Fiat 500 (facelift p.43)

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
15a776b54f0860be.jpg

500eqk6.jpg

500agf4.jpg

500bzt2.jpg

500cjx5.jpg

500dvg3.jpg

via autoscoops.eu

Smith

Ik wil er twee!!!

Stel je voor, een 500 Abarth als leaser... en de 405 erij voor het comfort en de ruimte.

Kom je met je Abarthje voorrijden, make a statement make a move... B)

Ik denk dat Fiat hiermee een klapperrrrrrrrrrrrrrrrr in huis heeft.

Overigens heb ik nog steeds geen enkele Bravo in het wild zien rijden! :S*-)

Morgen is het zover, de officiële introductie van de nieuwe 500!

www.fiat500.com

Een dag voor de grote parade, nu ook de optie lijsten gedeeltelijk uitgelekt.En een aantal foto's van bij de Italiaanse dealers.
97773_hp_26248.jpg

lafiat500inconcessionaria_1.jpg

lafiat500inconcessionaria_2.jpg

lafiat500inconcessionaria_3.jpg

lafiat500inconcessionaria_4.jpg

lafiat500inconcessionaria_5.jpg

lafiat500inconcessionaria_6.jpg

lafiat500inconcessionaria_7.jpg

lafiat500inconcessionaria_9.jpg

lafiat500inconcessionaria_12.jpg

lafiat500inconcessionaria_14.jpg

lafiat500inconcessionaria_15.jpg

lafiat500inconcessionaria_16.jpg

lafiat500inconcessionaria_17.jpg

lafiat500inconcessionaria_18.jpg

lafiat500inconcessionaria_19.jpg

Echt top dat bakkie! Alleen dat in kleur gespoten deel in het interieur vind ik net iets teveel

vandaag twee trailers met 500tjes zien rijden. Best grappig karretje...

B. RS Schreef:
-------------------------------------------------------
> vandaag twee trailers met 500tjes zien rijden.
> Best grappig karretje...

Waar?? dat er al een paar op het hoofdkantoor in de garagae stonden wist ik al, maar betekend dit ook al dealer voorraad??? Het zal wel heel snel zijn.

vandaag ook 2 trailers met 500 zien rijden.. was in belgie.. zag er grappig uit.. ik kon er geen foto van maken.. hun reden andere kant op

Jippie, zie eindelijk op de plaatjes een automaat. Perfect!!!! Binnenkort langs de fiat dealer om een plaatsje te reserveren.

Vandaag gespot op de autosnelweg, 2 vrachtwagens vol met 500's. Maar mijn fotografische kwaliteiten al rijdend zijn niet denderend:

Afb011.jpg

@Gallordo. In welk land heb je ze gespot.Ze worden eerst toch alleen leverbaar in italie?? Of zijn er nog andere landen eerder dan Nederland?

Zou een lease maatschappij de Abarh als sportauto zien of "leasebaar"? (:B

Ik ga, geheel tegen mijn geloof in, deze uitgebreid onder de aandacht van mijn moeder brengen.
Een Daihatsjoe Cuore of een Toyota Yaris die aan het eind van dit jaar moet komen is natuurlijk leuk, maar dit is echt een mooi karretje!!!

c70 lover Schreef:
> @Gallordo. In welk land heb je ze gespot.Ze worden
> eerst toch alleen leverbaar in italie?? Of zijn er
> nog andere landen eerder dan Nederland?

Heb jij de informatie niet gevolgd?

Deze maand italië en Frankrijk (vanwege de Twingo).
Daarna Duitsland.

Nov/dec, misschien pas volgend jaar in NL...

@TON: DOEN!!! :-D

Wij zijn altijd als laatste aan de beurt bij de introductie van een nieuw model Fiat, en dat vind ik wel een minpunt van m'n favo merk.(td)(td)

Dat was ook zo bij de introductie van de Sedici.

@ Punto 60 SX

Dat beb ik helemaal met je eens!! FIAT is ook mijn favoriete merk maar ik vind dat wij als Nederlanders door FIAT achtergesteld worden. Inderdaad met de Sedici, maar ook met de 500. Die komt naar verluid pas in nov/dec of 2008 naar Nederland! Dat is gewoon schandalig laat!

