Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Die pagina kende ik niet eens![]()
Guus Leferink zei:Er komt vanuit EMW nog verdere info omtrent inschrijving en de verdere gang van zaken
Schrijf 17 mei maar wel alvast in de agenda, het beloofd een fantastisch evenement te worden!!
Guus Leferink
Beurscoördinator, ElkMerkWaardig
Moderator
Twan238 zei:Over de rit van aanstaande zaterdag, is daar al wat van bekend? Ik wil er erg graag naar toe maar heb geen mail of info etc ontvangen?
Komt dit nog of kijk ik niet goed?
De GS staat in ieder geval start klaar!![]()
Moderator
Twan238 zei:Ik Heb me aangemeld en betaald maar nooit geen enkele mail ontvangen, raarr![]()
Ik wil wel heel graag, het is immers om de hoek. Hoe gaan we dat regelen?
Moderator
Twan238 zei:Heb net m'n mail doorgepluisd, sinds december geen mail van emw gehad en dat ging over het aanmelden bij de club.
Ik denk dat mijn mailadres niet (goed) in het bestand staat dan. Als ik een pb stuur, zou je "m dan even door willen sturen?
Moderator
Moderator
Moderator
Joël D. zei:EDIT: Wel dus, stond bij ongewenst.![]()
Twan238 zei:eigenlijk maar 1 plaatje geschoten..
ginkelvanmichiel zei:haha, die éne zwartwitfoto hierboven vind ik echt geniaal. Net wat geboefte dat bezig is een of ander snood plan voor te bereiden![]()
stoterstangen90 zei:Iemand ervaring met het verschepen van een auto uit Australië?