Fiat 500X | Nieuw: update 2022, 1.5 Hybrid

Wouter82

Moderator

125ce6c9449434acce08223b93f1e9ed.jpg


df8d21260115e466c97ed7edb4bb9ed9.jpg


7583c53114ff08940954c5643c9291fa.jpg


[size=x-large]En dan nu officieel: Fiat 500X[/size]

Fiat acht op de persdag van de salon van Parijs de tijd rijp voor de onthulling van de belangrijke 500X. Van de nieuwe 500X komen twee versies: een reguliere 500X en de 500X Cross, die een op offroadgebruik gericht uiterlijk heeft. Beide versies zijn beschikbaar met voor- en vierwielaandrijving. Ook is er het Traction Plus-systeem voor extra grip in moeilijke omstandigheden. De 500X is 4,25 meter lang (Cross: 4,27 meter), 1,80 meter breed en 1,61 meter hoog. De bagageruimte heeft een inhoud van 350 liter. De basisbenzinemotor is de 1,6-liter E-torQ viercilinder met 110 pk. De tweede motor is een 1,4-liter Multi-Air II met 140 pk en de topmotor is een 2,4-liter Tigershark-viercilinder met 184 pk. Die heeft altijd vierwielaandrijving en een negentrapsautomaat. Ook zijn er drie diesels: een 1.3 Multi-Jet II met 95 pk, een 1.6 Multi-Jet II met 120 pk en een 2.0 Multi-Jet II met 140 pk.

Met de Drive Mood Selector is het mogelijk de motor, de remmen, de besturing en het schakelgedrag van de automatische transmissie aan diverse omstandigheden aan te passen. De positie Auto is gericht op comfort en een laag verbruik. De positie Sport is gericht op dynamiek en de stand All Weather garandeert maximale veiligheid en grip op een gladde ondergrond. In de Cross is die laatste functie vervangen door een Traction-modus.

Standaard is de 500X uitgerust met zes airbags, dagrijverlichting en ESC. Ook Lane Assist, Blind Spot Assist, een achteruitkijkcamera en het door Euro NCAP gelauwerde remassistentsysteem Brake Control zijn beschikbaar. De Fiat 500X is weliswaar al te zien op de salon van Parijs, maar het duurt nog tot begin 2015 voordat de auto bij de Nederlandse dealers staat.
https://www.autoweek.nl/nieuws/30175/dan-officieel-fiat-500x
 
Valt niet tegen imo. Beter dan wat er eerder als 500 "varianten" werd gelanceerd. In ieder geval ook een stuk beter dan die Jeep verwant.
Maar wat is nu weer die 2,4-liter Tigershark-viercilinder. Is dat een gevolg van de samenwerking met de Amerikanen. There ain't no substitute for cubic inches?
 
Auto55.be zei:
Officieel: Fiat 500X

Het werd hoog tijd dat we nog eens een nieuwe spruit in de Fiat-familie konden verwelkomen. Een compacte crossover dan nog - dus een hippe jongen. Een geluk, want de 500 is inmiddels eigenlijk al behoorlijk oud en de monovolume Fiat 500L loopt niet echt als een trein.

Grote jongen
Er mag dan wel een 500-saus overheen zitten (laat ons hopen dat die beter wordt gesmaakt dan bij de 500L) - de 500X is geen kleintje. Hij meet 4,25m in de lengte, is net geen 1,80m breed en is 1,61m hoog. Zet die naast de Renault Captur en Nissan Juke die zichzelf allebei tot concurrent mogen rekenen en je ziet een verschil van wel 10cm. Hij leunt qua formaat nog het dichtst aan bij de Opel Mokka - de voorlopig grootste in het segment van de stads-crossovers.

Of de buitenmaten meer ruimte opleveren hoofd, knieën en benen, zal nog moeten blijken. Aan de koffer is het in elk geval niet te zien. Die lust een eerder gemiddelde 350l.

Lifestyle en Cross
De klant krijgt van Fiat 2 smaken op het bord. De 500X die zich vooral stijlvol wil opstellen en de 500X Cross die zichzelf avontuurlijk vindt. Meer verschil dan wat aankleding is er niet, maar de Italianen beweren bij hoog en laag dat je de nieuweling gerust wat terreinwerk mag voorschotelen. Technisch is hij immers identiek aan de Jeep Renegade (die overigens ook in Italië wordt gebouwd).