Ik heb deze gespot in Belgie, op de E17 tussen Antwerpen en Gent. Heb er niet op gelet of het eventueel rechtsgestuurde exemplaren waren, onderweg naar Engeland

@Punto en Alfalva: da's toch niet meer dan logisch? Een grote markt bedien je nu eenmaal eerder dan een klein landje. Kwestie van normaal zakelijk handelen!

En dan kunnen de eventuele kinderziekten er eerst uitgereden worden door de italianen..

Maar zodra íe leverbaar wordt ga ik naar de dealer, want WAT een juweeltje zeg!

Ik ga hem steeds mooier vinden, vooral nu blijkt dat dat glazen dak echt open kan schuiven.

Wit metallic met paar dikke velgen, leuk!

ik heb gisteren 2 vrachtauto's vol met de Fiatjes gezien, op de A1, tussen Hengelo - Deventer. Ze zien er erg goed uit. De eerste vrachtauto had bijna alleen maar witte exemplaren op zijn trailer, de tweede had wat meer kleur staan (o.a. een zwarte met een smalle italiaanse bies).

Erg mooi... stukken beter gemoderniseerd qua uiterlijk dan die Mini's!

Grappig!

de trailers die ik zag had de voorste alleen maar rode, en de tweede meer kleuren*-)

Ik snap er niks van, op de site zou je live de persconferentie in Turijn moeten kunnen volgen, en als ik dan op "Welcome 500 Live" klik kan ik geen video vinden...

@Lancia Lover

For the first time, you will be able to take part in the launch of a car in a live worldwide broadcast. This evening at 10.45 p.m. there will be international web streaming of “Welcome 500” - the launch show for the new 500 - live from Turin. Then again the following day, the 5 July, from 9.00 a.m. to 10.30 a.m. for the press conference.

Dus pas om kwart voor elf vanavond of morgen ochtend kijken tussen 9.00 en 10.30.

Lancia Lover Schreef:
> Ik snap er niks van, op de site zou je live de
> persconferentie in Turijn moeten kunnen volgen, en
> als ik dan op "Welcome 500 Live" klik kan ik geen
> video vinden...

Dat komt doordat de Live show nog moet plaatsvinden..:)

Official programme:

July 4th, 2007 – 10.45-12.00 p.m. (GMT+1)
Turin, Murazzi
Television show live on Italian channel Canale 5
Live web streaming on site

July 5th, 2007 – 9.00-10.30 a.m. (GMT+1)
Turin, PalaIsozaki
Live web streaming on site – Italian and English version

Vanavond dus allemaal om 22:45 klaar zitten voor de Live show van de 500!..;)

Zou een lease maatschappij de Abarh als sportauto zien of "leasebaar"? (:B

Heeft echt niemand een idee hierover? :,(

Maar wat doet een trailer met 500tjes in Nederland, als Nederland pas aan het eind van het jaar aan de beurt is voor de introductie????

ZEN Schreef:
> Zou een lease maatschappij de Abarh als sportauto zien of "leasebaar"? (:B

Ik zou zeggen, ga eens in overleg met je leasemaatschappij..:)

Enzo Ferrari Schreef:
> ZEN Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Zou een lease maatschappij de Abarh als
> sportauto zien of "leasebaar"? (:B
>
> Ik zou zeggen, ga eens in overleg met je
> leasemaatschappij..:)

Daar hebben we er bij ons twee van, maar alles loopt via de wagenparkbeheerster.
En die is niet zo "co-operative" bij nog niet actuele kwesties...

Heb net de dealer gebeld of er al meer bekend was over de 500, deze zei dat er nog helemaal niks bekend was. Hij wist ook te vertellen dat het nog niet vast staat wannneer die naar Nederland komt, het kan heel goed zijn dat dat pas volgend jaar in feb/maart wordt ivm grote belangstelling in de andere landen.:(

Klopt dus met wat in het Autotelegraaf artikel stond...

Maar ach, mijn leasecontract loopt tot eind juli 2009, ik heb geen haast! ;)

@Zen,

Leasebaar. Ze kijken toch alleen naar de carrosserievorm.
Zolang er geen GTI in de naam voor komt is het prima.
Het gewoon een potente 500.

Maar is dit serieus een keuze voor je? Het lijkt me wat klein voor veel kilometers.

Ik hoorde afgelopen zaterdag van een dealer dat er een kans is dat ie eerder naar Nederland komt, omdat Fiat het eerste half jaar heel erg goed verkocht heeft(9de plaats).

Terug
Bovenaan