Fiat 500 (facelift p.43)

Ja, op www.fiat500.com kan je bij "Concept lab II" De kleuren, assecoires (vrij veel accesoires, vast niet allemaal leverbaar, wat te denken van een magnetron in het dashboard kastje?) En opties kiezen...!

Bakalit herleefd, lijkt wel in de nieuwe 500:
561214.jpg

561215.jpg

Rene

owl wat een gaaf ding!

dit word de eerste auto waar ik proef in ga rijden, als ik m'n rijbewijs heb:T

overgens er fout nummer (filmpje):LOL:

adinsx Schreef:
-------------------------------------------------------
> Persvideo'tje van de Fiat 500
>
> Fiat 500 video op AMT.nl
>
> Let niet op de hapering in de muziek :T moet ik
> nog ff aanpassen:)

Kan iemand mij de titel/maker of wat dan ook vertellen van dat muziekje?

Kan nooit! Als Fiat de 500 op 4 juli (50 jaar na introductie van oer 500) wilt introduceren. Misschien toont Fiat wel de Trepiuno nog een keer.

lancia lover zei:
Kan nooit! Als Fiat de 500 op 4 juli (50 jaar na introductie van oer 500) wilt introduceren. Misschien toont Fiat wel de Trepiuno nog een keer
Dat is waar ook. Lijkt me dan idd stuk dat hij er staat. Maar de Trepiuno ben ik ook blij mee.

ja hoor..... (zucht.. ) Bronnen ?
Nederland is wel belangrijk voor Fiat maar ook weer niet zo.anders hadden ze 'm wel in Geneve neer gezet.Dat is ook de enige show waar de Trepiuno stond.

Rene

en gelukkig ook in het zwart te bestellen.Met de Grande Punto Abarth velgen.
Fiat500_black_sasha.jpg

Nou nog een baby blauwe met een rode streep....:)
Rene

als de trepiuno er staat is et ook goed, weten we tenminste hoe groot hij ong. wordt.

Ik sprak iemand die de Fiat stand heeft opgebouwd in de Rai, hij zei dattie er stond (misschien vergist hij zich met de trepiuno, kan goed) BR.S, het is dus niet zelf bedacht... maarja, iedereen heeft tegenwoordig zn conclusie al heel snel klaarliggen

leuk artikeltje in de Metro vandaag trouwens, ging over de bravo, maar er stond een foto van de 500! beetje dom

j oris Schreef:
> als de trepiuno er staat is et ook goed, weten we
> tenminste hoe groot hij ong. wordt.
>
> Ik sprak iemand die de Fiat stand heeft opgebouwd
> in de Rai, hij zei dattie er stond (misschien
> vergist hij zich met de trepiuno, kan goed) BR.S,
> het is dus niet zelf bedacht... maarja, iedereen
> heeft tegenwoordig zn conclusie al heel snel
> klaarliggen
>
> leuk artikeltje in de Metro vandaag trouwens, ging
> over de bravo, maar er stond een foto van de 500!
> beetje dom

Idd!!!:rolleyes:

Ok j oris , na vrijdag zal ik het zelf wel weten ja.Al betwijfel ik het wel.Er wordt namelijk al een jaar een oude 500 ter promotie van de nieuwe neer gezet.Trepiuno heeft ook nooit iemand meer wat van vernomen na de onthulling 3 jaar geleden.Hoe zonde ook ,maar meestal eindigen deze proto's als slachtoffer in de container.En zeker deze ,want de verhoudingen zijn exact het zelfde ten opzichte van de echte 500 (met het oog op de mallen voor de prototype's.
Kan me Ford een aantal jaren geleden nog wel herineren.Deze had zoveel proto's staan dat ze er gewoon geen ruimte meer voor hadden.alles is toen geveild.

Rene

@Pim!, Yep ik ben 30, maar voelde me op dat moment net 16:):), was even een vlaag van verstandsverbijsteringo_O.
Gaat erom dat het een heel leuk karretje is dat het goed gaat doen, zeker als je hem zo goed kunt individualiseren zoals FIAT zegt.

leuk artikeltje in de Metro vandaag trouwens, ging over de bravo, maar er stond een foto van de 500! beetje dom

De Metro stikte van de fouten vandaag! Fans Bauer zou gaan trouwen, en er stond een foto in van minister Rouvoet, terwijl er in de tekst stond 'ministers Donner (foto) en Rouvoet'. o_O

En dan heb ik 'm nog maar vluchtig doorgekeken!

Slim van Fiat om veel met accessoires en merchandising te doen. Zo creëer je een soort cult, net als bij de MINI met succes is gebeurd.

Dat je twee keer moet kijken om te zien wat die LEDjes moeten voorstellen, bevordert de verkeersveiligheid niet. Daar gaat je al zo kleine 500-achterkant...

Van Autovisie:

Tijdens een automotive-congres op de AutoRAI heeft Fiat bekend gemaakt in 2009 een tweecilinder motor op aardgas te introduceren. De ultrazuinige krachtbron zal zijn weg gaan vinden naar de Panda en de splinternieuwe 500.

Fiat komt in 2009 met een nieuwe motor voor de Panda en 500. Het gaat om een 0,9-liter tweecilinder benzinemotor met turbo, die later geschikt zal worden gemaakt voor gebruik op aardgas. Op benzine ligt het verbruik twintig procent lager. Als het tegen die tijd mogelijk is om in ons land ook daadwerkelijk aardgas te tanken, scheelt dat tot wel vijftig procent schadelijke uitstoot.

Het vermogen van de krachtbron bedraagt 105 pk, met een maximaal koppel van 155 Nm. Saillant detail: de oorspronkelijke Fiat 500 werd ook aangedreven door een tweecilinder motor. Was het uiterlijk van de nieuwe stadsmini al retro, zijn aandrijving wordt dat dus net zo goed.