Voor- en vierwielaandrijving
Net als zijn hoekige neef is de Fiat 500X beschikbaar met voor- en vierwielaandrijving. De achterwielen helpen overigens alleen wanneer dat echt nodig is. Dat spaart brandstof.

Iedere Fiat 500X krijgt een ‘Drive Mood Selector’. Zeg maar Fiat’s equivalent van Alfa's DNA-systeem. De bestuurder kan kiezen tussen drie modi: Auto, Sport en All Weather. Bij de vierwielaangedreven Cross-versies is All Weather vervangen door de modus Traction, een instelling voor maximale tractie en grip op het onverhard.

Motoren
De Italianen lepelen een uitgebreid assortiment motoren en transmissies in de crossover. Zo prijkt er op het palet een 110pk sterke 1.6 E-torQ, de 1.4 MultiAir Turbo met 140pk en een (naar Europese normen bizarre) 2.4 liter Tigershark, goed voor 184pk. Het zou ons verbazen mocht die laatste het schoppen tot de Belgische catalogus.

Dieselrijders kunnen hun gading zoeken in de 95pk sterke 1.3, 1.6 met 120pk of 2.0 met 140pk.

Een handgeroerde vijf- of zesbak is afhankelijk van de versie standaard. Een automaat kan optioneel ter hulp komen. Afhankelijk van de motor waarmee die gecombineerd wordt, gaat het dan om een zesbak met dubbele koppeling of een 9-trapstransmissie van een conventioneler type (met koppelomvormer).

108453-fiat-500x-fiat-500-x-cross.jpg


108451-fiat-500x-fiat-500-x-cross-8.jpg


Link auto55.be
 
Prima ogende crossover, maar met het huidige motorenaanbod wordt het moeilijk om in Nederland echt potten te kunnen breken. De Opel Mokka doet het best goed, maar met modernere motoren en daarmee lagere prijzen had de auto het de Renault Captur lastig kunnen maken. Dat zit er nu, net als voor de 500X, niet in.
 
Jongens,
wat die motoren betreft: Europa is ruimer dan enkel Nederland met zijn belachelijke fiscale regeltjes op autovlak... :cool:
 
Fiat doet met de 500 wat BMW met de mini doet. Op termijn kunnen we dus ook nog een 2-deurs coupe en een 4-deurs coupe verwachten, met de naam 500. Ik vind hem persoonlijk leuker dan de Mini Countryman.
 
Live @ Mondial de l'Automobile Paris:
https://motorshow.carview.yahoo.co.jp/paris-motorshow/europe/301/
https://www.autokopen.nl/autonieuws/2014/oktober/37222-fiat-500x-een-echte-primeur
https://www.autoblog.nl/image-gallery?file=0_Beurzen/Parijs_2014/Fiat_500X
https://www.omniauto.it/salone/parigi2014/stand/1132/fiat

01_w640.jpg


06_w640.jpg


02_w640.jpg


03_w640.jpg


04_w640.jpg


05_w640.jpg


13_w640.jpg


09_w640.jpg


10_w640.jpg


11_w640.jpg


14_w640.jpg


fiat-salone-parigi-2014_31.jpg


fiat-salone-parigi-2014_9.jpg
 
British Racing Green zei:
Jongens,
wat die motoren betreft: Europa is ruimer dan enkel Nederland met zijn belachelijke fiscale regeltjes op autovlak... :cool:

Inderdaad, in België is het vele malen beter! Dat je 20 kilometer verderop acht keer zo veel BIV betaalt zeggen we dan maar niet. Liever een land dat het goed tracht te doen dan een land dat niet eens kan fungeren als een geheel... (n)
 
Rob0032 zei:
British Racing Green zei:
Jongens,
wat die motoren betreft: Europa is ruimer dan enkel Nederland met zijn belachelijke fiscale regeltjes op autovlak... :cool:

Inderdaad, in België is het vele malen beter! Dat je 20 kilometer verderop acht keer zo veel BIV betaalt zeggen we dan maar niet. Liever een land dat het goed tracht te doen dan een land dat niet eens kan fungeren als een geheel... (n)

Ik zie dat België je goed bevalt. :)
 
Dit is dus wat je krijgt als je bij de Twingo III een compressor op de uitlaat zet. Wat moet Renault nou?
 
der Magistrat zei:
Rob0032 zei:
British Racing Green zei:
Jongens,
wat die motoren betreft: Europa is ruimer dan enkel Nederland met zijn belachelijke fiscale regeltjes op autovlak... :cool:

Inderdaad, in België is het vele malen beter! Dat je 20 kilometer verderop acht keer zo veel BIV betaalt zeggen we dan maar niet. Liever een land dat het goed tracht te doen dan een land dat niet eens kan fungeren als een geheel... (n)

Ik zie dat België je goed bevalt. :)

Haha, ja zeer goed zelfs! Ik word alleen wat kribbig als men afgeeft op Nederland, terwijl men zelf in een rijk derdewereldland woont.
 
