Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok, je kijkt naar het al dan niet behalen van de titel. Dan is Hamilton dubbel zo goed als Verstappen dus (m.a.w. wat een simplistische redenering gebruik jij als ‘kenner’)Je hebt er weinig kaas van gegeten. Hamilton was vroeger al niet zo constant qua snelheid. Zie ook het mislopen van de titel in 2007 en 2016.
Nee, ik kijk naar de manier waarop hij ze misloopt. Als hij constant genoeg zou zijn, had hij de cruciale fouten in die seizoenen niet gemaakt. Net zoals hij in 2021 twee cruciale fouten maakte waardoor hij een zekere titel verspeelde.Ok, je kijkt naar het al dan niet behalen van de titel. Dan is Hamilton dubbel zo goed als Verstappen dus (m.a.w. wat een simplistische redenering gebruik jij als ‘kenner’)
Dat is natuurlijk ook niet meer dan logisch , 18e seizoen tegenover 10e.Dan mag je kijken naar hoe zijn laatste titel is misgelopen: door een niet-gereden race in Spa waarvoor Verstappen de overwinning kreeg en een spelletje van de wedstrijdleiding in de laatste race van het seizoen waardoor Hamilton die wedstrijd niet kón winnen.
Jij kijkt naar wat je wilt zien, ik kijk naar de cijfers: 7 tegen 4 in het voordeel van Hamilton.
Dus allebei 1 titel per 2,5 seizoenen. Hoezo Verstappen is constanter?Dat is natuurlijk ook niet meer dan logisch , 18e seizoen tegenover 10e.
Je mag hier geen feiten presenteren die niet de absolute grootsheid van Max ondersteunen. Dan heb je geen verstand van de sport!!! Zijn er meerdere hiero die dat keer op keer herhalen.Dus allebei 1 titel per 2,5 seizoenen. Hoezo Verstappen is constanter?
Snap je er nou werkelijk niks van of wil je graag interessant doen? Verstappen had in de eerste jaren een slechte auto, Hamilton had bijna in de titel gegrepen in zijn eerste seizoen.Dus allebei 1 titel per 2,5 seizoenen. Hoezo Verstappen is constanter?
Onderbouwen doe je ook niet, he plaatst alleen dingen die in he straatje passen.Oh, als het niet met cijfers kan aangetoond worden dan beginnen we maar wat te roepen of te schelden,
zolang maar niks moet onderbouwd worden.
Wat jij zegt is flauwekul. Hamilton heeft kans genoeg gehad om een voorsprong in het kampioenschap op te bouwen. Dat heeft hij nagelaten in Baku en op Imola. Constant presteren, daar gaat het om. Doe je dat niet, dan ga je nat. Net zoals het verliezen van je teamgenoot in 2016. Verstappen vreet zijn teamgenoten op en spuugt de restjes uit.Over dat gegrepen kan ik een serieus boompje opzetten.
Ik blijf erbij dat die eerste titel hem in de schoot geworpen is door de organisatie en aan Hamilton ontstolen: door de manier waarop toen in de laatste race is ingegrepen door de wedstrijdleiding kon Hamilton toen gewoon niet winnen.
Dus die 1 op 1 is flauwe kul.
Helemaal juist. Masi had alle achterblijvers door moeten laten, dan had iedereen eerlijk kunnen vechten. Nu kon alleen Max aanvallen bij Hamilton terwijl daarachter Sainz geen kans kreeg om Max aan te vallen. En alle anderen daarachter werden ook benadeeld. Daarnaast had er volgens de regels nog 1 extra ronde gereden moeten worden voordat de SC naar binnen ging.Over dat gegrepen kan ik een serieus boompje opzetten.
Ik blijf erbij dat die eerste titel hem in de schoot geworpen is door de organisatie en aan Hamilton ontstolen: door de manier waarop toen in de laatste race is ingegrepen door de wedstrijdleiding kon Hamilton toen gewoon niet winnen.
Gezien het puntenverschil op het einde van dat seizoen heeft Verstappen toen zeker niet constanter gepresteerdWat jij zegt is flauwekul. Hamilton heeft kans genoeg gehad om een voorsprong in het kampioenschap op te bouwen. Dat heeft hij nagelaten in Baku en op Imola. Constant presteren, daar gaat het om. Doe je dat niet, dan ga je nat. Net zoals het verliezen van je teamgenoot in 2016. Verstappen vreet zijn teamgenoten op en spuugt de restjes uit.
Hij is door Hamilton van de baan gekegeld dus daar al punten minder en hij heeft niks cadeau gekregen.Gezien het puntenverschil op het einde van dat seizoen heeft Verstappen toen zeker niet constanter gepresteerdmaar wel de laatste overwinning cadeau gekregen. Tot zover de supprematie van het constant presteren.
Ik weet het wel, zit er absoluut niet in. Zodra het een beetje moeilijk wordt of het te lang duurt naar zijn zin dan slaat hij op tilt.Buitenom was denk ik wel gegaan, hij had veel meer snelheid.
Weet het niet hoor, of er een kampioen in Norris zit...
Wat is het belang voor het team?Als ze Norris voorbij lieten aan Piastri had dat ook gekund, denken in het team belang Tenzij Norris dan tegen Antonelli aan gereden was...
Meer punten voor de constructeurstitel.Wat is het belang voor het team?
Uhh, nee 4 en 5 blijft 4 en 5.Meer punten voor de constructeurstitel.
Ik weet dat elke punt telt, maar met 175 punten voorsprong lijkt me dat niet kritiek op dit moment. Aan Piastri vertellen dat 'ie Norris voorbij moet laten daarentegen...Meer punten voor de constructeurstitel.
Punten is ook geld. En wellicht had Norris Verstappen ook nog onder druk kunnen zetten. Er zijn altijd belangen.Ik weet dat elke punt telt, maar met 175 punten voorsprong lijkt me dat niet kritiek op dit moment. Aan Piastri vertellen dat 'ie Norris voorbij moet laten daarentegen...![]()
De insteek was dat Norris naar het leek meer snelheid had dan Piastri om Antonelli in te halen...Uhh, nee 4 en 5 blijft 4 en 5.
De teams betalen toch per punt op het eind van het seizoen?Punten is ook geld. En wellicht had Norris Verstappen ook nog onder druk kunnen zetten. Er zijn altijd belangen.