afentoe
Kilometervreter
rke zei:Ik heb in het verleden ook wel voor echt foute kleuren gekozen. Zo heb ik ooit een motorfiets knalrood gespoten (werkelijk helemaal), een auto iets te licht blauw (maar niet dat babybadblauw wat Alfa een tijdje geleverd heeft terwijl ik het mooie donkerblauw waar BMW om bekend staat wel kan waarderen). En sommige mensen kiezen een kleurencombinatie van interieur / exterieur die zelfs pijnlijk is voor mijn ogen.
Daar had je miljoenen kijkers mee kunnen krijgen.

Ik snap best dat negen van de tien nieuwe-autogebruikers gewoon wil dat het vroem (of zoem, anno nu) gaat zeggen als je de sleutel omdraait, stopt met vroem zeggen als je de sleutel terugdraait, en vooral niet teveel in de bijtelling kost. Net als dat het mij op vakantie niet interesseert welke kleur mijn huurauto is, zal velen dat voor de eigen auto ook niet interesseren.
Zelf vind ik een auto met een echte kleur altijd wel wat hebben en ik ben blij dat veel merken in de compacte segmenten weer wat gaan durven, wel krijg ik de bibbers van wat sommige premiummerktuners ons voorschotelen. Een gewoon rood, groen, geel of blauw zal bij de meeste auto's prima staan.