Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met de sleutel in een blikken trommeltje vlakbij de auto bleek dat de auto gewoon te openen is. Met de sleutel in aluminiumfolie kan ik het portier niet openen. Iemand een idee waarom het trommeltje niet werkt als een kooi van Faraday?
bedankt voor je reactie. Toch wordt het vaak aangeraden. Ten onrechte, naar blijkt.Koekblikken laten die frequentie gewoon door. Alleen al door het deksel dat niet 100% afsluit.
2 tellen op google:
Kooi van Faraday - Forum - Circuits Online
www.circuitsonline.net
Maar op welke afstand is dat? Want als het al snel niet meer werkt (mijn ervaring) is zo'n blik voldoende. Ik heb zo'n etui voor de sleutel. Soms pakt het (Keyless) portier dan toch de sleutel, wanneer die in mijn broekzak zit. Maar in dat etui, wat bedoeld is als beveiliging, kan ik vanuit huis de auto niet openen. Ik vemoed ook dat hij niet op afstand kan worden "gelezen".Met de sleutel in een blikken trommeltje vlakbij de auto bleek dat de auto gewoon te openen is.
Je hebt er doosjes voor die precies hiervoor gemaakt zijn.bedankt voor je reactie. Toch wordt het vaak aangeraden. Ten onrechte, naar blijkt.
Je hebt batterijen waar dit ingebouwd zit, nadeel: die batterijen zijn vrij duur.Andere optie: Je kan nu ook een batterij krijgen die, wanneer de sleutel stilligt, de stroom uitschakelt. Dan stopt het in zijn geheel met zenden en dat kan je ook niet vergeten.