A
Anoniem
Guest
Ik vraag mij het volgende af nu we al E10 e.d. in onze brandstof hebben.
Hoe zit het nu met EUR 95 als 98 bij turbomotoren.
Kun je bij de zelfde rijstijl nu wel "zuiniger" rijden bij Euro 98 of maakt dat nog steeds nauwelijks wat uit?
Ik heb een geblazen motortje (1.2 Turbo) die ik wil voorzien van een chip, gaat mij voornamelijk meer om het koppel onderin. Ik kan de motor laten chippen en dus afstellen op EUR 95 of EUR 98 maar wil toch even weten wat wijsheid is op dat vlak.
In mijn tankdopje staat iig EUR 95 (nu nog standaard/niet gechipt).
Hoe zit het nu met EUR 95 als 98 bij turbomotoren.
Kun je bij de zelfde rijstijl nu wel "zuiniger" rijden bij Euro 98 of maakt dat nog steeds nauwelijks wat uit?
Ik heb een geblazen motortje (1.2 Turbo) die ik wil voorzien van een chip, gaat mij voornamelijk meer om het koppel onderin. Ik kan de motor laten chippen en dus afstellen op EUR 95 of EUR 98 maar wil toch even weten wat wijsheid is op dat vlak.
In mijn tankdopje staat iig EUR 95 (nu nog standaard/niet gechipt).