Interressant nieuws!

j_wilsson Schreef:
>
> Kan iemand mij de titel/maker of wat dan ook
> vertellen van dat muziekje?

Heb de melodie inmiddels wat aangepast.
Even kijken welke mp3 het ook al weer was welke ik eronder had gezet..

BEATZ- Sweet dreams (techno club mix)

zie ik dat nou goed? actieradius van meer dan 1300km?
Ik neem aan dat het de kilometerstand is.

Nou dat mag ik hopen want anders wil ik ook wel als arme student zo´n nieuwe Fiat 500 kopen;).

sw_auto

:D:pInderdaad deze wordt een klepper,echt wat nodig was,het is zo plezierig te zien hoe fiat het uitstekend doet,maart nog de grande punto meest verkochte europeaan.Nu nog de prachtige bravo.

Ik heb besloten deze auto niet te kopen, hij is te vrouwelijk en te klein voor een kerel als ik. Net als de Micra daar rijden ook geen kerels in.

Mofo Schreef:
> Ik heb besloten deze auto niet te kopen, hij is te
> vrouwelijk en te klein voor een kerel als ik. Net
> als de Micra daar rijden ook geen kerels in.

Mooi voor degene die er wel één willen kopen: hoeft er 1 iemand minder lang op de levering te wachten.

Heeft iemand de foto in de Autokampioen van deze week al gezien?
Daarop staat de nieuwe 500 achter een oude.
Dán zie je pas, hoe reusachtig groot de nieuwe eigenlijk is
(of hoe minuscuul de oude)
De grootte-verhoudingen zijn ongeveer zoals bij de originele en de nieuwe MINI.

Dit wordt echt een grandioze klapper.
Ik zit er sterk aan te denken om nog geen Fiat GP te bestellen maar eerst deze eens af te wachten...

Gespot op een trailer:
image00122os9.jpg

image00119kt7.jpg

brom: autopareri
Verwacht zelf dat door de grote vraag uit Italie dat de introductie in Nederland zal worden uitgesteld.Sprak een nederlandse dealer en die heeft er al een aantal verkocht per blanco cheque.Exact zoals op de introductie foto;s afgebeeld.

Dat zal wel weer gebeuren dat we langer moeten wachten op de 500, omdat 500 misschien goed ontvangen wordt in thuisland.
Want dat is ook gebeurd met de Sedici, die werd ook later in Nederland aangeboden door Fiat.(n)

Oktober is toch de maand dat we de Cinq kunnen verwachten?
ik ben echt zeer benieuwd naar de prijzen. Vooral de 1.3 jtd trekt mijn aandacht,
uit dit kleine autootje moeten toch indrukwekkende verbruikscijfers kunnen komen.
Ik wacht met spanning af, zeker ook op de prijzen...

Wassink Schreef:
> Oktober is toch de maand dat we de Cinq kunnen
> verwachten?

Als de Italianen massaal direct na de lancering van de 500 op de Italiaanse markt gaan bestellen, de 500, dan verwacht ik dat Fiat de lancering van de 500 op de Nederlandse markt gaat uitstellen.

Fiat Rider Schreef:
> Wassink Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Oktober is toch de maand dat we de Cinq kunnen
> > verwachten?
>
>
>
> Als de Italianen massaal direct na de lancering
> van de 500 op de Italiaanse markt gaan bestellen,
> de 500, dan verwacht ik dat Fiat de lancering van
> de 500 op de Nederlandse markt gaat uitstellen.

Dat kan, maar voor hetzelfde geld lanceren ze hem gewoon op de geplande datum, en maken ze de levertijd groter. Krijg je hetzelfde als bij de Dacia.

machiel Schreef:
> en maken ze de levertijd groter.

Dat is geen optie, want men wel gauw hun bestelde nieuwe wagen in hun bezit hebben, en door een te lange levertijden jaagt Fiat de mensen weg die een 500 willen kopen.(n)

mwah, zo'n karakter bakkie als dit krijgt het wel voor elkaar denk ik om mensen wat langer te laten wachten. zelfde verhaal als bij de 206CC destijds en de huidige swift.
Ach, het is afwachten hoe Fiat dit in het vat wil gaan gieten.
Maar een ding staat vast: WAT een schatje van een auto!

Wassink Schreef:
> mwah, zo'n karakter bakkie als dit krijgt het wel
> voor elkaar denk ik om mensen wat langer te laten
> wachten.

Het is te hopen voor Fiat NL, en natuurlijk voor Fiat Italie.;)

Fiat 500 wordt ook naar Amerika geexporteerd, maar de Amerikanen moeten wel meer geduld hebben.
Fiat toont wel lef te hebben om met een kleine wagen daar te gaan lanceren, op een markt waar alleen maar grote wagens over de toonbank gaan.(y)

op een markt waar alleen maar grote wagens over de toonbank gaan

Overdrijven is ook een kunst. Honda Fit (Jazz) en Civic, Toyota Yaris en Corolla, Nissan Versa, Chevrolet Aveo.. die kleinere auto's verkopen er ook erg goed

MCW Schreef:
> op een markt waar alleen maar grote wagens over de
> toonbank gaan
>
> Overdrijven is ook een kunst. Honda Fit (Jazz) en
> Civic, Toyota Yaris en Corolla, Nissan Versa,
> Chevrolet Aveo.. die kleinere auto's verkopen er
> ook erg goed

Je noemt wel een paar auto's op die wat groter zijn dan de 500, samen met Smart Fortwo is de 500 de kleinste wagen die daar in verkoop gaat.

Terug
Bovenaan