Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Dattoman zei:Jammer dat het 'm niet is geworden. Het schakelen en sturen wat je met de vingertoppen kunt doen is typerend voor Japanse auto's uit de jaren 70. Evenals de "klik" bij het dichtgooien van de deur. Ik geniet er iedere keer weer van. Minpunt is de stugge vering aan de achterzijde.
Wat betreft het typische Datsun transmissiegeluid is de Cherry kampioen.
Ik heb een paar oudere Japanners ervaren waarbij die lichte bediening toch wat prettiger, minder iel aanvoelde. Misschien past een B310 wat dat betreft beter bij mij of inderdaad een Cherry, maar die vind ik qua model wat minder.
D. Elzinga zei:
stoterstangen90 zei:Is Japans echt een harde eis?
SVF zei:3.000 euro gaat die Datsun idd nooit opbrengen. Die kans is even groot als de kans dat ik de jackpot in de staatsloterij win (en dat terwijl ik aan geen enkele loterij meedoe..) Het is vanwege z'n zeldzaamheid misschien weliswaar een unieke auto maar zeker geen exclusieve auto! Het aantal liefhebbers voor wie dit model de ultieme droomauto is, is waarschijnlijk op de vingers van een houthakkershand te tellen. Ik sla de advertentie in elk geval op in mijn favorieten, want heb de laatste tijd al wel vaker spectaculaire prijsdalingen gezien.
Ik ga komend weekend eens kijken bij deze Colt in Zaandam. Stond een half jaar geleden nog te koop voor 1250 euro. Heb inmiddels wat foto's op hoge resolutie (vreemd genoeg niet van de linker zijkant..) waarop wel wat plekken en onregelmatigheden zijn te zien maar daar is de prijs ook naar. Moet alleen mijn vrouw zien te overtuigen, die vind het namelijk helemaal niets en het argument dat hij belastingvrij is gaat helaas ook niet meer op...
simca1006 zei:Civic, leuk!
Accord, leuk!
Colt, leuk!
Corolla, geweldig!
De overigen... tja...
@929V6: die Corolla, doen!!Overigens meen ik niet dat je zo stellig kunt zeggen dat de middenconsole van de goudkleurige Colt als asbak gebruikt is als je alleen op de foto afgaat. Ik denk eerder dat de matige materialen die Japanse auto's destijds bezaten. Ook bij mijn Galant kom ik van dat soort fratsen tegen. Bijvoorbeeld het stuurwiel, je handen blijven er aan plakken. Het plastic of ander materiaal is gewoon vergaan. Maar een eenvoudige oplossing is al gevonden. De Galant gaat a.s. weekend de stalling in. Wachtend op....
929V6 zei:38 jaar oud zou ik toch niet "bijna oud" noemen.Of je moet de definitief belastingvrije leeftijdsgrens van 40 jaar als criterium willen stellen.
Dit is jouw oude Camry, niet?ZDRIE zei:Nice!