Rob0032 zei:
der Magistrat zei:
Rob0032 zei:
British Racing Green zei:
Jongens,
wat die motoren betreft: Europa is ruimer dan enkel Nederland met zijn belachelijke fiscale regeltjes op autovlak... :cool:

Inderdaad, in België is het vele malen beter! Dat je 20 kilometer verderop acht keer zo veel BIV betaalt zeggen we dan maar niet. Liever een land dat het goed tracht te doen dan een land dat niet eens kan fungeren als een geheel... (n)

Ik zie dat België je goed bevalt. :)

Haha, ja zeer goed zelfs! Ik word alleen wat kribbig als men afgeeft op Nederland, terwijl men zelf in een rijk derdewereldland woont.

BRG: je bent hier op een Nederlandse website, gelieve de gastheren dus niet te schofferen door hen pijnlijke waarheden in het gezicht te gooien...daar worden ze een beetje kribbig van :T

OT: los van de toogpraat over het al dan niet terecht uitmelken van de namen 'Mini' en '500': toch een goed geslaagde afgeleide. Mooier dan zijn Mini tegenhanger!
 
iDS zei:
Rob0032 zei:
der Magistrat zei:
Rob0032 zei:
British Racing Green zei:
Jongens,
wat die motoren betreft: Europa is ruimer dan enkel Nederland met zijn belachelijke fiscale regeltjes op autovlak... :cool:

Inderdaad, in België is het vele malen beter! Dat je 20 kilometer verderop acht keer zo veel BIV betaalt zeggen we dan maar niet. Liever een land dat het goed tracht te doen dan een land dat niet eens kan fungeren als een geheel... (n)

Ik zie dat België je goed bevalt. :)

Haha, ja zeer goed zelfs! Ik word alleen wat kribbig als men afgeeft op Nederland, terwijl men zelf in een rijk derdewereldland woont.

BRG: je bent hier op een Nederlandse website, gelieve de gastheren dus niet te schofferen door hen pijnlijke waarheden in het gezicht te gooien...daar worden ze een beetje kribbig van :T

Precies, vooral als je eigen land een grote teringzooi is, ook wat betreft autobelastingen. Maar nee, de waarheid dat je afhankelijk van de stad waarin je woont het achtvoudige aan belasting moet betalen is geen pijnlijke waarheid. Dus des Belgen: de andere kant op kijken!

Edit: ik lees net zelfs een voorbeeld waarbij je het 120-voudige (!) aan belasting moet betalen, in vergelijking met Vlaanderen. Over belachelijke fiscale regeltjes gesproken...
 
Rob0032 zei:
Precies, vooral als je eigen land een grote teringzooi is, ook wat betreft autobelastingen. Maar nee, de waarheid dat je afhankelijk van de stad waarin je woont het achtvoudige aan belasting moet betalen is geen pijnlijke waarheid. Dus des Belgen: de andere kant op kijken!

Edit: ik lees net zelfs een voorbeeld waarbij je het 120-voudige (!) aan belasting moet betalen, in vergelijking met Vlaanderen. Over belachelijke fiscale regeltjes gesproken...

Hoe zielig: dit heet gewoon regionaliseren, net als bij die klerezooiers van een Zwitsers of Spanjaarden om er een paar te noemen. Als je bevoegdheden overhevelt naar een ander niveau, staat het de bevoegde overheid natuurlijk vrij een eigen beleid te voeren. Tja, het zal een iets hogere vorm van intelligentie vergen om dat te kunnen volgen waarschijnlijk :)
 
iDS zei:
Rob0032 zei:
Precies, vooral als je eigen land een grote teringzooi is, ook wat betreft autobelastingen. Maar nee, de waarheid dat je afhankelijk van de stad waarin je woont het achtvoudige aan belasting moet betalen is geen pijnlijke waarheid. Dus des Belgen: de andere kant op kijken!

