chi 3564510
Net ingestapt
Ik heb een Renault Mascott uit 2005 met een paar elektronische problemen waar ik me een beetje zorgen over maak. Het injector/filter lampje gaat steeds aan. Als je dan een beetje port in de elektrische aansluiting van de injectoren en wat contactcleaner erin spuit dan gaat het lampje weer uit, tot de volgende grote bobbel/ te hard genomen bocht, dan gaat het lampje weer aan. Dat lampje op zich is geen probleem maar dan gaat de bus ook meteen in een sort safe mode en dan wil hij niet meer boven de 2100 toeren en dat is wel een probleem.
Daarnaast moet ik alweer de koplampen vervangen in minder dan een jaar, eerst was het de ene dan de andere en nu beiden, iedere keer weer doorgebrand. En dit zijn zo'n beetje de duurste lampen die je in een auto kunt hebben (H7).
En het ABS lampje gaat ook soms aan en daarna weer uit.
De brandstof metertje doet ook maar wat, je kunt bijvoorbeeld honderden kilometers rijden zonder een druppel diesel 'te verbruiken' dan stop je even dan gaan er een paar streepjes af en na een poosje rijden komt er weer een of twee streepjes terug.
Ik hoop dat er iemand is die hier iets intelligents op te zeggen heeft.
alvast bedankt voor je antwoord.
Daarnaast moet ik alweer de koplampen vervangen in minder dan een jaar, eerst was het de ene dan de andere en nu beiden, iedere keer weer doorgebrand. En dit zijn zo'n beetje de duurste lampen die je in een auto kunt hebben (H7).
En het ABS lampje gaat ook soms aan en daarna weer uit.
De brandstof metertje doet ook maar wat, je kunt bijvoorbeeld honderden kilometers rijden zonder een druppel diesel 'te verbruiken' dan stop je even dan gaan er een paar streepjes af en na een poosje rijden komt er weer een of twee streepjes terug.
Ik hoop dat er iemand is die hier iets intelligents op te zeggen heeft.
alvast bedankt voor je antwoord.