A
Anoniem
Guest
WOW
Die Alfa 6 is heul gaaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bellamacchina zei:Inderdaad een Alfa Sei turbo diesel![]()
smarter zei:Ik denk dat ik trouwens de 26e ook van de partij ben voor het wokken. Dan weliswaar zonder de 100 (staat in winterstalling), maar met C-Max 1.0.
Phoenixrood74 zei:Een Beta berlina, nu word ik helemaal gek!Zou je eens heel snel lid van Elk Merk Waardig willen worden, bellamacchina?
grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Een Beta berlina, nu word ik helemaal gek!Zou je eens heel snel lid van Elk Merk Waardig willen worden, bellamacchina?
Heb ik ook al een paar keer tegen 'm gezegd, maar hij is naar eigen zeggen niet zo'n clubjesmens.![]()
remova zei:grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Een Beta berlina, nu word ik helemaal gek!Zou je eens heel snel lid van Elk Merk Waardig willen worden, bellamacchina?
Heb ik ook al een paar keer tegen 'm gezegd, maar hij is naar eigen zeggen niet zo'n clubjesmens.![]()
Ik zit hier alleen maar te gniffelen, want ik weet wat er nog meer uit Den Hoogen Hoed kan komen!![]()
stoterstangen90 zei:Zo, de Princess is voorzien van geen contactslot, wat wel prettig is vanwege aanstaand vervoer terwijl de contactsleutlel kwijt is.
Gelukkig deden de portieren openen met de contactsleutel van de Marina.
De contactsleutel van de Rover doet overigens in het contactslot van de Princess passen, maar die kan ik dan niet ronddraaien.
Maar dat slot kan ik daar wel op aanpassen.
ZDRIE zei:De dames Zdrie kunnen het nieuwe jaar zonnig tegemoet zien.
En ze zijn hiermee uiterst EMW. (de witte Camry is er op ingeruild)