Edit: ik lees net zelfs een voorbeeld waarbij je het 120-voudige (!) aan belasting moet betalen, in vergelijking met Vlaanderen. Over belachelijke fiscale regeltjes gesproken...

Hoe zielig: dit heet gewoon regionaliseren, net als bij die klerezooiers van een Zwitsers of Spanjaarden om er een paar te noemen. Als je bevoegdheden overhevelt naar een ander niveau, staat het de bevoegde overheid natuurlijk vrij een eigen beleid te voeren. Tja, het zal een iets hogere vorm van intelligentie vergen om dat te kunnen volgen waarschijnlijk :)

Oh, dus omdat ik het opvallend vind dat je 20 km verderop het 120-voudige aan belasting betaalt, ben ik minder intelligent? Het heeft niets te maken met regionaliseren, het heeft te maken met een zielige talenstrijd dat de ontwikkeling van het land ernstig tegenhoudt. Regionaliseren gebeurt om de nationale overheid te ontzien. In dit geval gebeurt het omdat er geen nationale overeenstemming bereikt kán worden omdat de scheiding zo ontzettend groot is. Kennelijk vind jij het wel normaal dat er volstrekt verschillende belastingtarieven worden gehanteerd, afhankelijk van de taal die je spreekt. Het succes van België als land laat inderdaad goed zien hoe normaal dit is...
 
Ik ben al levenslang Fiat fan en heel lang ook rijder maar kan voor dit model toch echt niet warm lopen met zijn rare verhoudingen....gelukkig heeft Fiat ook Jeep in het concern met zijn stoerdere Renegade - zou nu toch echt mijn keuze zijn !
Het wordt tijd dat Fiat met zijn uitgemolken 500 lijn stopt en een origineel nieuw concept lanceert , de mooie Bravo en ook de Croma verdienen een waardige opvolger !
 
Rob0032 zei:
iDS zei:
Rob0032 zei:
Precies, vooral als je eigen land een grote teringzooi is, ook wat betreft autobelastingen. Maar nee, de waarheid dat je afhankelijk van de stad waarin je woont het achtvoudige aan belasting moet betalen is geen pijnlijke waarheid. Dus des Belgen: de andere kant op kijken!

Edit: ik lees net zelfs een voorbeeld waarbij je het 120-voudige (!) aan belasting moet betalen, in vergelijking met Vlaanderen. Over belachelijke fiscale regeltjes gesproken...

Hoe zielig: dit heet gewoon regionaliseren, net als bij die klerezooiers van een Zwitsers of Spanjaarden om er een paar te noemen. Als je bevoegdheden overhevelt naar een ander niveau, staat het de bevoegde overheid natuurlijk vrij een eigen beleid te voeren. Tja, het zal een iets hogere vorm van intelligentie vergen om dat te kunnen volgen waarschijnlijk :)

Oh, dus omdat ik het opvallend vind dat je 20 km verderop het 120-voudige aan belasting betaalt, ben ik minder intelligent? Het heeft niets te maken met regionaliseren, het heeft te maken met een zielige talenstrijd dat de ontwikkeling van het land ernstig tegenhoudt. Regionaliseren gebeurt om de nationale overheid te ontzien. In dit geval gebeurt het omdat er geen nationale overeenstemming bereikt kán worden omdat de scheiding zo ontzettend groot is. Kennelijk vind jij het wel normaal dat er volstrekt verschillende belastingtarieven worden gehanteerd, afhankelijk van de taal die je spreekt. Het succes van België als land laat inderdaad goed zien hoe normaal dit is...

Sorry jongen: je hebt niks begrepen van de confederatie Zwitserland en het regionale streven in Spanje.
Daarnaast: rijd vanuit Kortrijk 5 km naar het Zuiden en je hebt ook heel andere belastingtarieven, iets om je over op te winden?
BTW: onlangs in het nieuws dat de Belgen bij de rijkste mensen ter wereld zijn...niet zo succesvol blijkbaar.
 
iDS zei:
Rob0032 zei:
iDS zei:
Rob0032 zei:
Precies, vooral als je eigen land een grote teringzooi is, ook wat betreft autobelastingen. Maar nee, de waarheid dat je afhankelijk van de stad waarin je woont het achtvoudige aan belasting moet betalen is geen pijnlijke waarheid. Dus des Belgen: de andere kant op kijken!

