Hij is wat geniepiger.Ik ben vooral benieuwd hoe de kindertjes zich voelen nu hun "role-model" Russell zulk onsportief gedrag laat zien bij een safetycar situatie, waarbij het voor iedereen duidelijk is, dat ze met z'n allen achter die safetycar over de finish gaan rijden.
![]()
Onsportief gedrag? Wie heeft sinds jaar en dag de meeste penalty punten voor z'n onsportieve gedrag?Ik ben vooral benieuwd hoe de kindertjes zich voelen nu hun "role-model" Russell zulk onsportief gedrag laat zien
Daar ligt hij denk ik niet wakker van, hij rijdt nog voor de lol en nu bij Ferrari. Stroll heeft momenteel ook al meer punten Alonso.Losstaand van de bosmarmot, hoe zal hij zich voelen nu een rookie hem het stront voor ogen rijdt in zn oude auto?
Ik vond het wel opvallend hoor. Bij Max kwam de rook van de banden, zo hard moest hij in de ankers. En dan meteen Russel op de boardradio klagen. Wat een hufter.Ik denk dat de meesten het niet eens in de gaten hadden. Maar inderdaad, Russell doet zulke dingen ook. Hij is wat geniepiger.
Zouden mensen niet denken dat Verstappen agressief reed achter de safetycar?Ik vond het wel opvallend hoor. Bij Max kwam de rook van de banden, zo hard moest hij in de ankers. En dan meteen Russel op de boardradio klagen. Wat een hufter.
Ik denk niet dat het de laatste keer is. Doordat Norris direct excuses aanbood was de angel er meteen uit. Wel erg eerlijk van Norris.Het zat er een keer aan te komen, een aanvaring tussen de beide McLaren coureurs, wel netjes dat Norris heeft toegegeven dat het zijn fout was en zijn excuses heeft aangeboden.
Nou ja, ik dacht dus van niet. Je ziet namelijk direct de SC in de verte verdwijnen. Betekent gewoon dat Russel wel degelijk hard geremd heeft. Het feit dat hij daarna meteen ging klagen over het inhalen van Max vond ik ondersteunend bewijs van zijn kwade opzet ; )Zouden mensen niet denken dat Verstappen agressief reed achter de safetycar?
Inderdaad, ik zie het ook weleens tussen die 2 fout gaan, en dat ze dan beide niet scoren, Piastri heeft afgelopen Zondag nog wat punten gepakt.Zouden mensen niet denken dat Verstappen agressief reed achter de safetycar?
Ik denk niet dat het de laatste keer is. Doordat Norris direct excuses aanbood was de angel er meteen uit. Wel erg eerlijk van Norris.
Inderdaad.Ach, netjes vind ik het niet. Maar ik vind het ook geen straf waard.
Wel mooi het het, ogenschijnlijk, naast de auto's al is uitgepraat. Verstappen was bijzonder rustig. Wist waarschijnlijk dat er niet veel inzat vandaag.Kimi heeft zo te zien de verplichte bowling cursus van Mercedes ook met cum laude afgesloten![]()
Ligt dat aan Tsunoda of aan de auto? Hij doet het niet slechter dan Lawson en kijk waar hij gisteren eindigde. Pakt gewoon 8 punten voor Racing bulls. De RB 21 is een gedrocht qua prestatiewindow en als dat window wel eindelijk wordt gevonden moet je dat ding als een tovenaar weten te besturen, anders wordt het nog steeds niks.Goed geschreven Benzai. Maar zonder de crash zat er misschien toch nog plaats 5 of 6 in voor Verstappen. Was ik Tsunoda ik zou de eer aan mezelf houden en gaan vissen, origami vouwen, sake brouwen of zo. Dit slaat nergens op.
Aangenaam verrast door de efficiënte pitstops van Ferrari waar het vorig jaar te vaak een potje was.
Ik bekijk de race op een Franstalige zender, regie en commentaar waren erg goed.