Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dens zei:De Fiat 850 is aangeschaft!
Hij wordt nog helemaal nagekeken (want de laatste 17 jaar niet of nauwelijks gereden): nieuwe banden, accu, remmerij incl. remcilinders, alle vloeistoffen en waar nodig rubbers en hoezen. Over een week of 2 is het feest!
Jay DoubleYou zei:Leuk! Als het kan misschien een keer vastleggen samen met de 500 van medeforummer Brent. Volgens mij is die dezelfde kleur.
der Magistrat zei:dens zei:De Fiat 850 is aangeschaft!
Hij wordt nog helemaal nagekeken (want de laatste 17 jaar niet of nauwelijks gereden): nieuwe banden, accu, remmerij incl. remcilinders, alle vloeistoffen en waar nodig rubbers en hoezen. Over een week of 2 is het feest!
Dat laatste hoop je maar. Ik zou er niet op rekenen dat je dan de auto mag rijden, maar misschien is dat gewoon mijn eigen scepticisme wat spreekt; ik mag mijn auto immers niet meer ophalen.
Maar verder zeker mooi! Goede aankoop; precies wat je zocht, goed verzorgd; super.![]()
speedtouch zei:Veel succes ermee, hij is gewoon als nieuw!
dens zei:der Magistrat zei:dens zei:De Fiat 850 is aangeschaft!
Dat laatste hoop je maar. Ik zou er niet op rekenen dat je dan de auto mag rijden, maar misschien is dat gewoon mijn eigen scepticisme wat spreekt; ik mag mijn auto immers niet meer ophalen.
Maar verder zeker mooi! Goede aankoop; precies wat je zocht, goed verzorgd; super.![]()
Is je dealer gesloten?
Ik zie geen reden waarom ik 'm niet op mag halen? Het zou wel kunnen dat het langer dan 2 weken gaat duren omdat er misschien onderdelen later binnen komen?
Brent zei:Wauw, gefeliciteerd! Erg leuke aanschaf, komt er ook een mijn auto topic van? Dan ga ik die zeker volgen. :T
dens zei:@der Magiatrat: ahhhh, ik had even niet door dat het om België gaat. Dan snap ik het 👍
Wel balen...
dens zei:
CDVDP zei:Autoweek classic tijdschrift staat artikel over Fiat 1100, wellicht zelfde periode, in ieder geval zelfde kleur , ook erg leuk model en leuk tijdschrift.
dens zei:Brent zei:Wauw, gefeliciteerd! Erg leuke aanschaf, komt er ook een mijn auto topic van? Dan ga ik die zeker volgen. :T
Dank je! Wie weet maak ik er een topic van. Best leuk!
Jij hebt een 500?
Carfanatic zei:Aflevering had dus wel beter gekund, hoe kan een niet werkende snelheidsmeter nou niet opvallen?
Tydelyck zei:Hoeveel garantie geven ze dan? Het blijft natuurlijk een auto van vele decennia oud...
Carfanatic zei:Aflevering had dus wel beter gekund, hoe kan een niet werkende snelheidsmeter nou niet opvallen?
speedtouch zei:Carfanatic zei:Aflevering had dus wel beter gekund, hoe kan een niet werkende snelheidsmeter nou niet opvallen?
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, en de radiateur hadden ze toch ook kunnen doorspoelen, ik dacht dat ze het heel grondig zouden doen. Geeft verder niet, ze herstellen het.
Durashift zei:(..) Als jij er lekker mee gaat rijden.. schrikt de techniek dan niet.. en kan je aan de bak om slijtagedelen te vervangen?
Durashift zei:Durashift zei:(..) Als jij er lekker mee gaat rijden.. schrikt de techniek dan niet.. en kan je aan de bak om slijtagedelen te vervangen?
Ik hoop voor jouw plezier dat dit niet de waarheid wordt...
dens zei:Rijplezier geeft ie zeker! Helaas blijkt met iets warmer weer, wachtend voor een verkeerslicht, dat de motor warm loopt. De garage denkt dat de radiateur verstopt zit, niet zo gek en een vaker voorkomend iets bij de 850.
Uiteraard gaan ze dat oplossen. Net zoals de snelheidsmeter die het niet doet. En er moet even gekeken worden naar een onbalans in de auto bij een bepaalde snelheid. Dan bonkt ie wat en ook de versnellingspook slaat wat heen en weer. Geef ik een beetje gas of laat ik het gas wat los dan is het weg.
De 850 heeft lang stilgestaan dus het verbaast me niet dat er wat 'dingetjes' zijn. Geeft niet, als het maar opgelost kan worden. En daar heb ik alle vertrouwen in.