Edit: ik lees net zelfs een voorbeeld waarbij je het 120-voudige (!) aan belasting moet betalen, in vergelijking met Vlaanderen. Over belachelijke fiscale regeltjes gesproken...

Hoe zielig: dit heet gewoon regionaliseren, net als bij die klerezooiers van een Zwitsers of Spanjaarden om er een paar te noemen. Als je bevoegdheden overhevelt naar een ander niveau, staat het de bevoegde overheid natuurlijk vrij een eigen beleid te voeren. Tja, het zal een iets hogere vorm van intelligentie vergen om dat te kunnen volgen waarschijnlijk :)

Oh, dus omdat ik het opvallend vind dat je 20 km verderop het 120-voudige aan belasting betaalt, ben ik minder intelligent? Het heeft niets te maken met regionaliseren, het heeft te maken met een zielige talenstrijd dat de ontwikkeling van het land ernstig tegenhoudt. Regionaliseren gebeurt om de nationale overheid te ontzien. In dit geval gebeurt het omdat er geen nationale overeenstemming bereikt kán worden omdat de scheiding zo ontzettend groot is. Kennelijk vind jij het wel normaal dat er volstrekt verschillende belastingtarieven worden gehanteerd, afhankelijk van de taal die je spreekt. Het succes van België als land laat inderdaad goed zien hoe normaal dit is...

Sorry jongen: je hebt niks begrepen van de confederatie Zwitserland en het regionale streven in Spanje.
Daarnaast: rijd vanuit Kortrijk 5 km naar het Zuiden en je hebt ook heel andere belastingtarieven, iets om je over op te winden?
BTW: onlangs in het nieuws dat de Belgen bij de rijkste mensen ter wereld zijn...niet zo succesvol blijkbaar.

Je goede argumenten zijn op, dus ga je het maar persoonlijk maken en onzin uitkramen? Bij mijn weten vormen Frankrijk en België niet een land (ik kan er natuurlijk volledig naast zitten), dus daar wind ik me niet over op nee. Een land dat als eenheid zou moeten fungeren, maar toch dergelijke 'interne' verschillen vertoont wel ja.
En leuk nieuws hoor. Alleen jammer dat de inkomensverschillen in het land zo ongelofelijk groot zijn, en dat het daardoor een onzinnige conclusie is. Als de helft van een land onder de armoedegrens leeft, en de andere helft een miljoen per jaar verdient (ik heb het nu niet over België), dan zal dat land op papier zeer rijk zijn, maar in de praktijk heeft de helft van de bevolking daar helemaal niets aan.
 
Maar de grote vraag is natuurlijk: staat de talenstrijd in België een succes van de Fiat 500X in de weg, of vormt dit juist een nieuw struikelblok?

Ontopic: ik vind het interieur erg leuk! Speels zonder daar in door te schieten.
 
D-C zei:
Maar de grote vraag is natuurlijk: staat de talenstrijd in België een succes van de Fiat 500X in de weg, of vormt dit juist een nieuw struikelblok?

Ontopic: ik vind het interieur erg leuk! Speels zonder daar in door te schieten.
(y)
Inderdaad, mooi interieur wat niet echt van de Miniconcurrent kan zeggen.
 
Ik vind de 500 modellen van Fiat veel meer van elkaar verschillen dan die van Mini. De 500L vind ik echter een eersteklas miskleun maar deze 500X oogt zeer sympathiek!(y)
 
Bigger, more powerful and ready for action
https://www.youtube.com/watch?v=7lcc62nrl9Y
Gekke reclame: geef een Fiat 500 wat Viagra en je krijgt een 500X.
 
Blijkbaar heb ik - onbewust - op enkele lange tenen getrapt met mijn opmerking die enkel bedoeld was als spontane reactie op DC's opmerking: maar "met modernere motoren en daarmee lagere prijzen"...

But I rest my case,
geen enkele grote constructeur gaat zijn motorengamma aanpassen enkel en alleen om te passen in een fiscaal regime van een relatief gezien klein landje.

Jammer indien deze fijne verschijning daarmee een zeldzaamheid zal blijven op de Nederlandse wegen.
 
British Racing Green zei:
But I rest my case,
geen enkele grote constructeur gaat zijn motorengamma aanpassen enkel en alleen om te passen in een fiscaal regime van een relatief gezien klein landje.

Speciaal voor Nederland zal er geen nieuwe aandrijflijn worden ontwikkeld, maar dat wil niet zeggen dat de Nederlandse markt irrelevant is. Speciaal voor Nederland zorgen de fabrikanten en importeurs soms voor aanpassingen om een auto net even zuiniger te maken om de modellen van een laag bijtellingspercentage te laten profiteren. Denk aan de Toyota Auris hybride, Opel Corsa diesel, Fisker Karma Dutch edition, Peugeot 208 1.0 benzine of 508 dieselhybride etc.

Nu zal de 500X het sowieso meer van particulieren moeten hebben en een lage bijtelling zit er niet in. Maar zo'n 1.6 benzine zal door de hoge CO[sub]2[/sub]-uitstoot onnodig duur zijn vergeleken met een Renault Captur of Peugeot 2008, die in Nederland toch voornamelijk als 0.9 respectievelijk 1.2 benzine zullen worden gekocht.
 
Good grief! o_O :eek:


Gelukkig dat maar weinig mensen dit gebeuren zullen aanschaffen.
 
Ik denk dat Fiat erg veel succes gaat hebben met deze opgeruigde '500' ik vind het persoonlijk een erg leuke wagen. Ik vind Fiat sowieso wel op de 'weg terug', de wagens zijn mooi afgewerkt en compleet uitgerust, met moderne techniek.
 
Paar mooie video's van de 500X:

Cross
https://www.youtube.com/watch?v=6lRYjWQ9CKM
Lounge
https://www.youtube.com/watch?v=rQgUBUh0Owg
Interieur
https://www.youtube.com/watch?v=_tdKU5wJjS8
 
Volgens het nieuwsbericht dat onlangs op de startpagina van AW stond, wordt de 500x niet leverbaar met Fiats eigen DCT zestraps automaat met dubbele koppeling, terwijl de Renegade dat wel is. Is dat weer Italiaanse logica? Ben bang van wel. Miljoenen investeren in een versnellingsbak, en vervolgens er eentje betrekken van een andere fabrikant...
 
Volgens mij stond er in het Fiat-bericht niet dat hij niet met die TCT leverbaar is (i.c.m. de 1.4 MultiAir) maar werd de TCT alleen niet bij naam genoemd, en stond er wel in het Jeep bericht dat hij als 1.4 MultiAir met TCT leverbaar is. Het werd niet uitgesloten, dus waarschijnlijk komt die TCT ook gewoon in de 500X.
 
Duitse vanafprijs voor de 500X 1.6 benzine: € 16.950,-.
De Opening Edition is er vanaf € 22.040,-, de vierwielaangedreven variant vanaf € 32.330,-.

Bron: https://www.autobild.de/artikel/fiat-500x-preise-5107628.html
 
Las diverse (hinderlijk.;)) goeie reviews over de X op Engelse, Duitse en Franse autosites.
 
vertmaori zei:
Mijn vrouw ziet hem als opvolger van haar 500C TwinAir Rock wel zitten.

Zat ik al aan te denken. Nee, niet dat jouw vrouw .... etc.
Maar dat FIAT 500 eigenaren - en dat zijn er inmiddels heel veel - bij hun eigen dealer een ruimere opvolger met het 500 DNa kunnen kopen.
Goed voor FIAT, want conquest sales zijn moeilijker dan nwe klanten.
 
US-spec in opvallend kleurtje @ Los Angeles International Auto Show: https://blogs.cars.com/kickingtires/2014/11/2016-fiat-500x-photo-gallery-29-photos.html

15836258525_c7f5374c3d_c.jpg


15834402321_c6d3690ff9_c.jpg


15836265555_e841c3664e_c.jpg


15216298104_0a35650e5f_c.jpg
 
Wat zou die gaan kosten in Nederland? En zou Fiat er niet verstandig aan doen gewoon een versie te leveren met de (±100pk sterke) Twinair?
 


Ze hebben in Amerika in ieder geval echt een gave commercial gemaakt, gebaseerd op de grap "Fix It Again, Tony"... (sorry, filmpje werkt geloof ik met Flash, dus niet op Android en Apple tablets en telefoons).
 
Vind hem iig een stuk leuker dan een mini countryman of de 500l wat dat betreft

over reclames gesproken kwam een 500x reclame op YT tegen over een viagra pil die een 500 veranderd in een 500x.
 
Darkside zei:
over reclames gesproken kwam een 500x reclame op YT tegen over een viagra pil die een 500 veranderd in een 500x.

Toch niet deze hè?
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,5349017,5350655#msg-5350655
 
Terug
Bovenaan